La Policia Local deté a dos homes per agredir a un altre i furtar-li el seu telèfon mòbil a Castelló

Policia Local de Castelló

Imatge d’arxiu de la Policia Local   | Policia Local de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la vesprada a dos homes de 37 i 27 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació en agredir de forma violenta a un jove, amenaçar-lo amb un ganivet i posteriorment furtar-li el seu telèfon mòbil. Els fets es van produir sobre les quatre de la vesprada quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’una persona molt nerviosa que alertava que a un familiar seu li havien pegat dos subjectes en el carrer Sidro Vilarroig i que després d’agredir-lo i amenaçar-lo amb un arma blanca, li havien llevat el seu telèfon mòbil.

Els detinguts van agafar del coll a la víctima

  

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s’havia produït l’agressió, van trobar a un jove de 23 anys molt nerviós que reclamava la presència policial. Aquest va informar als policies que uns minuts abans, quan caminava pel carrer Sidro Vilarroig, dos homes que no coneixia, li havien assaltat colpejant-lo i agarrant-lo del coll. Després de l’agressió, un d’ells li havia amenaçat amb un ganivet de grans dimensions i li havia arrabassat el seu telèfon mòbil. La víctima, encara molt alterada, va descriure als agents les característiques físiques dels presumptes autors del robatori, com anaven vestits i la direcció que havien pres per a fugir de la zona. Amb aquestes dades, els agents van realitzar una cerca pels carrers adjacents i als pocs minuts, en l’encreuament del Parc de l’Oest amb la calle República Argentina, la patrulla va localitzar a dos persones que coincidien plenament amb la descripció facilitada per la víctima.

 

Detinguts per delicte de robatori amb violència i intimidació

  

Els agents van procedir immediatament a la identificació d’aquests dos homes i després de registrar les seues pertinences, van localitzar el telèfon mòbil de la víctima. A la vista de tots els fets observats, els agents van procedir a la detenció de D.S., de 37 anys i V.M., de 27 per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Finalment, els agents, una vegada recuperat el telèfon mòbil, li van explicar a la víctima els tràmits a seguir per a recuperar el terminal telefònic i denunciar l’agressió patida.

 

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.