7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Investiguen l’atropellament d’una menor de 5 anys per una furgoneta en Ibi

 

La Policia Local d’Ibi, localitat de la comarca de l’Alcoià (Alacant) esta investigant l’atropellament d’una menor de cinc anys per part d’una furgoneta d’una empresa de repartiment comercial, que suposadament no es va detindre després del succeït i va pegar a fugir, segons han informat fonts de la Regidoria de Seguretat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els fets es van produir el passat 20 de març, quan segons la denúncia d’un testimoni presencial de l’ocorregut, la xiqueta va creuar la vorera fins a la calçada entre dos turismes estacionats i va ser atropellada per una furgoneta de repartiment, que no va tindre a temps a detindre’s.

 

Immediatament, la menor d’edat va ser traslladada a urgències per una ambulància després d’acabar ferida amb diferents contusions lleus. Els agents han obert una investigació per a esclarir els fets.

 

Paral·lelament, eixe mateix dia, una altra menor de 14 anys va ser atropellada per un vehicle en l’aparcament d’un supermercat d’Ibi. La Policia Local també ha obert una investigació per a determinar els fets.

Últimes notícies

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.

Dissabte amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló

Ratxes molt fortes de nord-oest afectaran hui l'interior de Castelló, mentres la resta de la Comunitat tindrà cels poc nuvolosos amb núvols alts. Les temperatures baixaran lleugerament, amb màximes de 16 i mínimes de 8 en les capitals.

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.