19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Policia Local deté a una mare i al seu fill després d’una agressió mútua

La Policia Local de València ha detingut aquest divendres a una mare i un fill després d'agredir-se entre ells presumptament en la seua pròpia llar. Els fets han ocorregut durant la mitjanit, quan una patrulla va ser requerida pel 092 perquè, pel que sembla, en un carrer del barri de Sant Marcel·lí s'estava produint un altercat entre dos membres d'una família.

 

Una vegada personats en el lloc, els agents es van entrevistar amb la presumpta agredida, una dona de 49 anys, qui els va manifestar que el seu fill l'havia colpejat i havia tractat d'asfixiar-la, al mateix temps que l'amenaçava, després d'una baralla entre tots dos.

 

  

  

El fill, de 18 anys, va confirmar també els fets, i va afirmar als agents que no era la primera vegada que s'agredien mútuament i que existien denúncies prèvies entre tots dos, ja que la seua mare també el colpejava a ell en alguna ocasió com la d'eixa nit, en la qual, presumptament, havia sigut agredit en el cap.

 

 

Per tals motius, els policies van passar a detenir a ambdues persones, traslladant-los a la Inspecció Central de Guàrdia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.