La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua parella i posteriorment agredir-la, quan va agafar el telèfon per a avisar a la Policia. No obstant això, el seu fill de 12 anys, espantat pel que ocorria i davant la petició de la seua mare, va cridar a la Sala 091 comunicant el que succeïa.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de dos de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan la Sala 091 va rebre una trucada d’un menor que manifestava que la seua mare li havia demanat que avisés a la Policia perquè la seua parella volia agredir-la. A més, el jove va indicar que es trobava tancat en una habitació amb els seus germans i que escoltava la seua mare i a l’home discutir.

Ràpidament, els agents van arribar a l’habitatge, obrint-li la porta el menor d’edat, que es trobava alterat i nerviós, acompanyat pels seus dos germans petits de la mà. En este moment, els agents van observar que l’interior del domicili es trobava regirat amb nombroses joguines tirades en el sòl del menjador i un home assegut en el sofà.

La mare ja no es trobava en el domicili, però els agents, després de realitzar les gestions oportunes la van localitzar en els voltants, observant-li una xicoteta ferida en el dit de la mà esquerra. Els policies van tenir coneixement que una estona abans s’hauria produït una forta discussió entre tots dos i que pel que sembla, l’home en un moment donat va agafar una escombra per a agredir-la, per la qual cosa esta ràpidament va fugir de l’habitatge.

Pel que sembla la discussió es va iniciar quan la dona li va demanar a la seua parella que atengués els menors en trobar-se mal físicament. En observar que l’home va accedir a la petició, va aprofitar esta estona per a descansar. No obstant això, l’home va començar a ficar joguines en una bossa per a després tirar-los en el menjador i en un estat d’agitació insultar i amenaçar a la dona. Després d’això, la víctima va agafar el telèfon per a avisar a la Policia, moment en el qual la seua parella li ho va impedir agafant-la fortament del braç i provocant-li una ferida en el dit.

A més, durant la discussió, el sospitós, presumptament hauria agafat una escombra per a colpejar-la, però la víctima va poder fugir del domicili. Pel que sembla, abans de sortir corrent, la dona li hauria demanat al seu fill menor, que es trobava present, que anomenés a la policia. Davant el succeït, el jove es va tancar en una habitació al costat dels seus dos germans i va telefonar al 091.

Després de realitzar les perquisicions policials, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.

Convocada una manifestació a València contra els especuladors de vivenda este dissabte

Diversos col·lectius pel dret a l’habitatge han convocat una manifestació a València este dissabte 3 d’octubre contra els especuladors i el que qualifiquen de govern rentista, davant preus impossibles, desnonaments i sinhogarisme creixent. La marxa eixirà de Porta de la Mar a les 11.00 hores i arribarà al Palau de Les Arts, coincidint amb el Valencia Real Estate Summit 2026.