La Policia Local deté a dos homes per agredir a un altre i furtar-li el seu telèfon mòbil a Castelló

Policia Local de Castelló

Imatge d’arxiu de la Policia Local   | Policia Local de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló van detenir ahir a la vesprada a dos homes de 37 i 27 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació en agredir de forma violenta a un jove, amenaçar-lo amb un ganivet i posteriorment furtar-li el seu telèfon mòbil. Els fets es van produir sobre les quatre de la vesprada quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’una persona molt nerviosa que alertava que a un familiar seu li havien pegat dos subjectes en el carrer Sidro Vilarroig i que després d’agredir-lo i amenaçar-lo amb un arma blanca, li havien llevat el seu telèfon mòbil.

Els detinguts van agafar del coll a la víctima

  

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s’havia produït l’agressió, van trobar a un jove de 23 anys molt nerviós que reclamava la presència policial. Aquest va informar als policies que uns minuts abans, quan caminava pel carrer Sidro Vilarroig, dos homes que no coneixia, li havien assaltat colpejant-lo i agarrant-lo del coll. Després de l’agressió, un d’ells li havia amenaçat amb un ganivet de grans dimensions i li havia arrabassat el seu telèfon mòbil. La víctima, encara molt alterada, va descriure als agents les característiques físiques dels presumptes autors del robatori, com anaven vestits i la direcció que havien pres per a fugir de la zona. Amb aquestes dades, els agents van realitzar una cerca pels carrers adjacents i als pocs minuts, en l’encreuament del Parc de l’Oest amb la calle República Argentina, la patrulla va localitzar a dos persones que coincidien plenament amb la descripció facilitada per la víctima.

 

Detinguts per delicte de robatori amb violència i intimidació

  

Els agents van procedir immediatament a la identificació d’aquests dos homes i després de registrar les seues pertinences, van localitzar el telèfon mòbil de la víctima. A la vista de tots els fets observats, els agents van procedir a la detenció de D.S., de 37 anys i V.M., de 27 per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Finalment, els agents, una vegada recuperat el telèfon mòbil, li van explicar a la víctima els tràmits a seguir per a recuperar el terminal telefònic i denunciar l’agressió patida.

 

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.