12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La Policia investiga si un altre indigent va matar a l’home apunyalat en un parc de València

Parc en el barri del Cabanyal de València

El cos va ser trobat en el parc del carrer de Martí Grajales | Google Maps

El cadàver trobat en la matinada de dilluns en un parc del carrer de Martí Grajales de València, en el barri del Cabanyal, és de Felipe G., un extreballador del port de 64 anys, que vivia en la indigència des de feia 10. La principal hipòtesi que es planteja la Policia és que un altre indigent l’apunyalara després d’una discussió.

 

Un taxista va ser qui va avisar a una ambulància després de què uns jóvens vegueren el cos, segons informa ‘Levante-EMV’. Serien les 4 de la matinada. En tractar-se d’una agressió violenta, diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional van acudir de seguida al lloc dels fets, a més d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius mèdics del SAMU només van poder certificar la mort de l’indigent i, a més, el metge va afirmar que feia unes 6 hores que estava mort, donat que el cos estava gelat. El cadàver va rebre unes tres punyalades amb un ganivet que la Policia Local va trobar a uns tres metres d’on es trobava el cos.

 

Els agents de la Policia que es trobaven en el lloc dels fets van acordonar la zona per a facilitar la faena al Grup d’Homicidis de la Policia Nacional i Criminalística

 

Vivia pel Cabanyal i tenia antecedents policials

El cadàver no va poder ser identificat fins a unes hores després, perquè no duia documentació damunt. Finalment, va ser identificat donats els antecedents policials de l’indigent, especialment per delictes contra el patrimoni i també alguns per violència.

 

Les poques coses que tenia Felipe G. van ser trobades en el número 101 de l’avinguda de Blasco Ibáñez, a on els veïns l’havien trobat a faltar. No era normal que no haguera passat la nit allà, segons informa ‘Las Provincias’. Vivia per la zona del barri del Cabanyal i algunes voltes anava al parc a on va ser trobat mort, però no solia dormir allà.

 

La Policia busca ara a tres indigents que solien dormir en eixe parc i eren coneguts pels veïns de la zona per a vore si tenen alguna relació amb esta mort violenta que ha sorprés als veïns del parc. Eren un rus, un alemany i un lituà.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.