16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Policia Nacional desarticula dos punts de venda de drogues i deté a cinc persones a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a València dos punts de venda de drogues, en dos operacions en les quals han detingut a cinc persones. Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, en un d'aquests llocs, els ara detinguts suposadament llançaven les dosis al seu venedor per la finestra per a fer-les arribar als compradors mentre que l'altre era un domicili de dos estudiants universitaris que principalment subministraven marihuana a companys.

    

Els detinguts en aquestes operacions són quatre homes i una dona de 23 i 52 anys, d'origen italià, equatorià i espanyol, als quals se'ls atribuix els delictes de tràfic de drogues. Els agents han intervingut cocaïna, diners, una bàscula de precisió i útils per a la preparació de dosi en els dos domicilis.

 

La majoria dels compradors eren companys d'universitat dels venedors

  

En l'operació relacionada amb els estudiants, la Policia va esbrinar que des d'un pis del Marítim, dos universitaris suposadament s'estarien dedicant a la venda al detall de marihuana. Durant les recerques els policies van esbrinar que existia un «trànsit continu» de joves, i posteriorment van descobrir que la majoria eren companys d'universitat dels venedors.

  

Els joves acudien al domicili en el qual estaven un «curt espai de temps», per a eixir amb la substancia estupefaent. Els investigadors van realitzar un registre en el domicili en el qual van intervenir 564 grams de, pel que sembla, marihuana, 275,5 euros i una bàscula de precisió.

    

Després de les comprovacions oportunes, van detenir a dos joves, de 23 i 24 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Una parella llançava en ocasions les dosis des d'una finestra

  

En l'altre cas, les recerques es van iniciar quan els agents van descobrir un punt de venda a la menuda en el districte de Trànsits, en el qual s'estaria venent vàries substancies estupefaents des d'un domicili.

    

En realitzar les gestions oportunes, els agents van esbrinar que des del domicili presumptament se subministrava les dosis a un venedor, que era l'encarregat dels contactes amb els compradors, així com des del domicili on vivia una parella, en ocasions llançaven les dosis al seu venedor des d'una finestra.

  

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili on es van confiscar de 2,79 grams de, pel que sembla, cocaïna, una bàscula de precisió, 245 euros, útils per a la preparació de dosi i dos telèfons mòbils. Els policies, després de realitzar diverses comprovacions, els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues. Aquesta mateixa vesprada van detenir al venedor en els voltants del seu domicili.

   

Dels detinguts, sense antecedents policials, un va passar a disposició judicial, mentre que els altres van quedar en llibertat després de ser advertits de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan siguen requerits per a açò.

 

Últimes notícies

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.