Investiguen l’atropellament d’una menor de 5 anys per una furgoneta en Ibi

 

La Policia Local d’Ibi, localitat de la comarca de l’Alcoià (Alacant) esta investigant l’atropellament d’una menor de cinc anys per part d’una furgoneta d’una empresa de repartiment comercial, que suposadament no es va detindre després del succeït i va pegar a fugir, segons han informat fonts de la Regidoria de Seguretat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els fets es van produir el passat 20 de març, quan segons la denúncia d’un testimoni presencial de l’ocorregut, la xiqueta va creuar la vorera fins a la calçada entre dos turismes estacionats i va ser atropellada per una furgoneta de repartiment, que no va tindre a temps a detindre’s.

 

Immediatament, la menor d’edat va ser traslladada a urgències per una ambulància després d’acabar ferida amb diferents contusions lleus. Els agents han obert una investigació per a esclarir els fets.

 

Paral·lelament, eixe mateix dia, una altra menor de 14 anys va ser atropellada per un vehicle en l’aparcament d’un supermercat d’Ibi. La Policia Local també ha obert una investigació per a determinar els fets.

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.