La Policia Local d’Alacant desallotja un botelló amb 40 persones

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han muntat un operatiu conjunt esta nit de dilluns per a dissoldre un botelló organitzat en el carrer de Santa Maria Mazzarelo, amb més de quaranta persones consumint alcohol en la via pública, i que estaven reunides celebrant un botelló i incomplint les mesures anti Covid-19.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut alertats d’una celebració a on s’estava consumint alcohol i substàncies estupefaents, i hi havia un grup en el carrer amb desenes de persones reunides sense mascaretes i fumant. Els agents han anat fins al lloc i han muntat un dispositiu per a intervindre i han conseguit dissoldre esta festa il·legal.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat «màxim compliment de les mesures de seguretat i extremar la prudència i la prevenció per a frenar els contagis de Covid-1», recordant que «el botelló està prohibit i no es pot consumir alcohol en la via pública, ni celebrar festes, i tots hem de ser responsables i posar-nos al capdavant d’esta lluita contra la pandèmia».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.