16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La Policia investiga si un altre indigent va matar a l’home apunyalat en un parc de València

Parc en el barri del Cabanyal de València

El cos va ser trobat en el parc del carrer de Martí Grajales | Google Maps

El cadàver trobat en la matinada de dilluns en un parc del carrer de Martí Grajales de València, en el barri del Cabanyal, és de Felipe G., un extreballador del port de 64 anys, que vivia en la indigència des de feia 10. La principal hipòtesi que es planteja la Policia és que un altre indigent l’apunyalara després d’una discussió.

 

Un taxista va ser qui va avisar a una ambulància després de què uns jóvens vegueren el cos, segons informa ‘Levante-EMV’. Serien les 4 de la matinada. En tractar-se d’una agressió violenta, diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional van acudir de seguida al lloc dels fets, a més d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius mèdics del SAMU només van poder certificar la mort de l’indigent i, a més, el metge va afirmar que feia unes 6 hores que estava mort, donat que el cos estava gelat. El cadàver va rebre unes tres punyalades amb un ganivet que la Policia Local va trobar a uns tres metres d’on es trobava el cos.

 

Els agents de la Policia que es trobaven en el lloc dels fets van acordonar la zona per a facilitar la faena al Grup d’Homicidis de la Policia Nacional i Criminalística

 

Vivia pel Cabanyal i tenia antecedents policials

El cadàver no va poder ser identificat fins a unes hores després, perquè no duia documentació damunt. Finalment, va ser identificat donats els antecedents policials de l’indigent, especialment per delictes contra el patrimoni i també alguns per violència.

 

Les poques coses que tenia Felipe G. van ser trobades en el número 101 de l’avinguda de Blasco Ibáñez, a on els veïns l’havien trobat a faltar. No era normal que no haguera passat la nit allà, segons informa ‘Las Provincias’. Vivia per la zona del barri del Cabanyal i algunes voltes anava al parc a on va ser trobat mort, però no solia dormir allà.

 

La Policia busca ara a tres indigents que solien dormir en eixe parc i eren coneguts pels veïns de la zona per a vore si tenen alguna relació amb esta mort violenta que ha sorprés als veïns del parc. Eren un rus, un alemany i un lituà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.