La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel […]

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel que ocorria i davant la petició de la seua mare, va cridar a la Sala 091 comunicant el que succeïa.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de dos de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre una trucada d’un menor que manifestava que la seua mare li havia demanat que avisés a la Policia perquè la seua parella volia agredir-la. A més, el jove va indicar que es trobava tancat en una habitació amb els seus germans i que escoltava la seua mare i a l’home discutir.

Ràpidament, els agents van arribar a l’habitatge, obrint-li la porta el menor d’edat, que es trobava alterat i nerviós, acompanyat pels seus dos germans petits de la mà. En este moment, els agents van observar que l’interior del domicili es trobava regirat amb nombroses joguines tirades en el sòl del menjador i un home assegut en el sofà.

La mare ja no es trobava en el domicili, però els agents, després de realitzar les gestions oportunes la van localitzar en els voltants, observant-li una xicoteta ferida en el dit de la mà esquerra. Els policies van tenir coneixement que una estona abans s’hauria produït una forta discussió entre tots dos i que pel que sembla, l’home en un moment donat va agafar una escombra per a agredir-la, per la qual cosa esta ràpidament va fugir de l’habitatge.

Pel que sembla la discussió es va iniciar quan la dona li va demanar a la seua parella que atengués els menors en trobar-se mal físicament. En observar que l’home va accedir a la petició, va aprofitar esta estona per a descansar. No obstant això, l’home va començar a ficar joguines en una bossa per a després tirar-los en el menjador i en un estat d’agitació insultar i amenaçar a la dona. Després d’això, la víctima va agafar el telèfon per a avisar a la Policia, moment en el qual la seua parella li ho va impedir agafant-la fortament del braç i provocant-li una ferida en el dit.

A més, durant la discussió, el sospitós, presumptament hauria agafat una escombra per a colpejar-la, però la víctima va poder fugir del domicili. Pel que sembla, abans de sortir corrent, la dona li hauria demanat al seu fill menor, que es trobava present, que anomenés a la policia. Davant el succeït, el jove es va tancar en una habitació al costat dels seus dos germans i va telefonar al 091.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.