La Policia Local confisca 50 peces de roba per a la venda ambulant en Russafa

La Policia Local de València ha intervingut de matinada mig centenar de peces preparades per a venda ambulant en el barri de Russafa. L’operació s’ha desenvolupat sobre les quatre del matí d’aquest dijous en l’avinguda Peris i Valero, informa la Regidoria de Protecció Ciutadana en un comunicat.                                  

    

Mentre els agents de la segona unitat de districte de Russafa realitzaven labors de seguretat, van observar un vehicle parat en la zona que obstaculitzava un gual. La patrulla els va donar l’alt i va procedir a inspeccionar el cotxe. Dins del maleter, els policies van trobar mig centenar de peces de roba falsificades que van ser decomissades.           

 

Confiscades 700 peces de roba falses fa un mes a Borriana

  

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li el passat octubre 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa. L’incident va ocórrer en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va semblar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara.             

 

 

Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig