La Policia Local d’Alacant desallotja un botelló amb 40 persones

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han muntat un operatiu conjunt esta nit de dilluns per a dissoldre un botelló organitzat en el carrer de Santa Maria Mazzarelo, amb més de quaranta persones consumint alcohol en la via pública, i que estaven reunides celebrant un botelló i incomplint les mesures anti Covid-19.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut alertats d’una celebració a on s’estava consumint alcohol i substàncies estupefaents, i hi havia un grup en el carrer amb desenes de persones reunides sense mascaretes i fumant. Els agents han anat fins al lloc i han muntat un dispositiu per a intervindre i han conseguit dissoldre esta festa il·legal.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat «màxim compliment de les mesures de seguretat i extremar la prudència i la prevenció per a frenar els contagis de Covid-1», recordant que «el botelló està prohibit i no es pot consumir alcohol en la via pública, ni celebrar festes, i tots hem de ser responsables i posar-nos al capdavant d’esta lluita contra la pandèmia».

Últimes notícies

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.