La Policia Nacional desmantella un punt de dipòsit d’armes i munició i deté a dos homes a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Gandia un dipòsit d’armes i munició i detingut a dos homes d’origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de tinença il·lícita d’armes, dipòsit d’armes i dipòsit de municions. S’han realitzat dos registres en els quals han intervingut 5.549 cartutxos de diferents calibres, 7 armes de foc curtes, grilletes, navalles, un dosificador de pólvora, 95 pistons detonadors, un dosificador de pólvora i dos premses de recarrega de munició. A un dels detinguts també se li imputa un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i un altre contra la salut pública en intervenir-li un total de 60 grams de, pel que sembla, entre cocaïna, haixix i marihuana a un altre domicili.

  

Les recerques es van iniciar en activar els policies el protocol de violència de gènere i en fer les corresponents comprovacions per determinar si el presumpte agressor poguera estar en possessió d’un arma de foc, els agents van esbrinar que tenia un arma curta sense llicència, així com es podria estar dedicant a la venda de substàncies estupefaents pel que es va sol·licitar un manament d’entrada i registre per als dos domicilis en els quals residia de manera alterna. 

 

Tenia l’armament en el domicili patern

  

Com a conseqüència dels registres, els agents van intervindre set armes curtes, la major part d’elles del calibre 9 mm, alguna sense nombre de sèrie; 5.549 cartutxos dels calibres 9 mm, del .38 special i del .22; 95 pistons detonadors; 1 dosificador de pólvora; 2 premses de recarrega de munició; entre altres efectes. La major part d’aquests efectes es trobaven a l’interior d’una caixa forta del domicili patern que també va ser detingut. 

   

Es dóna la circumstància que tant el dosificador de pólvora, els pistons detonadors com les premsa de recarrega són útils dels quals habitualment s’empren per la recarrega de munició. 

   

Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.