11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

La Policia Local confisca 50 peces de roba per a la venda ambulant en Russafa

La Policia Local de València ha intervingut de matinada mig centenar de peces preparades per a venda ambulant en el barri de Russafa. L’operació s’ha desenvolupat sobre les quatre del matí d’aquest dijous en l’avinguda Peris i Valero, informa la Regidoria de Protecció Ciutadana en un comunicat.                                  

    

Mentre els agents de la segona unitat de districte de Russafa realitzaven labors de seguretat, van observar un vehicle parat en la zona que obstaculitzava un gual. La patrulla els va donar l’alt i va procedir a inspeccionar el cotxe. Dins del maleter, els policies van trobar mig centenar de peces de roba falsificades que van ser decomissades.           

 

Confiscades 700 peces de roba falses fa un mes a Borriana

  

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li el passat octubre 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa. L’incident va ocórrer en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va semblar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara.             

 

 

Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.