13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel que ocorria i davant la petició de la seua mare, va cridar a la Sala 091 comunicant el que succeïa.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de dos de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre una trucada d’un menor que manifestava que la seua mare li havia demanat que avisés a la Policia perquè la seua parella volia agredir-la. A més, el jove va indicar que es trobava tancat en una habitació amb els seus germans i que escoltava la seua mare i a l’home discutir.

Ràpidament, els agents van arribar a l’habitatge, obrint-li la porta el menor d’edat, que es trobava alterat i nerviós, acompanyat pels seus dos germans petits de la mà. En este moment, els agents van observar que l’interior del domicili es trobava regirat amb nombroses joguines tirades en el sòl del menjador i un home assegut en el sofà.

La mare ja no es trobava en el domicili, però els agents, després de realitzar les gestions oportunes la van localitzar en els voltants, observant-li una xicoteta ferida en el dit de la mà esquerra. Els policies van tenir coneixement que una estona abans s’hauria produït una forta discussió entre tots dos i que pel que sembla, l’home en un moment donat va agafar una escombra per a agredir-la, per la qual cosa esta ràpidament va fugir de l’habitatge.

Pel que sembla la discussió es va iniciar quan la dona li va demanar a la seua parella que atengués els menors en trobar-se mal físicament. En observar que l’home va accedir a la petició, va aprofitar esta estona per a descansar. No obstant això, l’home va començar a ficar joguines en una bossa per a després tirar-los en el menjador i en un estat d’agitació insultar i amenaçar a la dona. Després d’això, la víctima va agafar el telèfon per a avisar a la Policia, moment en el qual la seua parella li ho va impedir agafant-la fortament del braç i provocant-li una ferida en el dit.

A més, durant la discussió, el sospitós, presumptament hauria agafat una escombra per a colpejar-la, però la víctima va poder fugir del domicili. Pel que sembla, abans de sortir corrent, la dona li hauria demanat al seu fill menor, que es trobava present, que anomenés a la policia. Davant el succeït, el jove es va tancar en una habitació al costat dels seus dos germans i va telefonar al 091.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.