La Policia Nacional deté a un home en canviar el pany del seu domicili per a impedir l’entrada d’un dels inquilins

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Marìtim de València a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori, després de pel que sembla canviar el pany del seu domicili per a evitar que entrara un dels inquilins, així com guardar les pertinences d'aquest en una altra habitació del domicili sota clau. En presència dels policies el va amenaçar de mort.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer dissabte sobre les cinc menys vint de la vesprada quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marìtim on pel que sembla un home no podia accedir al seu domicili en estar canviat el pany. Immediatament, els agents es van dirigir al lloc on van localitzar a l'home i un amic, i van esbrinar que tots dos s'havien marxat a treballar i al seu retorn en intentar accedir al seu domicili s'havien percatat que pel que sembla els havien canviat el pany.

 

 

 

  

Els policies van esbrinar que els propietaris del domicili volien que l'home abandonara l'habitació que li tenien llogada des de desembre del 2016 perquè suposadament no pagava el lloguer, però haurien arribat a un acord en el qual li permetien quedar-se fins al 31 d'aquest mes, mostrant-los l'inquilí un ingrés bancari de 400 euros.

  

 

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que l'amic de la víctima també vivia en el mateix domicili amb la seua parella. Seguidament, els agents van pujar al domicili i després de cridar a la porta els va obrir una dona que va manifestar que eixos homes no vivien allí, podent observar els policies a la parella d'un d'ells. 

 

  

  

La propietària, transcorreguts uns minuts, els va permetre accedir a l'interior comprovant que en l'habitació de l'home no hi havia cap pertinença seua, esbrinant que el matrimoni pel que sembla les havia ficat en una altra habitació que havien tancat sota clau, així com havien canviat el pany de la porta d'entrada al domicili.

  

  

  

 

Instants després es va presentar en el domicili el marit, qui en presència dels policies, va agarrar a l'home pel pit al mateix temps que li manifestava ”fill de puta et vaig a matar, que fas ací, et vaig a matar”, i li amenaçava amb frases com “aquesta nit amb un ganivet o tu o jo morim, per tres mil euros contracte a algú perquè et partisca les cames”. Immediatament, els agents els van separar.

 

  

La víctima després de comprovar les seues pertinences, va trobar a faltar 2.300 euros que guardava en un llibre i diversos objectes com una guitarra i dos ventiladors amb desperfectes. Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions, van detenir al propietari del domicili com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.