La Policia Nacional desarticula dos punts de venda de drogues i deté a cinc persones a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a València dos punts de venda de drogues, en dos operacions en les quals han detingut a cinc persones. Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, en un d'aquests llocs, els ara detinguts suposadament llançaven les dosis al seu venedor per la finestra per a fer-les arribar als compradors mentre que l'altre era un domicili de dos estudiants universitaris que principalment subministraven marihuana a companys.

    

Els detinguts en aquestes operacions són quatre homes i una dona de 23 i 52 anys, d'origen italià, equatorià i espanyol, als quals se'ls atribuix els delictes de tràfic de drogues. Els agents han intervingut cocaïna, diners, una bàscula de precisió i útils per a la preparació de dosi en els dos domicilis.

 

La majoria dels compradors eren companys d'universitat dels venedors

  

En l'operació relacionada amb els estudiants, la Policia va esbrinar que des d'un pis del Marítim, dos universitaris suposadament s'estarien dedicant a la venda al detall de marihuana. Durant les recerques els policies van esbrinar que existia un «trànsit continu» de joves, i posteriorment van descobrir que la majoria eren companys d'universitat dels venedors.

  

Els joves acudien al domicili en el qual estaven un «curt espai de temps», per a eixir amb la substancia estupefaent. Els investigadors van realitzar un registre en el domicili en el qual van intervenir 564 grams de, pel que sembla, marihuana, 275,5 euros i una bàscula de precisió.

    

Després de les comprovacions oportunes, van detenir a dos joves, de 23 i 24 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Una parella llançava en ocasions les dosis des d'una finestra

  

En l'altre cas, les recerques es van iniciar quan els agents van descobrir un punt de venda a la menuda en el districte de Trànsits, en el qual s'estaria venent vàries substancies estupefaents des d'un domicili.

    

En realitzar les gestions oportunes, els agents van esbrinar que des del domicili presumptament se subministrava les dosis a un venedor, que era l'encarregat dels contactes amb els compradors, així com des del domicili on vivia una parella, en ocasions llançaven les dosis al seu venedor des d'una finestra.

  

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili on es van confiscar de 2,79 grams de, pel que sembla, cocaïna, una bàscula de precisió, 245 euros, útils per a la preparació de dosi i dos telèfons mòbils. Els policies, després de realitzar diverses comprovacions, els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues. Aquesta mateixa vesprada van detenir al venedor en els voltants del seu domicili.

   

Dels detinguts, sense antecedents policials, un va passar a disposició judicial, mentre que els altres van quedar en llibertat després de ser advertits de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan siguen requerits per a açò.

 

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.