La Fiscalia demana 7 anys i mig de presó per apunyalar a un home en els lavabos d’una discoteca de Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

Els dos acusats, presumptament, van apunyalar a la víctima en els lavabos | ValènciaDiari

La Fiscalia demana set anys i mig de presó per a cada un dels hòmens que, presumptament, van apunyalar a un altre en els lavabos d’una discoteca de Castelló el 18 de novembre de 2018. Els dos investigats estan acusats d’un delicte d’intent d’homicidi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els dies 25 i 26 de febrer se celebrarà el juí en l’Audiència Provincial de Castelló, a on hauran de comparéixer els dos acusats i la mateixa discoteca a on es van produir els fets, ja que el local tenia contractat una assegurança de responsabilitat civil. La víctima també declararà com a testimoni.

 

Apallissat i a punt de morir

Els fets es van produir fa poc més d’un any en una discoteca situada darrere de la Gran Via de Tàrrega Monteblanco, en el polígon dels Xiprers de Castelló de la Plana. La víctima es va trobar amb els acusats i uns altres xics, que estaven discutint, en els lavabos. En el moment que anava a eixir dels banys, els dos investigats estaven en la porta, pel que la víctima els va demanar que el deixaren passar.

 

En eixe moment, un dels acusats, presumptament, li pegà una punyada en l’ull i, entre els dos, començaren a pegar-li puntades fins que un l’apunyalà amb una navalla de sis centímetres de fulla. Segons la Fiscalia, la víctima no va morir gràcies a la ràpida intervenció dels servicis sanitaris i el seu trasllat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló.

 

La víctima va haver de ser operada i li han quedat algunes cicatrius. Per tot açò, el Ministeri Fiscal també demana que els acusats paguen una indemnització a la víctima de 9.000 euros per les lesions i les seqüeles provocades. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.