La Policia Local confisca 50 peces de roba per a la venda ambulant en Russafa

La Policia Local de València ha intervingut de matinada mig centenar de peces preparades per a venda ambulant en el barri de Russafa. L’operació s’ha desenvolupat sobre les quatre del matí d’aquest dijous en l’avinguda Peris i Valero, informa la Regidoria de Protecció Ciutadana en un comunicat.                                  

    

Mentre els agents de la segona unitat de districte de Russafa realitzaven labors de seguretat, van observar un vehicle parat en la zona que obstaculitzava un gual. La patrulla els va donar l’alt i va procedir a inspeccionar el cotxe. Dins del maleter, els policies van trobar mig centenar de peces de roba falsificades que van ser decomissades.           

 

Confiscades 700 peces de roba falses fa un mes a Borriana

  

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li el passat octubre 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa. L’incident va ocórrer en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va semblar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara.             

 

 

Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.