La policia investiga una presumpta agressió sexual múltiple

Imagen de una mujer tapándose la cabeza con las manos, consternada

L’agressió sexual es va produir la nit del 12 al 13 de gener | Cedida

 

Els Mossos d’Esquadra estan investigant una presumpta agressió sexual múltiple que s’ha produït la nit del passat dia 12 de gener en Reus (Tarragona), segons ha informat la policia catalana.

 

Una dona ha denunciat este divendres que tres hòmens la van agredir la nit del 12 al 13 de gener, encara que els Mossos d’Esquadra no han facilitat més informació perquè les investigacions continuen obertes. Els agents han confirmat que ja han tramitat part de les diligències al jutjat de guàrdia.

 

La víctima és una dona de 35 anys que va acudir a l’hospital de Sant Joan de Reus, a on va denunciar que havia sigut agredida sexualment en un descampat situat al costat del Parc del Trenet de la Misericòrdia. L’hospital va activar el protocol d’estos casos i va avisar als Mossos d’Esquadra, encara que la víctima no havia formalitzat fins a este divendres la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.