La Policia Local de València inicia una campanya de controls d’alcohol per les festes de Nadal

 

La Policia Local de València ha començat la campanya especial de controls d’alcoholemia i drogues pels dinars i sopars de Nadal. Per això, tal i com ha anunciat la policia en les seues xarxes socials, aconsellen que «si beus, no conduïsques, utilitza el transport públic» així apostant per l’Empresa Municipal de Transport (EMT) o Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, ja siga metro com tramvia.                         

Els controls duraran, i de forma especial, en estos dies festius per vigilar l’estat dels conductors; i per això, aporten que «al volant, ni una gota d’alcohol, per tu i per tots, per unes festes segures».

Sis persones donen positiu en els primers controls

Un total de sis persones han donat positiu en alcohol en els primers controls de la Policia Local de València de la campanya dels sopars d’empresa nadalencs.              

    

Els agents han practicat durant aquesta nit fins a 45 proves d’alcoholèmia a la ciutat, dins dels controls d’alcohol i droga, de les quals sis van llançar positiu amb taxa administrativa, detalla el cos municipal en un comunicat.

Tres vehicles immobilitzats, i denúncies per consum de substàncies estupefaents i conduir amb el mòbil

 

El dispositiu s’ha dut a terme en dos zones de la ciutat. A més de les proves, les patrulles han detingut a una persona per un presumpte delicte contra la seguretat viària, en falta de permís de conduir.                     

   

Els policies també han immobilitzat tres vehicles, han alçat una acta per consum de substàncies estupefaents al carrer i han denunciat a un conductor per l’ús del telèfon mòbil al volant.

 

 

Últimes notícies

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.
FILMOTECA D'ESTIU