La Policia Nacional deté a un home després de colpejar altre i deixar-lo semiinconscient en el sòl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 22 anys d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després de pel que sembla colpejar a un altre home i deixar-lo semiinconscient tirat en el sòl sagnant abundantment pel cap.

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, al voltant de les sis del matí, en un carrer del districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre diverses trucades que alertaven que un home hauria estat agredit.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc i a la seua arribada van trobar a un home tendit en el sòl que sagnava abundantment pel cap, a més presentava tota la boca ensangonada. Els policies van avisar als serveis sanitaris que van traslladar al ferit a l’hospital per a ser avaluat de les lesions.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents van conéixer que moments previs la víctima estava parlant amb tres homes, quan estos haurien començat a agredir-li. Els policies després de donar diverses batudes per la zona van localitzar un pal de fusta i un ganivet de 24 centímetres amb restes de sang, que podrien haver estat utilitzats en l’atac.

Els presumptes autors havien fugit de la zona, però els agents van recaptar tota la informació per a la identificació dels agressors. Finalment, dies després, una patrulla policial va localitzar a un home que reunia les característiques d’un dels sospitosos, per la qual cosa una vegada identificat, van comprovar que tenia vigent una reclamació policial pels fets ocorreguts.

Finalment, els agents van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.