Investiguen l’atropellament d’una menor de 5 anys per una furgoneta en Ibi

 

La Policia Local d’Ibi, localitat de la comarca de l’Alcoià (Alacant) esta investigant l’atropellament d’una menor de cinc anys per part d’una furgoneta d’una empresa de repartiment comercial, que suposadament no es va detindre després del succeït i va pegar a fugir, segons han informat fonts de la Regidoria de Seguretat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els fets es van produir el passat 20 de març, quan segons la denúncia d’un testimoni presencial de l’ocorregut, la xiqueta va creuar la vorera fins a la calçada entre dos turismes estacionats i va ser atropellada per una furgoneta de repartiment, que no va tindre a temps a detindre’s.

 

Immediatament, la menor d’edat va ser traslladada a urgències per una ambulància després d’acabar ferida amb diferents contusions lleus. Els agents han obert una investigació per a esclarir els fets.

 

Paral·lelament, eixe mateix dia, una altra menor de 14 anys va ser atropellada per un vehicle en l’aparcament d’un supermercat d’Ibi. La Policia Local també ha obert una investigació per a determinar els fets.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.