La Policia Nacional deté a dos persones per obligar una dona a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones d’origen sud-americà, un home de 56 i un dona de 29 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual, després d’enganyar dones d’origen sud-americà al seu país natal amb l’objectiu que viatgessen a Espanya per a obligar-les a exercir la prostitució.

 

La investigació

Fins al moment, els investigadors han aconseguit localitzar a una de les víctimes, que va ser captada al seu país d’origen i portada a Espanya per a obligar-la a exercir la prostitució en un pis de Benidorm (Alacant). A més, posteriorment la van traslladar a una casa de cites situada a Cartagena (Múrcia), regentada per una dona que presumptament la forçava a mantenir relacions sexuals.

 

Una gran llavor

Després d’una àrdua labor de recerca, la Brigada Provincial d’Estrangeries i Fronteres de València en col·laboració amb les Brigades Locals de Benidorm i Cartagena van identificar a l’home que presumptament la va coaccionar en la localitat alacantina i a la propietària de la casa de cites.

Els esbrinaments dels agents van permetre detenir a l’home i a la dona com a presumptes autors d’un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual passant a disposició judicial.

La Policia Nacional recorda que dins del Pla Nacional contra el Tràfic d’Éssers humans amb finalitats d’Explotació Sexual de la Policia Nacional existeix un correu trata@policia.es per a promoure la col·laboració ciutadana i la denúncia d’estos fets delictius.

 

Comissaria General de Seguretat Ciutadana

La Comissaria General de Seguretat Ciutadana, es crea l’any 1978 i ve a substituir a l’extinta Comissaria General de Seguretat i Ordre Públic, per Reial decret 1375/78 de 16 de juny.

El Reial decret 400/2012, de 17 de febrer, desenvolupa l’estructura orgànica bàsica del Ministeri de l’Interior, i l’Orde INT/28/2013, de 18 de gener, desenvolupa l’estructura orgànica i funcions dels Serveis Centrals i Perifèrics de la Direcció General de la Policia.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU