La Policia Local confisca 50 peces de roba per a la venda ambulant en Russafa

La Policia Local de València ha intervingut de matinada mig centenar de peces preparades per a venda ambulant en el barri de Russafa. L’operació s’ha desenvolupat sobre les quatre del matí d’aquest dijous en l’avinguda Peris i Valero, informa la Regidoria de Protecció Ciutadana en un comunicat.                                  

    

Mentre els agents de la segona unitat de districte de Russafa realitzaven labors de seguretat, van observar un vehicle parat en la zona que obstaculitzava un gual. La patrulla els va donar l’alt i va procedir a inspeccionar el cotxe. Dins del maleter, els policies van trobar mig centenar de peces de roba falsificades que van ser decomissades.           

 

Confiscades 700 peces de roba falses fa un mes a Borriana

  

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li el passat octubre 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa. L’incident va ocórrer en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va semblar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara.             

 

 

Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.