Detingut un home després d’agredir i disparar amb una escopeta de balins a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agarrar del coll i colpejar en la cara a la seua parella, amenaçar-la amb un ganivet i disparar-li amb una escopeta de balins.

Els fets van ocórrer al voltant de les tres del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de Paterna, on una dona hauria anomenat al timbre d’uns veïns sol·licitant ajuda.

Els Policies van poder averiguar el succeit

Una vegada en el lloc, els agents van observar en la via pública a una noia, que portava tres maletes, la qual es trobava plorant. Els policies van poder averiguar que moments abans, després d’una discussió amb la seua parella en el domicili, la dona hauria començat a recollir les seues coses. Després d’això, el seu xicot, presumptament s’hauria abalançat sobre ella, subjectant-la fortament del coll amb la mà i colpejant-li en la cara. A més, també l’hauria amenaçat amb un ganivet de cuina.

La víctima va avisar

Els agents van poder saber que la víctima hauria avisat a la seua parella que anava a cridar a la Policia, per la qual cosa l’home li hauria llevat el telèfon mòbil. La dona va aconseguir finalment fugir del domicili i una vegada al carrer, va començar a cridar als timbres dels edificis pròxims per a demanar ajuda als veïns, sol·licitant que avisaren a la Policia. Va ser en este moment quan, pel que sembla, el seu xicot li va disparar amb una escopeta de balins.

Els policies van traslladar a la víctima fins a un centre sanitari per a ser assistida, ja que presentava un hematoma en el coll, així com en totes dos espatlles, a més d’esgarrapades en les nines i una erosió en un turmell.

Els agents van localitzar i van detenir a la parella com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU