Demanen 3 anys de presó per violar a una xiqueta de 16 en Castelló

Menor

L’agressor va aprofitar que estava a soles amb la xiqueta per a fer-li tocaments | Pixabay

 

Este pròxim 19 de febrer, en la secció 1a de l‘Audiència Provincial de Castelló, està previst la celebració del juí a un home acusat d’abusar sexualment a una xiqueta de 16 anys durant la matinada del 28 de maig de l’any 2017.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el presumpte autor dels fets estava dins de sa casa junt amb la seua parella, acompanyat d’un altre matrimoni i la seua filla, menor d’edat. L’escrit de la Fiscalia assegura que cap a les 04.00 hores de la matinada es van quedar a soles en casa i ell li va comentar les pràctiques sexuals que feia amb la seua parella.

 

L’home, amb la intenció de tindre sexe amb ella segons els fiscals, la va agarrar de la mandíbula per a que no s’escapara i li va tocar el cul, les mamelles i li va besar la boca. La menor va conseguir apartar l’agressor després de donar-li una espenta.

 

Estos fets causaren en la víctima un trastorn per estrés postreumàtic lleu i ansietat. La xiqueta va necessitar d’una assistència mèdica i es va recuperar en uns 20 dies. La Fiscalia ha demanat tres anys de presó amb llibertat vigilada de sis anys en la seua eixida, el pagament dels costos del juí i la inhabilitació per al dret a vot mentres dure la condemna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.