9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La policia investiga una presumpta agressió sexual múltiple

Imagen de una mujer tapándose la cabeza con las manos, consternada

L’agressió sexual es va produir la nit del 12 al 13 de gener | Cedida

 

Els Mossos d’Esquadra estan investigant una presumpta agressió sexual múltiple que s’ha produït la nit del passat dia 12 de gener en Reus (Tarragona), segons ha informat la policia catalana.

 

Una dona ha denunciat este divendres que tres hòmens la van agredir la nit del 12 al 13 de gener, encara que els Mossos d’Esquadra no han facilitat més informació perquè les investigacions continuen obertes. Els agents han confirmat que ja han tramitat part de les diligències al jutjat de guàrdia.

 

La víctima és una dona de 35 anys que va acudir a l’hospital de Sant Joan de Reus, a on va denunciar que havia sigut agredida sexualment en un descampat situat al costat del Parc del Trenet de la Misericòrdia. L’hospital va activar el protocol d’estos casos i va avisar als Mossos d’Esquadra, encara que la víctima no havia formalitzat fins a este divendres la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.