La Policia Nacional deté a un home després de colpejar altre i deixar-lo semiinconscient en el sòl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 22 anys d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després de pel que sembla colpejar a un altre home i deixar-lo semiinconscient tirat en el sòl sagnant abundantment pel cap.

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, al voltant de les sis del matí, en un carrer del districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre diverses trucades que alertaven que un home hauria estat agredit.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc i a la seua arribada van trobar a un home tendit en el sòl que sagnava abundantment pel cap, a més presentava tota la boca ensangonada. Els policies van avisar als serveis sanitaris que van traslladar al ferit a l’hospital per a ser avaluat de les lesions.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents van conéixer que moments previs la víctima estava parlant amb tres homes, quan estos haurien començat a agredir-li. Els policies després de donar diverses batudes per la zona van localitzar un pal de fusta i un ganivet de 24 centímetres amb restes de sang, que podrien haver estat utilitzats en l’atac.

Els presumptes autors havien fugit de la zona, però els agents van recaptar tota la informació per a la identificació dels agressors. Finalment, dies després, una patrulla policial va localitzar a un home que reunia les característiques d’un dels sospitosos, per la qual cosa una vegada identificat, van comprovar que tenia vigent una reclamació policial pels fets ocorreguts.

Finalment, els agents van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.