7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La policia investiga una presumpta agressió sexual múltiple

Imagen de una mujer tapándose la cabeza con las manos, consternada

L’agressió sexual es va produir la nit del 12 al 13 de gener | Cedida

 

Els Mossos d’Esquadra estan investigant una presumpta agressió sexual múltiple que s’ha produït la nit del passat dia 12 de gener en Reus (Tarragona), segons ha informat la policia catalana.

 

Una dona ha denunciat este divendres que tres hòmens la van agredir la nit del 12 al 13 de gener, encara que els Mossos d’Esquadra no han facilitat més informació perquè les investigacions continuen obertes. Els agents han confirmat que ja han tramitat part de les diligències al jutjat de guàrdia.

 

La víctima és una dona de 35 anys que va acudir a l’hospital de Sant Joan de Reus, a on va denunciar que havia sigut agredida sexualment en un descampat situat al costat del Parc del Trenet de la Misericòrdia. L’hospital va activar el protocol d’estos casos i va avisar als Mossos d’Esquadra, encara que la víctima no havia formalitzat fins a este divendres la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.