La Policia Nacional deté a un home en canviar el pany del seu domicili per a impedir l’entrada d’un dels inquilins

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Marìtim de València a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori, després de pel que sembla canviar el pany del seu domicili per a evitar que entrara un dels inquilins, així com guardar les pertinences d'aquest en una altra habitació del domicili sota clau. En presència dels policies el va amenaçar de mort.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer dissabte sobre les cinc menys vint de la vesprada quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marìtim on pel que sembla un home no podia accedir al seu domicili en estar canviat el pany. Immediatament, els agents es van dirigir al lloc on van localitzar a l'home i un amic, i van esbrinar que tots dos s'havien marxat a treballar i al seu retorn en intentar accedir al seu domicili s'havien percatat que pel que sembla els havien canviat el pany.

 

 

 

  

Els policies van esbrinar que els propietaris del domicili volien que l'home abandonara l'habitació que li tenien llogada des de desembre del 2016 perquè suposadament no pagava el lloguer, però haurien arribat a un acord en el qual li permetien quedar-se fins al 31 d'aquest mes, mostrant-los l'inquilí un ingrés bancari de 400 euros.

  

 

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que l'amic de la víctima també vivia en el mateix domicili amb la seua parella. Seguidament, els agents van pujar al domicili i després de cridar a la porta els va obrir una dona que va manifestar que eixos homes no vivien allí, podent observar els policies a la parella d'un d'ells. 

 

  

  

La propietària, transcorreguts uns minuts, els va permetre accedir a l'interior comprovant que en l'habitació de l'home no hi havia cap pertinença seua, esbrinant que el matrimoni pel que sembla les havia ficat en una altra habitació que havien tancat sota clau, així com havien canviat el pany de la porta d'entrada al domicili.

  

  

  

 

Instants després es va presentar en el domicili el marit, qui en presència dels policies, va agarrar a l'home pel pit al mateix temps que li manifestava ”fill de puta et vaig a matar, que fas ací, et vaig a matar”, i li amenaçava amb frases com “aquesta nit amb un ganivet o tu o jo morim, per tres mil euros contracte a algú perquè et partisca les cames”. Immediatament, els agents els van separar.

 

  

La víctima després de comprovar les seues pertinences, va trobar a faltar 2.300 euros que guardava en un llibre i diversos objectes com una guitarra i dos ventiladors amb desperfectes. Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions, van detenir al propietari del domicili com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.