La Policia Local de València imposa 47 multes en 5 hores per no dur mascareta

 

La Policia Local de València ha imposat este dijous un total de 47 denúncies en cinc hores per no portar la mascareta, segons ha informat este cos de seguretat, que recorda que el seu ús és «fonamental per a evitar els rebrots de Covid-19».

 

Precisament, el regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, manifestava ahir que la Policia Local continuarà sancionant i serà «molt estricta en el seu ús perquè és fonamental per a evitar rebrots en la ‘nova normalitat».

 

«La Policia Local ha sancionat i sancionarà. Ha costat moltíssim arribar fins ací i no podem dilapidar l’esforç tan gran que han fet professionals sanitaris, les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, tota la societat durant el confinament», subratllava l’edil, que equiparava l’ús de la mascareta amb l’obligatorietat de l’ús del cinturó, que no es qüestiona des de fa anys.

 

Últimes notícies

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.