La Policia Local de València inicia una campanya de controls d’alcohol per les festes de Nadal

 

La Policia Local de València ha començat la campanya especial de controls d’alcoholemia i drogues pels dinars i sopars de Nadal. Per això, tal i com ha anunciat la policia en les seues xarxes socials, aconsellen que «si beus, no conduïsques, utilitza el transport públic» així apostant per l’Empresa Municipal de Transport (EMT) o Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, ja siga metro com tramvia.                         

Els controls duraran, i de forma especial, en estos dies festius per vigilar l’estat dels conductors; i per això, aporten que «al volant, ni una gota d’alcohol, per tu i per tots, per unes festes segures».

Sis persones donen positiu en els primers controls

Un total de sis persones han donat positiu en alcohol en els primers controls de la Policia Local de València de la campanya dels sopars d’empresa nadalencs.              

    

Els agents han practicat durant aquesta nit fins a 45 proves d’alcoholèmia a la ciutat, dins dels controls d’alcohol i droga, de les quals sis van llançar positiu amb taxa administrativa, detalla el cos municipal en un comunicat.

Tres vehicles immobilitzats, i denúncies per consum de substàncies estupefaents i conduir amb el mòbil

 

El dispositiu s’ha dut a terme en dos zones de la ciutat. A més de les proves, les patrulles han detingut a una persona per un presumpte delicte contra la seguretat viària, en falta de permís de conduir.                     

   

Els policies també han immobilitzat tres vehicles, han alçat una acta per consum de substàncies estupefaents al carrer i han denunciat a un conductor per l’ús del telèfon mòbil al volant.

 

 

Últimes notícies

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.