La Policia Nacional deté a deu persones per tràfic de drogues i intervé més de 8.000 euros

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt i Canet d’en Berenguer (València) a deu persones, d’orígens espanyol, colombià i letó, d’entre 26 i 47 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues que pel que sembla es dedicaven a la venda i distribució de substància estupefaent. Durant l’operatiu, es van efectuar nou registres domiciliaris en els quals es van intervenir 8.250 euros en efectiu, entre altres efectes.

Cocaïna en la localitat valenciana de Sagunt

Les recerques es van iniciar al març, quan els agents van tenir coneixement que un home s’estaria dedicant a la venda i distribució de pel que sembla cocaïna en la localitat valenciana de Sagunt. Després de les indagacions oportunes, els policies van detectar que altres persones podrien estar relacionades amb el tràfic de substància estupefaent i la seua presència s’estendria fins al municipi de Canet d’en Berenguer (València).

Els investigadors treballen per traure la veritat

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van comprovar que els sospitosos presumptament eren distribuïdors de droga i que estarien directament relacionats entre ells. Pel que sembla, col·laboraven en la venda directa als consumidors i en cas de desproveïment, puntualment, es proveirien entre ells.

Important dispositiu

Davant tals fets, els investigadors van iniciar un important dispositiu que va culminar amb el registre simultani de nou domicilis situats a Sagunt i Canet de Berenger. En els habitatges, els agents van intervenir 8.250 euros en efectiu, 235 grams de pel que sembla cocaïna, 62 grams d’haixix, 243 grams de marihuana, una arma simulada, una defensa extensible, una bàscula de precisió, diversos útils per a la preparació de dosi i diversos telèfons mòbils.

Diferents cossos de seguretat han participat

Les detencions s’han efectuat en el marc d’una operació policial dutes a terme per la Brigada Local de Policia Judicial de Sagunt, en la qual també ha participat Seguretat Ciutadana, la Unitat de Prevenció i Reacció i Guies Canins de la Comissaria Provincial de València.

Presumptament, els sospitosos col·laboraven en la venda directa als consumidors i en cas de desproveïment, puntualment, es proveïen entre ells

Finalment, els agents han detingut a deu persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Els arrestats han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.