19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La Policia Nacional desarticula dos punts de venda de drogues i deté a cinc persones a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a València dos punts de venda de drogues, en dos operacions en les quals han detingut a cinc persones. Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, en un d'aquests llocs, els ara detinguts suposadament llançaven les dosis al seu venedor per la finestra per a fer-les arribar als compradors mentre que l'altre era un domicili de dos estudiants universitaris que principalment subministraven marihuana a companys.

    

Els detinguts en aquestes operacions són quatre homes i una dona de 23 i 52 anys, d'origen italià, equatorià i espanyol, als quals se'ls atribuix els delictes de tràfic de drogues. Els agents han intervingut cocaïna, diners, una bàscula de precisió i útils per a la preparació de dosi en els dos domicilis.

 

La majoria dels compradors eren companys d'universitat dels venedors

  

En l'operació relacionada amb els estudiants, la Policia va esbrinar que des d'un pis del Marítim, dos universitaris suposadament s'estarien dedicant a la venda al detall de marihuana. Durant les recerques els policies van esbrinar que existia un «trànsit continu» de joves, i posteriorment van descobrir que la majoria eren companys d'universitat dels venedors.

  

Els joves acudien al domicili en el qual estaven un «curt espai de temps», per a eixir amb la substancia estupefaent. Els investigadors van realitzar un registre en el domicili en el qual van intervenir 564 grams de, pel que sembla, marihuana, 275,5 euros i una bàscula de precisió.

    

Després de les comprovacions oportunes, van detenir a dos joves, de 23 i 24 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Una parella llançava en ocasions les dosis des d'una finestra

  

En l'altre cas, les recerques es van iniciar quan els agents van descobrir un punt de venda a la menuda en el districte de Trànsits, en el qual s'estaria venent vàries substancies estupefaents des d'un domicili.

    

En realitzar les gestions oportunes, els agents van esbrinar que des del domicili presumptament se subministrava les dosis a un venedor, que era l'encarregat dels contactes amb els compradors, així com des del domicili on vivia una parella, en ocasions llançaven les dosis al seu venedor des d'una finestra.

  

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili on es van confiscar de 2,79 grams de, pel que sembla, cocaïna, una bàscula de precisió, 245 euros, útils per a la preparació de dosi i dos telèfons mòbils. Els policies, després de realitzar diverses comprovacions, els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues. Aquesta mateixa vesprada van detenir al venedor en els voltants del seu domicili.

   

Dels detinguts, sense antecedents policials, un va passar a disposició judicial, mentre que els altres van quedar en llibertat després de ser advertits de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan siguen requerits per a açò.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.