19.8 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant desallotja un botelló amb 40 persones

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han muntat un operatiu conjunt esta nit de dilluns per a dissoldre un botelló organitzat en el carrer de Santa Maria Mazzarelo, amb més de quaranta persones consumint alcohol en la via pública, i que estaven reunides celebrant un botelló i incomplint les mesures anti Covid-19.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut alertats d’una celebració a on s’estava consumint alcohol i substàncies estupefaents, i hi havia un grup en el carrer amb desenes de persones reunides sense mascaretes i fumant. Els agents han anat fins al lloc i han muntat un dispositiu per a intervindre i han conseguit dissoldre esta festa il·legal.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat «màxim compliment de les mesures de seguretat i extremar la prudència i la prevenció per a frenar els contagis de Covid-1», recordant que «el botelló està prohibit i no es pot consumir alcohol en la via pública, ni celebrar festes, i tots hem de ser responsables i posar-nos al capdavant d’esta lluita contra la pandèmia».

Últimes notícies

Hisenda oferix a les comunitats una dècima de dèficit i entregues rècord per a 2026

Hisenda ha plantejat a les comunitats un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028 i lliuraments a compte rècord de 157.731 milions com a pas previ als Pressupostos. La proposta obri un marge addicional de 5.485 milions i encara una tramitació parlamentària incerta.

Catalá defén a Mazón per la DANA i demana explicacions als qui no compareixen

Catalá ha sostingut que a Mazón poc més se li pot demanar perquè ja ha dimitit, assumit responsabilitats i dau la cara. Reclama explicacions als qui no compareixen ni demanen perdó, citant a Sánchez, Bernabé i a CHJ i Aemet.

Familiars de víctimes de la DANA es concentren davant el Congrés contra la gestió de Mazón

Un centenar de familiars i amics de les víctimes de la DANA s'ha concentrat davant el Congrés per a retraure a Carlos Mazón la seua gestió durant el temporal. La protesta ha coincidit amb la seua compareixença per a donar explicacions.

Mazón sosté que els escortes li van acompanyar en arribar al Ventorro però no en eixir

El president en funcions ha defés davant la comissió en el Congrés que els escortes només li van acompanyar a l'entrada del Ventorro i no a l'eixida. També ha negat decidir les medalles i ha explicat que no es va canviar de roba.

Mazón atribuïx les 229 morts de la dana a la falta d’informació i sosté que no havia d’acudir al Cecopi

El president en funcions ha sostingut en la comissió del Congrés que el problema va ser la informació, no les decisions. Assegura que va acudir al Cecopi malgrat no estar obligat.

Familiars de les víctimes de la DANA protesten davant el Congrés contra Mazón

Un centenar de familiars i amics de víctimes de la DANA s'ha concentrat davant el Congrés per a denunciar la gestió de Carlos Mazón durant el temporal. La protesta ha coincidit amb la seua compareixença per a donar explicacions.

Mazón atribuïx a la falta d’informació les morts per la DANA i justifica les crides no ateses

Mazón ha defés davant la comissió que investiga la DANA que les 229 morts es van deure a la falta d'informació. Ha explicat per què no va atendre algunes crides de la exconsellera i ha sostingut que no havia d'anar al Cecopi, encara que finalment va acudir.

Rufián i Belarra acusen a Mazón per la gestió de la DANA i exigixen responsabilitats

La compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA ha estat marcada per dures acusacions de Rufián i Belarra, que li han responsabilitzat de la tragèdia amb 229 morts. El president valencià en funcions ha defés que no comptava amb informació suficient ni la competència per a activar alertes.