La Policia Local de València inicia una campanya de controls d’alcohol per les festes de Nadal

 

La Policia Local de València ha començat la campanya especial de controls d’alcoholemia i drogues pels dinars i sopars de Nadal. Per això, tal i com ha anunciat la policia en les seues xarxes socials, aconsellen que «si beus, no conduïsques, utilitza el transport públic» així apostant per l’Empresa Municipal de Transport (EMT) o Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, ja siga metro com tramvia.                         

Els controls duraran, i de forma especial, en estos dies festius per vigilar l’estat dels conductors; i per això, aporten que «al volant, ni una gota d’alcohol, per tu i per tots, per unes festes segures».

Sis persones donen positiu en els primers controls

Un total de sis persones han donat positiu en alcohol en els primers controls de la Policia Local de València de la campanya dels sopars d’empresa nadalencs.              

    

Els agents han practicat durant aquesta nit fins a 45 proves d’alcoholèmia a la ciutat, dins dels controls d’alcohol i droga, de les quals sis van llançar positiu amb taxa administrativa, detalla el cos municipal en un comunicat.

Tres vehicles immobilitzats, i denúncies per consum de substàncies estupefaents i conduir amb el mòbil

 

El dispositiu s’ha dut a terme en dos zones de la ciutat. A més de les proves, les patrulles han detingut a una persona per un presumpte delicte contra la seguretat viària, en falta de permís de conduir.                     

   

Els policies també han immobilitzat tres vehicles, han alçat una acta per consum de substàncies estupefaents al carrer i han denunciat a un conductor per l’ús del telèfon mòbil al volant.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.