La Policia Nacional deté a un home després de colpejar altre i deixar-lo semiinconscient en el sòl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 22 anys d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després de pel que sembla colpejar a un altre home i deixar-lo semiinconscient tirat en el sòl sagnant abundantment pel cap.

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, al voltant de les sis del matí, en un carrer del districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre diverses trucades que alertaven que un home hauria estat agredit.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc i a la seua arribada van trobar a un home tendit en el sòl que sagnava abundantment pel cap, a més presentava tota la boca ensangonada. Els policies van avisar als serveis sanitaris que van traslladar al ferit a l’hospital per a ser avaluat de les lesions.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents van conéixer que moments previs la víctima estava parlant amb tres homes, quan estos haurien començat a agredir-li. Els policies després de donar diverses batudes per la zona van localitzar un pal de fusta i un ganivet de 24 centímetres amb restes de sang, que podrien haver estat utilitzats en l’atac.

Els presumptes autors havien fugit de la zona, però els agents van recaptar tota la informació per a la identificació dels agressors. Finalment, dies després, una patrulla policial va localitzar a un home que reunia les característiques d’un dels sospitosos, per la qual cosa una vegada identificat, van comprovar que tenia vigent una reclamació policial pels fets ocorreguts.

Finalment, els agents van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.