La Policia Local posa 104 denúncies en tres dies en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van […]

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van dissoldre quatre botellons en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota dins dels operatius policials per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha alçat dos actes de denúncia a persones que han incomplit el toc de queda durant esta nit localitzades passades les 01.00 hores de la matinada davall dels efectes de l’alcohol al carrer del Catedràtic Soler i Primitiu Pérez, i durant les vesprades es van alçar 29 actes a la ciutat per no portar l’obligada mascareta, que comporten sancions de 100 euros.

 

Augmenten les sancions per estar en grups

La Policia Local d’Alacant alerta que esta setmana s’han incrementat les infraccions per estar en grups sobretot de jóvens, i s’han imposat un total de 62 denúncies. A demés en els controls antibotelló, els agents de Fox van dissoldre quatre que s’estaven celebrant en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota, denunciant a un total de 13 persones per consum d’alcohol. Davant la presència dels agents policials, els jóvens van emprendre la fugida per a evitar ser sancionats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la «que complim tots les normes en este pont de Sant Josep i seguim les mesures de Seguretat amb la mirada plena d’esperança que prompte eixirem d’esta pandèmia», i va apel·lar a «la responsabilitat individual de cada un dia rere dia per a protegir-nos de contagis perquè hem de posar fre junts a una quarta ona del Covid, amb molta consciència i reduint la mobilitat i evitant les reunions i festes al màxim, és la vida el que està en joc en els complicats moments de moltes persones».

Últimes notícies

Jorge Suárez deixarà Emergències i dirigirà Planificació de l’AVSRE

El subdirector general d’Emergències deixarà el càrrec a petició pròpia i ocuparà la nova Subdirecció de Planificació de l’AVSRE. Ha declarat tres vegades com a testimoni en la causa penal sobre la gestió de la dana.

Xàbia assumirà la gestió directa de la dessalinitzadora municipal

El ple de Xàbia ha aprovat per unanimitat recuperar la gestió de la dessalinitzadora a través d’AMJASA. La mesura inclou la subrogació del personal actiu.

Cap de setmana estable a la Comunitat Valenciana, amb ponent diumenge

La Comunitat Valenciana tindrà poca nuvolositat i temperatures estables durant el cap de setmana del canvi d’hora. El ponent farà pujar les màximes diumenge.

MITJANS es presenta com la casa comuna de 63 mitjans de comunicació valencians

L’associació s’ha presentat en societat en una gala celebrada al Palau de la Música de València, que ha acollit la primera edició dels Premis MITJANS i ha reivindicat el valor del periodisme de proximitat per a la democràcia

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.