Anuncios

La Policia Nacional deté a un home en canviar el pany del seu domicili per a impedir l’entrada d’un dels inquilins

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Marìtim de València a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori, després de pel que sembla canviar el pany del seu domicili per a evitar que entrara un dels inquilins, així com guardar les pertinences d'aquest en una altra habitació del domicili sota clau. En presència dels policies el va amenaçar de mort.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer dissabte sobre les cinc menys vint de la vesprada quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marìtim on pel que sembla un home no podia accedir al seu domicili en estar canviat el pany. Immediatament, els agents es van dirigir al lloc on van localitzar a l'home i un amic, i van esbrinar que tots dos s'havien marxat a treballar i al seu retorn en intentar accedir al seu domicili s'havien percatat que pel que sembla els havien canviat el pany.

Anuncios

 

 

 

  

Els policies van esbrinar que els propietaris del domicili volien que l'home abandonara l'habitació que li tenien llogada des de desembre del 2016 perquè suposadament no pagava el lloguer, però haurien arribat a un acord en el qual li permetien quedar-se fins al 31 d'aquest mes, mostrant-los l'inquilí un ingrés bancari de 400 euros.

  

 

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que l'amic de la víctima també vivia en el mateix domicili amb la seua parella. Seguidament, els agents van pujar al domicili i després de cridar a la porta els va obrir una dona que va manifestar que eixos homes no vivien allí, podent observar els policies a la parella d'un d'ells. 

 

  

  

La propietària, transcorreguts uns minuts, els va permetre accedir a l'interior comprovant que en l'habitació de l'home no hi havia cap pertinença seua, esbrinant que el matrimoni pel que sembla les havia ficat en una altra habitació que havien tancat sota clau, així com havien canviat el pany de la porta d'entrada al domicili.

  

  

  

 

Instants després es va presentar en el domicili el marit, qui en presència dels policies, va agarrar a l'home pel pit al mateix temps que li manifestava ”fill de puta et vaig a matar, que fas ací, et vaig a matar”, i li amenaçava amb frases com “aquesta nit amb un ganivet o tu o jo morim, per tres mil euros contracte a algú perquè et partisca les cames”. Immediatament, els agents els van separar.

 

  

La víctima després de comprovar les seues pertinences, va trobar a faltar 2.300 euros que guardava en un llibre i diversos objectes com una guitarra i dos ventiladors amb desperfectes. Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions, van detenir al propietari del domicili com a presumpte autor dels delictes d'amenaces, violació de domicili, coaccions i robatori. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios