Demanen 3 anys de presó per violar a una xiqueta de 16 en Castelló

Menor

L’agressor va aprofitar que estava a soles amb la xiqueta per a fer-li tocaments | Pixabay

 

Este pròxim 19 de febrer, en la secció 1a de l‘Audiència Provincial de Castelló, està previst la celebració del juí a un home acusat d’abusar sexualment a una xiqueta de 16 anys durant la matinada del 28 de maig de l’any 2017.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el presumpte autor dels fets estava dins de sa casa junt amb la seua parella, acompanyat d’un altre matrimoni i la seua filla, menor d’edat. L’escrit de la Fiscalia assegura que cap a les 04.00 hores de la matinada es van quedar a soles en casa i ell li va comentar les pràctiques sexuals que feia amb la seua parella.

 

L’home, amb la intenció de tindre sexe amb ella segons els fiscals, la va agarrar de la mandíbula per a que no s’escapara i li va tocar el cul, les mamelles i li va besar la boca. La menor va conseguir apartar l’agressor després de donar-li una espenta.

 

Estos fets causaren en la víctima un trastorn per estrés postreumàtic lleu i ansietat. La xiqueta va necessitar d’una assistència mèdica i es va recuperar en uns 20 dies. La Fiscalia ha demanat tres anys de presó amb llibertat vigilada de sis anys en la seua eixida, el pagament dels costos del juí i la inhabilitació per al dret a vot mentres dure la condemna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La reforma fiscal del Consell ja ha rebaixat 469,8 milions en impostos des de 2023

La reforma fiscal del Consell ha suposat un estalvi de 469,8 milions d’euros per als contribuents valencians des de 2023, principalment en Successions i Donacions i Transmissions Patrimonials, segons la Generalitat.

El PP reclama unitat davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa el PSPV d’autoexcluir-se

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, demana aplicar la màxima de ‘tots contra el foc’ davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa els socialistes de fer política i d’autoexcluir-se d’eixa unitat.

El debat per la ‘prioritat nacional’ encén els pressupostos de la Generalitat

El PP defensa que incloure el concepte de ‘prioritat nacional’ en la llei d’acompanyament és només una qüestió semàntica, mentres Vox ho vincula al sentit comú i l’oposició acusa el Consell de racisme i xenofòbia.

Enganya dones majors per xarxes socials i furta joies en els seus domicilis

La Policia Nacional ha detingut a Barcelona un home de 63 anys acusat de furtar joies a dones majors de diferents ciutats espanyoles, després de guanyar-se la seua confiança per xarxes socials amb la tècnica del 'love bombing'.

Corona de llorer a Jaume I en el 750 aniversari de la seua mort al Parterre

L'Ajuntament de València ha depositat una corona de llorer a l'estàtua eqüestre de Jaume I al Parterre, en l'inici dels actes pel 750 aniversari de la seua mort, que se centraran en un 9 d'Octubre especial amb la participació de l'espasa del rei en la Processó Cívica.

El Sant Joan estrena un microscopi digital 3D que alça el nivell de la cirurgia ocular

L’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un microscopi digital 3D de última generació que augmenta la precisió, la seguretat del pacient i la formació dels residents en cirurgia oftalmològica.

Els incendis forestals tallen huit carreteres a Castelló i 46 a tot l’Estat

Un total de 46 carreteres han quedat tancades este dilluns a Espanya per incendis forestals, huit d’elles a la província de Castelló, segons la DGT.

Gata Kamsky liderarà el Festival Internacional d’Escacs de Benidorm

El gran mestre nord-americà Gata Kamsky participarà en el torneig principal del Festival Internacional d’Escacs Gran Hotel Bali de Benidorm i protagonitzarà una sessió de simultànies contra 24 rivals el 27 de novembre.