La Policia Nacional desarticula dos punts de venda de drogues i deté a cinc persones a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a València dos punts de venda de drogues, en dos operacions en les quals han detingut a cinc persones. Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, en un d'aquests llocs, els ara detinguts suposadament llançaven les dosis al seu venedor per la finestra per a fer-les arribar als compradors mentre que l'altre era un domicili de dos estudiants universitaris que principalment subministraven marihuana a companys.

    

Els detinguts en aquestes operacions són quatre homes i una dona de 23 i 52 anys, d'origen italià, equatorià i espanyol, als quals se'ls atribuix els delictes de tràfic de drogues. Els agents han intervingut cocaïna, diners, una bàscula de precisió i útils per a la preparació de dosi en els dos domicilis.

 

La majoria dels compradors eren companys d'universitat dels venedors

  

En l'operació relacionada amb els estudiants, la Policia va esbrinar que des d'un pis del Marítim, dos universitaris suposadament s'estarien dedicant a la venda al detall de marihuana. Durant les recerques els policies van esbrinar que existia un «trànsit continu» de joves, i posteriorment van descobrir que la majoria eren companys d'universitat dels venedors.

  

Els joves acudien al domicili en el qual estaven un «curt espai de temps», per a eixir amb la substancia estupefaent. Els investigadors van realitzar un registre en el domicili en el qual van intervenir 564 grams de, pel que sembla, marihuana, 275,5 euros i una bàscula de precisió.

    

Després de les comprovacions oportunes, van detenir a dos joves, de 23 i 24 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Una parella llançava en ocasions les dosis des d'una finestra

  

En l'altre cas, les recerques es van iniciar quan els agents van descobrir un punt de venda a la menuda en el districte de Trànsits, en el qual s'estaria venent vàries substancies estupefaents des d'un domicili.

    

En realitzar les gestions oportunes, els agents van esbrinar que des del domicili presumptament se subministrava les dosis a un venedor, que era l'encarregat dels contactes amb els compradors, així com des del domicili on vivia una parella, en ocasions llançaven les dosis al seu venedor des d'una finestra.

  

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili on es van confiscar de 2,79 grams de, pel que sembla, cocaïna, una bàscula de precisió, 245 euros, útils per a la preparació de dosi i dos telèfons mòbils. Els policies, després de realitzar diverses comprovacions, els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues. Aquesta mateixa vesprada van detenir al venedor en els voltants del seu domicili.

   

Dels detinguts, sense antecedents policials, un va passar a disposició judicial, mentre que els altres van quedar en llibertat després de ser advertits de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan siguen requerits per a açò.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.