La Policia Local d’Alacant desallotja un botelló amb 40 persones

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han muntat un operatiu conjunt esta nit de dilluns per a dissoldre un botelló organitzat en el carrer de Santa Maria Mazzarelo, amb més de quaranta persones consumint alcohol en la via pública, i que estaven reunides celebrant un botelló i incomplint les mesures anti Covid-19.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut alertats d’una celebració a on s’estava consumint alcohol i substàncies estupefaents, i hi havia un grup en el carrer amb desenes de persones reunides sense mascaretes i fumant. Els agents han anat fins al lloc i han muntat un dispositiu per a intervindre i han conseguit dissoldre esta festa il·legal.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat «màxim compliment de les mesures de seguretat i extremar la prudència i la prevenció per a frenar els contagis de Covid-1», recordant que «el botelló està prohibit i no es pot consumir alcohol en la via pública, ni celebrar festes, i tots hem de ser responsables i posar-nos al capdavant d’esta lluita contra la pandèmia».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.