Anuncios

La Fiscalia demana 7 anys i mig de presó per apunyalar a un home en els lavabos d’una discoteca de Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

Els dos acusats, presumptament, van apunyalar a la víctima en els lavabos | ValènciaDiari

La Fiscalia demana set anys i mig de presó per a cada un dels hòmens que, presumptament, van apunyalar a un altre en els lavabos d’una discoteca de Castelló el 18 de novembre de 2018. Els dos investigats estan acusats d’un delicte d’intent d’homicidi.

 

Anuncios

Segons informa ‘Mediterráneo’, els dies 25 i 26 de febrer se celebrarà el juí en l’Audiència Provincial de Castelló, a on hauran de comparéixer els dos acusats i la mateixa discoteca a on es van produir els fets, ja que el local tenia contractat una assegurança de responsabilitat civil. La víctima també declararà com a testimoni.

 

Apallissat i a punt de morir

Els fets es van produir fa poc més d’un any en una discoteca situada darrere de la Gran Via de Tàrrega Monteblanco, en el polígon dels Xiprers de Castelló de la Plana. La víctima es va trobar amb els acusats i uns altres xics, que estaven discutint, en els lavabos. En el moment que anava a eixir dels banys, els dos investigats estaven en la porta, pel que la víctima els va demanar que el deixaren passar.

 

En eixe moment, un dels acusats, presumptament, li pegà una punyada en l’ull i, entre els dos, començaren a pegar-li puntades fins que un l’apunyalà amb una navalla de sis centímetres de fulla. Segons la Fiscalia, la víctima no va morir gràcies a la ràpida intervenció dels servicis sanitaris i el seu trasllat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló.

 

La víctima va haver de ser operada i li han quedat algunes cicatrius. Per tot açò, el Ministeri Fiscal també demana que els acusats paguen una indemnització a la víctima de 9.000 euros per les lesions i les seqüeles provocades. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios