La Policia Nacional deté a un home en canviar el pany del seu domicili per a impedir l’entrada d’un dels inquilins

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Marìtim de València a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori, després de pel que sembla canviar el pany del seu domicili per a evitar que entrara un dels inquilins, així com guardar les pertinences d'aquest en una altra habitació del domicili sota clau. En presència dels policies el va amenaçar de mort.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer dissabte sobre les cinc menys vint de la vesprada quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marìtim on pel que sembla un home no podia accedir al seu domicili en estar canviat el pany. Immediatament, els agents es van dirigir al lloc on van localitzar a l'home i un amic, i van esbrinar que tots dos s'havien marxat a treballar i al seu retorn en intentar accedir al seu domicili s'havien percatat que pel que sembla els havien canviat el pany.

 

 

 

  

Els policies van esbrinar que els propietaris del domicili volien que l'home abandonara l'habitació que li tenien llogada des de desembre del 2016 perquè suposadament no pagava el lloguer, però haurien arribat a un acord en el qual li permetien quedar-se fins al 31 d'aquest mes, mostrant-los l'inquilí un ingrés bancari de 400 euros.

  

 

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que l'amic de la víctima també vivia en el mateix domicili amb la seua parella. Seguidament, els agents van pujar al domicili i després de cridar a la porta els va obrir una dona que va manifestar que eixos homes no vivien allí, podent observar els policies a la parella d'un d'ells. 

 

  

  

La propietària, transcorreguts uns minuts, els va permetre accedir a l'interior comprovant que en l'habitació de l'home no hi havia cap pertinença seua, esbrinant que el matrimoni pel que sembla les havia ficat en una altra habitació que havien tancat sota clau, així com havien canviat el pany de la porta d'entrada al domicili.

  

  

  

 

Instants després es va presentar en el domicili el marit, qui en presència dels policies, va agarrar a l'home pel pit al mateix temps que li manifestava ”fill de puta et vaig a matar, que fas ací, et vaig a matar”, i li amenaçava amb frases com “aquesta nit amb un ganivet o tu o jo morim, per tres mil euros contracte a algú perquè et partisca les cames”. Immediatament, els agents els van separar.

 

  

La víctima després de comprovar les seues pertinences, va trobar a faltar 2.300 euros que guardava en un llibre i diversos objectes com una guitarra i dos ventiladors amb desperfectes. Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions, van detenir al propietari del domicili com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.