La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel que ocorria i davant la petició de la seua mare, va cridar a la Sala 091 comunicant el que succeïa.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de dos de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre una trucada d’un menor que manifestava que la seua mare li havia demanat que avisés a la Policia perquè la seua parella volia agredir-la. A més, el jove va indicar que es trobava tancat en una habitació amb els seus germans i que escoltava la seua mare i a l’home discutir.

Ràpidament, els agents van arribar a l’habitatge, obrint-li la porta el menor d’edat, que es trobava alterat i nerviós, acompanyat pels seus dos germans petits de la mà. En este moment, els agents van observar que l’interior del domicili es trobava regirat amb nombroses joguines tirades en el sòl del menjador i un home assegut en el sofà.

La mare ja no es trobava en el domicili, però els agents, després de realitzar les gestions oportunes la van localitzar en els voltants, observant-li una xicoteta ferida en el dit de la mà esquerra. Els policies van tenir coneixement que una estona abans s’hauria produït una forta discussió entre tots dos i que pel que sembla, l’home en un moment donat va agafar una escombra per a agredir-la, per la qual cosa esta ràpidament va fugir de l’habitatge.

Pel que sembla la discussió es va iniciar quan la dona li va demanar a la seua parella que atengués els menors en trobar-se mal físicament. En observar que l’home va accedir a la petició, va aprofitar esta estona per a descansar. No obstant això, l’home va començar a ficar joguines en una bossa per a després tirar-los en el menjador i en un estat d’agitació insultar i amenaçar a la dona. Després d’això, la víctima va agafar el telèfon per a avisar a la Policia, moment en el qual la seua parella li ho va impedir agafant-la fortament del braç i provocant-li una ferida en el dit.

A més, durant la discussió, el sospitós, presumptament hauria agafat una escombra per a colpejar-la, però la víctima va poder fugir del domicili. Pel que sembla, abans de sortir corrent, la dona li hauria demanat al seu fill menor, que es trobava present, que anomenés a la policia. Davant el succeït, el jove es va tancar en una habitació al costat dels seus dos germans i va telefonar al 091.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.