9.8 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

La Policia Nacional desarticula dos punts de venda de drogues i deté a cinc persones a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a València dos punts de venda de drogues, en dos operacions en les quals han detingut a cinc persones. Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, en un d'aquests llocs, els ara detinguts suposadament llançaven les dosis al seu venedor per la finestra per a fer-les arribar als compradors mentre que l'altre era un domicili de dos estudiants universitaris que principalment subministraven marihuana a companys.

    

Els detinguts en aquestes operacions són quatre homes i una dona de 23 i 52 anys, d'origen italià, equatorià i espanyol, als quals se'ls atribuix els delictes de tràfic de drogues. Els agents han intervingut cocaïna, diners, una bàscula de precisió i útils per a la preparació de dosi en els dos domicilis.

 

La majoria dels compradors eren companys d'universitat dels venedors

  

En l'operació relacionada amb els estudiants, la Policia va esbrinar que des d'un pis del Marítim, dos universitaris suposadament s'estarien dedicant a la venda al detall de marihuana. Durant les recerques els policies van esbrinar que existia un «trànsit continu» de joves, i posteriorment van descobrir que la majoria eren companys d'universitat dels venedors.

  

Els joves acudien al domicili en el qual estaven un «curt espai de temps», per a eixir amb la substancia estupefaent. Els investigadors van realitzar un registre en el domicili en el qual van intervenir 564 grams de, pel que sembla, marihuana, 275,5 euros i una bàscula de precisió.

    

Després de les comprovacions oportunes, van detenir a dos joves, de 23 i 24 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Una parella llançava en ocasions les dosis des d'una finestra

  

En l'altre cas, les recerques es van iniciar quan els agents van descobrir un punt de venda a la menuda en el districte de Trànsits, en el qual s'estaria venent vàries substancies estupefaents des d'un domicili.

    

En realitzar les gestions oportunes, els agents van esbrinar que des del domicili presumptament se subministrava les dosis a un venedor, que era l'encarregat dels contactes amb els compradors, així com des del domicili on vivia una parella, en ocasions llançaven les dosis al seu venedor des d'una finestra.

  

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili on es van confiscar de 2,79 grams de, pel que sembla, cocaïna, una bàscula de precisió, 245 euros, útils per a la preparació de dosi i dos telèfons mòbils. Els policies, després de realitzar diverses comprovacions, els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues. Aquesta mateixa vesprada van detenir al venedor en els voltants del seu domicili.

   

Dels detinguts, sense antecedents policials, un va passar a disposició judicial, mentre que els altres van quedar en llibertat després de ser advertits de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan siguen requerits per a açò.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.