14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut un home després d’agredir i disparar amb una escopeta de balins a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agarrar del coll i colpejar en la cara a la seua parella, amenaçar-la amb un ganivet i disparar-li amb una escopeta de balins.

Els fets van ocórrer al voltant de les tres del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de Paterna, on una dona hauria anomenat al timbre d’uns veïns sol·licitant ajuda.

Els Policies van poder averiguar el succeit

Una vegada en el lloc, els agents van observar en la via pública a una noia, que portava tres maletes, la qual es trobava plorant. Els policies van poder averiguar que moments abans, després d’una discussió amb la seua parella en el domicili, la dona hauria començat a recollir les seues coses. Després d’això, el seu xicot, presumptament s’hauria abalançat sobre ella, subjectant-la fortament del coll amb la mà i colpejant-li en la cara. A més, també l’hauria amenaçat amb un ganivet de cuina.

La víctima va avisar

Els agents van poder saber que la víctima hauria avisat a la seua parella que anava a cridar a la Policia, per la qual cosa l’home li hauria llevat el telèfon mòbil. La dona va aconseguir finalment fugir del domicili i una vegada al carrer, va començar a cridar als timbres dels edificis pròxims per a demanar ajuda als veïns, sol·licitant que avisaren a la Policia. Va ser en este moment quan, pel que sembla, el seu xicot li va disparar amb una escopeta de balins.

Els policies van traslladar a la víctima fins a un centre sanitari per a ser assistida, ja que presentava un hematoma en el coll, així com en totes dos espatlles, a més d’esgarrapades en les nines i una erosió en un turmell.

Els agents van localitzar i van detenir a la parella com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima.

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.