La Fiscalia demana 7 anys i mig de presó per apunyalar a un home en els lavabos d’una discoteca de Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

Els dos acusats, presumptament, van apunyalar a la víctima en els lavabos | ValènciaDiari

La Fiscalia demana set anys i mig de presó per a cada un dels hòmens que, presumptament, van apunyalar a un altre en els lavabos d’una discoteca de Castelló el 18 de novembre de 2018. Els dos investigats estan acusats d’un delicte d’intent d’homicidi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els dies 25 i 26 de febrer se celebrarà el juí en l’Audiència Provincial de Castelló, a on hauran de comparéixer els dos acusats i la mateixa discoteca a on es van produir els fets, ja que el local tenia contractat una assegurança de responsabilitat civil. La víctima també declararà com a testimoni.

 

Apallissat i a punt de morir

Els fets es van produir fa poc més d’un any en una discoteca situada darrere de la Gran Via de Tàrrega Monteblanco, en el polígon dels Xiprers de Castelló de la Plana. La víctima es va trobar amb els acusats i uns altres xics, que estaven discutint, en els lavabos. En el moment que anava a eixir dels banys, els dos investigats estaven en la porta, pel que la víctima els va demanar que el deixaren passar.

 

En eixe moment, un dels acusats, presumptament, li pegà una punyada en l’ull i, entre els dos, començaren a pegar-li puntades fins que un l’apunyalà amb una navalla de sis centímetres de fulla. Segons la Fiscalia, la víctima no va morir gràcies a la ràpida intervenció dels servicis sanitaris i el seu trasllat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló.

 

La víctima va haver de ser operada i li han quedat algunes cicatrius. Per tot açò, el Ministeri Fiscal també demana que els acusats paguen una indemnització a la víctima de 9.000 euros per les lesions i les seqüeles provocades. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.