Demanen 3 anys de presó per violar a una xiqueta de 16 en Castelló

Menor

L’agressor va aprofitar que estava a soles amb la xiqueta per a fer-li tocaments | Pixabay

 

Este pròxim 19 de febrer, en la secció 1a de l‘Audiència Provincial de Castelló, està previst la celebració del juí a un home acusat d’abusar sexualment a una xiqueta de 16 anys durant la matinada del 28 de maig de l’any 2017.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el presumpte autor dels fets estava dins de sa casa junt amb la seua parella, acompanyat d’un altre matrimoni i la seua filla, menor d’edat. L’escrit de la Fiscalia assegura que cap a les 04.00 hores de la matinada es van quedar a soles en casa i ell li va comentar les pràctiques sexuals que feia amb la seua parella.

 

L’home, amb la intenció de tindre sexe amb ella segons els fiscals, la va agarrar de la mandíbula per a que no s’escapara i li va tocar el cul, les mamelles i li va besar la boca. La menor va conseguir apartar l’agressor després de donar-li una espenta.

 

Estos fets causaren en la víctima un trastorn per estrés postreumàtic lleu i ansietat. La xiqueta va necessitar d’una assistència mèdica i es va recuperar en uns 20 dies. La Fiscalia ha demanat tres anys de presó amb llibertat vigilada de sis anys en la seua eixida, el pagament dels costos del juí i la inhabilitació per al dret a vot mentres dure la condemna.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.