La Policia Local deté a una mare i al seu fill després d’una agressió mútua

La Policia Local de València ha detingut aquest divendres a una mare i un fill després d'agredir-se entre ells presumptament en la seua pròpia llar. Els fets han ocorregut durant la mitjanit, quan una patrulla va ser requerida pel 092 perquè, pel que sembla, en un carrer del barri de Sant Marcel·lí s'estava produint un altercat entre dos membres d'una família.

 

Una vegada personats en el lloc, els agents es van entrevistar amb la presumpta agredida, una dona de 49 anys, qui els va manifestar que el seu fill l'havia colpejat i havia tractat d'asfixiar-la, al mateix temps que l'amenaçava, després d'una baralla entre tots dos.

 

  

  

El fill, de 18 anys, va confirmar també els fets, i va afirmar als agents que no era la primera vegada que s'agredien mútuament i que existien denúncies prèvies entre tots dos, ja que la seua mare també el colpejava a ell en alguna ocasió com la d'eixa nit, en la qual, presumptament, havia sigut agredit en el cap.

 

 

Per tals motius, els policies van passar a detenir a ambdues persones, traslladant-los a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.

La Comunitat Valenciana tanca el primer trimestre amb un dèficit comercial de 25 milions malgrat l’avanç exportador

La Comunitat Valenciana registra en el primer trimestre un dèficit comercial de 25 milions d'euros, amb exportacions a l'alça però importacions creixent encara més en les tres províncies.

L’alcaldessa defén que l’aigua de la platja del Cabanyal manté paràmetres bons

L'alcaldessa de València assegura que l'aigua de la platja del Cabanyal presenta paràmetres de qualitat bons malgrat la pèrdua de la Bandera Blava enguany.

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.