La Fiscalia demana 7 anys i mig de presó per apunyalar a un home en els lavabos d’una discoteca de Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

Els dos acusats, presumptament, van apunyalar a la víctima en els lavabos | ValènciaDiari

La Fiscalia demana set anys i mig de presó per a cada un dels hòmens que, presumptament, van apunyalar a un altre en els lavabos d’una discoteca de Castelló el 18 de novembre de 2018. Els dos investigats estan acusats d’un delicte d’intent d’homicidi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els dies 25 i 26 de febrer se celebrarà el juí en l’Audiència Provincial de Castelló, a on hauran de comparéixer els dos acusats i la mateixa discoteca a on es van produir els fets, ja que el local tenia contractat una assegurança de responsabilitat civil. La víctima també declararà com a testimoni.

 

Apallissat i a punt de morir

Els fets es van produir fa poc més d’un any en una discoteca situada darrere de la Gran Via de Tàrrega Monteblanco, en el polígon dels Xiprers de Castelló de la Plana. La víctima es va trobar amb els acusats i uns altres xics, que estaven discutint, en els lavabos. En el moment que anava a eixir dels banys, els dos investigats estaven en la porta, pel que la víctima els va demanar que el deixaren passar.

 

En eixe moment, un dels acusats, presumptament, li pegà una punyada en l’ull i, entre els dos, començaren a pegar-li puntades fins que un l’apunyalà amb una navalla de sis centímetres de fulla. Segons la Fiscalia, la víctima no va morir gràcies a la ràpida intervenció dels servicis sanitaris i el seu trasllat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló.

 

La víctima va haver de ser operada i li han quedat algunes cicatrius. Per tot açò, el Ministeri Fiscal també demana que els acusats paguen una indemnització a la víctima de 9.000 euros per les lesions i les seqüeles provocades. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.