La Policia Local deté a dos homes per agredir a un altre i furtar-li el seu telèfon mòbil a Castelló

Policia Local de Castelló

Imatge d’arxiu de la Policia Local   | Policia Local de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la vesprada a dos homes de 37 i 27 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació en agredir de forma violenta a un jove, amenaçar-lo amb un ganivet i posteriorment furtar-li el seu telèfon mòbil. Els fets es van produir sobre les quatre de la vesprada quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’una persona molt nerviosa que alertava que a un familiar seu li havien pegat dos subjectes en el carrer Sidro Vilarroig i que després d’agredir-lo i amenaçar-lo amb un arma blanca, li havien llevat el seu telèfon mòbil.

Els detinguts van agafar del coll a la víctima

  

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s’havia produït l’agressió, van trobar a un jove de 23 anys molt nerviós que reclamava la presència policial. Aquest va informar als policies que uns minuts abans, quan caminava pel carrer Sidro Vilarroig, dos homes que no coneixia, li havien assaltat colpejant-lo i agarrant-lo del coll. Després de l’agressió, un d’ells li havia amenaçat amb un ganivet de grans dimensions i li havia arrabassat el seu telèfon mòbil. La víctima, encara molt alterada, va descriure als agents les característiques físiques dels presumptes autors del robatori, com anaven vestits i la direcció que havien pres per a fugir de la zona. Amb aquestes dades, els agents van realitzar una cerca pels carrers adjacents i als pocs minuts, en l’encreuament del Parc de l’Oest amb la calle República Argentina, la patrulla va localitzar a dos persones que coincidien plenament amb la descripció facilitada per la víctima.

 

Detinguts per delicte de robatori amb violència i intimidació

  

Els agents van procedir immediatament a la identificació d’aquests dos homes i després de registrar les seues pertinences, van localitzar el telèfon mòbil de la víctima. A la vista de tots els fets observats, els agents van procedir a la detenció de D.S., de 37 anys i V.M., de 27 per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Finalment, els agents, una vegada recuperat el telèfon mòbil, li van explicar a la víctima els tràmits a seguir per a recuperar el terminal telefònic i denunciar l’agressió patida.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.