La Policia Nacional deté a un home en canviar el pany del seu domicili per a impedir l’entrada d’un dels inquilins

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Marìtim de València a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori, després de pel que sembla canviar el pany del seu domicili per a evitar que entrara un dels inquilins, així com guardar les pertinences d'aquest en una altra habitació del domicili sota clau. En presència dels policies el va amenaçar de mort.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer dissabte sobre les cinc menys vint de la vesprada quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marìtim on pel que sembla un home no podia accedir al seu domicili en estar canviat el pany. Immediatament, els agents es van dirigir al lloc on van localitzar a l'home i un amic, i van esbrinar que tots dos s'havien marxat a treballar i al seu retorn en intentar accedir al seu domicili s'havien percatat que pel que sembla els havien canviat el pany.

 

 

 

  

Els policies van esbrinar que els propietaris del domicili volien que l'home abandonara l'habitació que li tenien llogada des de desembre del 2016 perquè suposadament no pagava el lloguer, però haurien arribat a un acord en el qual li permetien quedar-se fins al 31 d'aquest mes, mostrant-los l'inquilí un ingrés bancari de 400 euros.

  

 

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que l'amic de la víctima també vivia en el mateix domicili amb la seua parella. Seguidament, els agents van pujar al domicili i després de cridar a la porta els va obrir una dona que va manifestar que eixos homes no vivien allí, podent observar els policies a la parella d'un d'ells. 

 

  

  

La propietària, transcorreguts uns minuts, els va permetre accedir a l'interior comprovant que en l'habitació de l'home no hi havia cap pertinença seua, esbrinant que el matrimoni pel que sembla les havia ficat en una altra habitació que havien tancat sota clau, així com havien canviat el pany de la porta d'entrada al domicili.

  

  

  

 

Instants després es va presentar en el domicili el marit, qui en presència dels policies, va agarrar a l'home pel pit al mateix temps que li manifestava ”fill de puta et vaig a matar, que fas ací, et vaig a matar”, i li amenaçava amb frases com “aquesta nit amb un ganivet o tu o jo morim, per tres mil euros contracte a algú perquè et partisca les cames”. Immediatament, els agents els van separar.

 

  

La víctima després de comprovar les seues pertinences, va trobar a faltar 2.300 euros que guardava en un llibre i diversos objectes com una guitarra i dos ventiladors amb desperfectes. Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions, van detenir al propietari del domicili com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.