La Policia Local confisca 50 peces de roba per a la venda ambulant en Russafa

La Policia Local de València ha intervingut de matinada mig centenar de peces preparades per a venda ambulant en el barri de Russafa. L’operació s’ha desenvolupat sobre les quatre del matí d’aquest dijous en l’avinguda Peris i Valero, informa la Regidoria de Protecció Ciutadana en un comunicat.                                  

    

Mentre els agents de la segona unitat de districte de Russafa realitzaven labors de seguretat, van observar un vehicle parat en la zona que obstaculitzava un gual. La patrulla els va donar l’alt i va procedir a inspeccionar el cotxe. Dins del maleter, els policies van trobar mig centenar de peces de roba falsificades que van ser decomissades.           

 

Confiscades 700 peces de roba falses fa un mes a Borriana

  

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li el passat octubre 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa. L’incident va ocórrer en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va semblar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara.             

 

 

Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.