La Fiscalia demana 7 anys i mig de presó per apunyalar a un home en els lavabos d’una discoteca de Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

Els dos acusats, presumptament, van apunyalar a la víctima en els lavabos | ValènciaDiari

La Fiscalia demana set anys i mig de presó per a cada un dels hòmens que, presumptament, van apunyalar a un altre en els lavabos d’una discoteca de Castelló el 18 de novembre de 2018. Els dos investigats estan acusats d’un delicte d’intent d’homicidi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els dies 25 i 26 de febrer se celebrarà el juí en l’Audiència Provincial de Castelló, a on hauran de comparéixer els dos acusats i la mateixa discoteca a on es van produir els fets, ja que el local tenia contractat una assegurança de responsabilitat civil. La víctima també declararà com a testimoni.

 

Apallissat i a punt de morir

Els fets es van produir fa poc més d’un any en una discoteca situada darrere de la Gran Via de Tàrrega Monteblanco, en el polígon dels Xiprers de Castelló de la Plana. La víctima es va trobar amb els acusats i uns altres xics, que estaven discutint, en els lavabos. En el moment que anava a eixir dels banys, els dos investigats estaven en la porta, pel que la víctima els va demanar que el deixaren passar.

 

En eixe moment, un dels acusats, presumptament, li pegà una punyada en l’ull i, entre els dos, començaren a pegar-li puntades fins que un l’apunyalà amb una navalla de sis centímetres de fulla. Segons la Fiscalia, la víctima no va morir gràcies a la ràpida intervenció dels servicis sanitaris i el seu trasllat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló.

 

La víctima va haver de ser operada i li han quedat algunes cicatrius. Per tot açò, el Ministeri Fiscal també demana que els acusats paguen una indemnització a la víctima de 9.000 euros per les lesions i les seqüeles provocades. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.