La Policia Local de València imposa 47 multes en 5 hores per no dur mascareta

 

La Policia Local de València ha imposat este dijous un total de 47 denúncies en cinc hores per no portar la mascareta, segons ha informat este cos de seguretat, que recorda que el seu ús és «fonamental per a evitar els rebrots de Covid-19».

 

Precisament, el regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, manifestava ahir que la Policia Local continuarà sancionant i serà «molt estricta en el seu ús perquè és fonamental per a evitar rebrots en la ‘nova normalitat».

 

«La Policia Local ha sancionat i sancionarà. Ha costat moltíssim arribar fins ací i no podem dilapidar l’esforç tan gran que han fet professionals sanitaris, les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, tota la societat durant el confinament», subratllava l’edil, que equiparava l’ús de la mascareta amb l’obligatorietat de l’ús del cinturó, que no es qüestiona des de fa anys.

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.