La Policia Local deté a dos homes per agredir a un altre i furtar-li el seu telèfon mòbil a Castelló

Policia Local de Castelló

Imatge d’arxiu de la Policia Local   | Policia Local de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la vesprada a dos homes de 37 i 27 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació en agredir de forma violenta a un jove, amenaçar-lo amb un ganivet i posteriorment furtar-li el seu telèfon mòbil. Els fets es van produir sobre les quatre de la vesprada quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’una persona molt nerviosa que alertava que a un familiar seu li havien pegat dos subjectes en el carrer Sidro Vilarroig i que després d’agredir-lo i amenaçar-lo amb un arma blanca, li havien llevat el seu telèfon mòbil.

Els detinguts van agafar del coll a la víctima

  

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s’havia produït l’agressió, van trobar a un jove de 23 anys molt nerviós que reclamava la presència policial. Aquest va informar als policies que uns minuts abans, quan caminava pel carrer Sidro Vilarroig, dos homes que no coneixia, li havien assaltat colpejant-lo i agarrant-lo del coll. Després de l’agressió, un d’ells li havia amenaçat amb un ganivet de grans dimensions i li havia arrabassat el seu telèfon mòbil. La víctima, encara molt alterada, va descriure als agents les característiques físiques dels presumptes autors del robatori, com anaven vestits i la direcció que havien pres per a fugir de la zona. Amb aquestes dades, els agents van realitzar una cerca pels carrers adjacents i als pocs minuts, en l’encreuament del Parc de l’Oest amb la calle República Argentina, la patrulla va localitzar a dos persones que coincidien plenament amb la descripció facilitada per la víctima.

 

Detinguts per delicte de robatori amb violència i intimidació

  

Els agents van procedir immediatament a la identificació d’aquests dos homes i després de registrar les seues pertinences, van localitzar el telèfon mòbil de la víctima. A la vista de tots els fets observats, els agents van procedir a la detenció de D.S., de 37 anys i V.M., de 27 per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Finalment, els agents, una vegada recuperat el telèfon mòbil, li van explicar a la víctima els tràmits a seguir per a recuperar el terminal telefònic i denunciar l’agressió patida.

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.