La Policia Nacional deté a un home després de colpejar altre i deixar-lo semiinconscient en el sòl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 22 anys d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després de pel que sembla colpejar a un altre home i deixar-lo semiinconscient tirat en el sòl sagnant abundantment pel cap.

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, al voltant de les sis del matí, en un carrer del districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre diverses trucades que alertaven que un home hauria estat agredit.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc i a la seua arribada van trobar a un home tendit en el sòl que sagnava abundantment pel cap, a més presentava tota la boca ensangonada. Els policies van avisar als serveis sanitaris que van traslladar al ferit a l’hospital per a ser avaluat de les lesions.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents van conéixer que moments previs la víctima estava parlant amb tres homes, quan estos haurien començat a agredir-li. Els policies després de donar diverses batudes per la zona van localitzar un pal de fusta i un ganivet de 24 centímetres amb restes de sang, que podrien haver estat utilitzats en l’atac.

Els presumptes autors havien fugit de la zona, però els agents van recaptar tota la informació per a la identificació dels agressors. Finalment, dies després, una patrulla policial va localitzar a un home que reunia les característiques d’un dels sospitosos, per la qual cosa una vegada identificat, van comprovar que tenia vigent una reclamació policial pels fets ocorreguts.

Finalment, els agents van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.