Demanen 3 anys de presó per violar a una xiqueta de 16 en Castelló

Menor

L’agressor va aprofitar que estava a soles amb la xiqueta per a fer-li tocaments | Pixabay

 

Este pròxim 19 de febrer, en la secció 1a de l‘Audiència Provincial de Castelló, està previst la celebració del juí a un home acusat d’abusar sexualment a una xiqueta de 16 anys durant la matinada del 28 de maig de l’any 2017.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el presumpte autor dels fets estava dins de sa casa junt amb la seua parella, acompanyat d’un altre matrimoni i la seua filla, menor d’edat. L’escrit de la Fiscalia assegura que cap a les 04.00 hores de la matinada es van quedar a soles en casa i ell li va comentar les pràctiques sexuals que feia amb la seua parella.

 

L’home, amb la intenció de tindre sexe amb ella segons els fiscals, la va agarrar de la mandíbula per a que no s’escapara i li va tocar el cul, les mamelles i li va besar la boca. La menor va conseguir apartar l’agressor després de donar-li una espenta.

 

Estos fets causaren en la víctima un trastorn per estrés postreumàtic lleu i ansietat. La xiqueta va necessitar d’una assistència mèdica i es va recuperar en uns 20 dies. La Fiscalia ha demanat tres anys de presó amb llibertat vigilada de sis anys en la seua eixida, el pagament dels costos del juí i la inhabilitació per al dret a vot mentres dure la condemna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.