La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel que ocorria i davant la petició de la seua mare, va cridar a la Sala 091 comunicant el que succeïa.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de dos de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre una trucada d’un menor que manifestava que la seua mare li havia demanat que avisés a la Policia perquè la seua parella volia agredir-la. A més, el jove va indicar que es trobava tancat en una habitació amb els seus germans i que escoltava la seua mare i a l’home discutir.

Ràpidament, els agents van arribar a l’habitatge, obrint-li la porta el menor d’edat, que es trobava alterat i nerviós, acompanyat pels seus dos germans petits de la mà. En este moment, els agents van observar que l’interior del domicili es trobava regirat amb nombroses joguines tirades en el sòl del menjador i un home assegut en el sofà.

La mare ja no es trobava en el domicili, però els agents, després de realitzar les gestions oportunes la van localitzar en els voltants, observant-li una xicoteta ferida en el dit de la mà esquerra. Els policies van tenir coneixement que una estona abans s’hauria produït una forta discussió entre tots dos i que pel que sembla, l’home en un moment donat va agafar una escombra per a agredir-la, per la qual cosa esta ràpidament va fugir de l’habitatge.

Pel que sembla la discussió es va iniciar quan la dona li va demanar a la seua parella que atengués els menors en trobar-se mal físicament. En observar que l’home va accedir a la petició, va aprofitar esta estona per a descansar. No obstant això, l’home va començar a ficar joguines en una bossa per a després tirar-los en el menjador i en un estat d’agitació insultar i amenaçar a la dona. Després d’això, la víctima va agafar el telèfon per a avisar a la Policia, moment en el qual la seua parella li ho va impedir agafant-la fortament del braç i provocant-li una ferida en el dit.

A més, durant la discussió, el sospitós, presumptament hauria agafat una escombra per a colpejar-la, però la víctima va poder fugir del domicili. Pel que sembla, abans de sortir corrent, la dona li hauria demanat al seu fill menor, que es trobava present, que anomenés a la policia. Davant el succeït, el jove es va tancar en una habitació al costat dels seus dos germans i va telefonar al 091.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.