La Policia Local deté a una mare i al seu fill després d’una agressió mútua

La Policia Local de València ha detingut aquest divendres a una mare i un fill després d'agredir-se entre ells presumptament en la seua pròpia llar. Els fets han ocorregut durant la mitjanit, quan una patrulla va ser requerida pel 092 perquè, pel que sembla, en un carrer del barri de Sant Marcel·lí s'estava produint un altercat entre dos membres d'una família.

 

Una vegada personats en el lloc, els agents es van entrevistar amb la presumpta agredida, una dona de 49 anys, qui els va manifestar que el seu fill l'havia colpejat i havia tractat d'asfixiar-la, al mateix temps que l'amenaçava, després d'una baralla entre tots dos.

 

  

  

El fill, de 18 anys, va confirmar també els fets, i va afirmar als agents que no era la primera vegada que s'agredien mútuament i que existien denúncies prèvies entre tots dos, ja que la seua mare també el colpejava a ell en alguna ocasió com la d'eixa nit, en la qual, presumptament, havia sigut agredit en el cap.

 

 

Per tals motius, els policies van passar a detenir a ambdues persones, traslladant-los a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.