La Policia Nacional deté a un home després de colpejar altre i deixar-lo semiinconscient en el sòl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 22 anys d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després de pel que sembla colpejar a un altre home i deixar-lo semiinconscient tirat en el sòl sagnant abundantment pel cap.

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, al voltant de les sis del matí, en un carrer del districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre diverses trucades que alertaven que un home hauria estat agredit.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc i a la seua arribada van trobar a un home tendit en el sòl que sagnava abundantment pel cap, a més presentava tota la boca ensangonada. Els policies van avisar als serveis sanitaris que van traslladar al ferit a l’hospital per a ser avaluat de les lesions.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents van conéixer que moments previs la víctima estava parlant amb tres homes, quan estos haurien començat a agredir-li. Els policies després de donar diverses batudes per la zona van localitzar un pal de fusta i un ganivet de 24 centímetres amb restes de sang, que podrien haver estat utilitzats en l’atac.

Els presumptes autors havien fugit de la zona, però els agents van recaptar tota la informació per a la identificació dels agressors. Finalment, dies després, una patrulla policial va localitzar a un home que reunia les característiques d’un dels sospitosos, per la qual cosa una vegada identificat, van comprovar que tenia vigent una reclamació policial pels fets ocorreguts.

Finalment, els agents van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.