La Policia Local d’Alacant desallotja un botelló amb 40 persones

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han muntat un operatiu conjunt esta nit de dilluns per a dissoldre un botelló organitzat en el carrer de Santa Maria Mazzarelo, amb més de quaranta persones consumint alcohol en la via pública, i que estaven reunides celebrant un botelló i incomplint les mesures anti Covid-19.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut alertats d’una celebració a on s’estava consumint alcohol i substàncies estupefaents, i hi havia un grup en el carrer amb desenes de persones reunides sense mascaretes i fumant. Els agents han anat fins al lloc i han muntat un dispositiu per a intervindre i han conseguit dissoldre esta festa il·legal.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat «màxim compliment de les mesures de seguretat i extremar la prudència i la prevenció per a frenar els contagis de Covid-1», recordant que «el botelló està prohibit i no es pot consumir alcohol en la via pública, ni celebrar festes, i tots hem de ser responsables i posar-nos al capdavant d’esta lluita contra la pandèmia».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.