Investiguen l’atropellament d’una menor de 5 anys per una furgoneta en Ibi

 

La Policia Local d’Ibi, localitat de la comarca de l’Alcoià (Alacant) esta investigant l’atropellament d’una menor de cinc anys per part d’una furgoneta d’una empresa de repartiment comercial, que suposadament no es va detindre després del succeït i va pegar a fugir, segons han informat fonts de la Regidoria de Seguretat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els fets es van produir el passat 20 de març, quan segons la denúncia d’un testimoni presencial de l’ocorregut, la xiqueta va creuar la vorera fins a la calçada entre dos turismes estacionats i va ser atropellada per una furgoneta de repartiment, que no va tindre a temps a detindre’s.

 

Immediatament, la menor d’edat va ser traslladada a urgències per una ambulància després d’acabar ferida amb diferents contusions lleus. Els agents han obert una investigació per a esclarir els fets.

 

Paral·lelament, eixe mateix dia, una altra menor de 14 anys va ser atropellada per un vehicle en l’aparcament d’un supermercat d’Ibi. La Policia Local també ha obert una investigació per a determinar els fets.

Últimes notícies

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.