Demanen 3 anys de presó per violar a una xiqueta de 16 en Castelló

Menor

L’agressor va aprofitar que estava a soles amb la xiqueta per a fer-li tocaments | Pixabay

 

Este pròxim 19 de febrer, en la secció 1a de l‘Audiència Provincial de Castelló, està previst la celebració del juí a un home acusat d’abusar sexualment a una xiqueta de 16 anys durant la matinada del 28 de maig de l’any 2017.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el presumpte autor dels fets estava dins de sa casa junt amb la seua parella, acompanyat d’un altre matrimoni i la seua filla, menor d’edat. L’escrit de la Fiscalia assegura que cap a les 04.00 hores de la matinada es van quedar a soles en casa i ell li va comentar les pràctiques sexuals que feia amb la seua parella.

 

L’home, amb la intenció de tindre sexe amb ella segons els fiscals, la va agarrar de la mandíbula per a que no s’escapara i li va tocar el cul, les mamelles i li va besar la boca. La menor va conseguir apartar l’agressor després de donar-li una espenta.

 

Estos fets causaren en la víctima un trastorn per estrés postreumàtic lleu i ansietat. La xiqueta va necessitar d’una assistència mèdica i es va recuperar en uns 20 dies. La Fiscalia ha demanat tres anys de presó amb llibertat vigilada de sis anys en la seua eixida, el pagament dels costos del juí i la inhabilitació per al dret a vot mentres dure la condemna.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig