La Policia Local deté a dos homes per agredir a un altre i furtar-li el seu telèfon mòbil a Castelló

Policia Local de Castelló

Imatge d’arxiu de la Policia Local   | Policia Local de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la vesprada a dos homes de 37 i 27 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació en agredir de forma violenta a un jove, amenaçar-lo amb un ganivet i posteriorment furtar-li el seu telèfon mòbil. Els fets es van produir sobre les quatre de la vesprada quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’una persona molt nerviosa que alertava que a un familiar seu li havien pegat dos subjectes en el carrer Sidro Vilarroig i que després d’agredir-lo i amenaçar-lo amb un arma blanca, li havien llevat el seu telèfon mòbil.

Els detinguts van agafar del coll a la víctima

  

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s’havia produït l’agressió, van trobar a un jove de 23 anys molt nerviós que reclamava la presència policial. Aquest va informar als policies que uns minuts abans, quan caminava pel carrer Sidro Vilarroig, dos homes que no coneixia, li havien assaltat colpejant-lo i agarrant-lo del coll. Després de l’agressió, un d’ells li havia amenaçat amb un ganivet de grans dimensions i li havia arrabassat el seu telèfon mòbil. La víctima, encara molt alterada, va descriure als agents les característiques físiques dels presumptes autors del robatori, com anaven vestits i la direcció que havien pres per a fugir de la zona. Amb aquestes dades, els agents van realitzar una cerca pels carrers adjacents i als pocs minuts, en l’encreuament del Parc de l’Oest amb la calle República Argentina, la patrulla va localitzar a dos persones que coincidien plenament amb la descripció facilitada per la víctima.

 

Detinguts per delicte de robatori amb violència i intimidació

  

Els agents van procedir immediatament a la identificació d’aquests dos homes i després de registrar les seues pertinences, van localitzar el telèfon mòbil de la víctima. A la vista de tots els fets observats, els agents van procedir a la detenció de D.S., de 37 anys i V.M., de 27 per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Finalment, els agents, una vegada recuperat el telèfon mòbil, li van explicar a la víctima els tràmits a seguir per a recuperar el terminal telefònic i denunciar l’agressió patida.

 

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.