La Policia Local de València inicia una campanya de controls d’alcohol per les festes de Nadal

 

La Policia Local de València ha començat la campanya especial de controls d’alcoholemia i drogues pels dinars i sopars de Nadal. Per això, tal i com ha anunciat la policia en les seues xarxes socials, aconsellen que «si beus, no conduïsques, utilitza el transport públic» així apostant per l’Empresa Municipal de Transport (EMT) o Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, ja siga metro com tramvia.                         

Els controls duraran, i de forma especial, en estos dies festius per vigilar l’estat dels conductors; i per això, aporten que «al volant, ni una gota d’alcohol, per tu i per tots, per unes festes segures».

Sis persones donen positiu en els primers controls

Un total de sis persones han donat positiu en alcohol en els primers controls de la Policia Local de València de la campanya dels sopars d’empresa nadalencs.              

    

Els agents han practicat durant aquesta nit fins a 45 proves d’alcoholèmia a la ciutat, dins dels controls d’alcohol i droga, de les quals sis van llançar positiu amb taxa administrativa, detalla el cos municipal en un comunicat.

Tres vehicles immobilitzats, i denúncies per consum de substàncies estupefaents i conduir amb el mòbil

 

El dispositiu s’ha dut a terme en dos zones de la ciutat. A més de les proves, les patrulles han detingut a una persona per un presumpte delicte contra la seguretat viària, en falta de permís de conduir.                     

   

Els policies també han immobilitzat tres vehicles, han alçat una acta per consum de substàncies estupefaents al carrer i han denunciat a un conductor per l’ús del telèfon mòbil al volant.

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.