15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

La policia investiga una presumpta agressió sexual múltiple

Imagen de una mujer tapándose la cabeza con las manos, consternada

L’agressió sexual es va produir la nit del 12 al 13 de gener | Cedida

 

Els Mossos d’Esquadra estan investigant una presumpta agressió sexual múltiple que s’ha produït la nit del passat dia 12 de gener en Reus (Tarragona), segons ha informat la policia catalana.

 

Una dona ha denunciat este divendres que tres hòmens la van agredir la nit del 12 al 13 de gener, encara que els Mossos d’Esquadra no han facilitat més informació perquè les investigacions continuen obertes. Els agents han confirmat que ja han tramitat part de les diligències al jutjat de guàrdia.

 

La víctima és una dona de 35 anys que va acudir a l’hospital de Sant Joan de Reus, a on va denunciar que havia sigut agredida sexualment en un descampat situat al costat del Parc del Trenet de la Misericòrdia. L’hospital va activar el protocol d’estos casos i va avisar als Mossos d’Esquadra, encara que la víctima no havia formalitzat fins a este divendres la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.