14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La Policia Local dissol una festa i un botelló en Alacant

 

La Policia Local de la ciutat d’Alacant ha informat que esta nit de diumenge han sigut dos les intervencions més rellevants fetes per a fer complir les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

La primera d’elles ha sigut quan els agents policials han interceptat a un grup de gent fent botelló en el Cap de l’Horta de la ciutat. Els agents policials han trobat, en el carrer de Nu, als jóvens que es trobaven bevent i els han interposat quatre denúncies per no portar mascareta i quatre per consum d’alcohol.

 

De la mateixa manera, la segona intervenció s’ha produït cap a les 23.30 hores quan la policia s’ha mobilitzat fins a una casa situada en el Passatge Miralmar, i ha denunciat a l’inquilí per estar celebrant una festa privada i causar molèsties al veïnat.

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.