Detingut un home després d’agredir i disparar amb una escopeta de balins a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agarrar del coll i colpejar en la cara a la seua parella, amenaçar-la amb un ganivet i disparar-li amb una escopeta de balins.

Els fets van ocórrer al voltant de les tres del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de Paterna, on una dona hauria anomenat al timbre d’uns veïns sol·licitant ajuda.

Els Policies van poder averiguar el succeit

Una vegada en el lloc, els agents van observar en la via pública a una noia, que portava tres maletes, la qual es trobava plorant. Els policies van poder averiguar que moments abans, després d’una discussió amb la seua parella en el domicili, la dona hauria començat a recollir les seues coses. Després d’això, el seu xicot, presumptament s’hauria abalançat sobre ella, subjectant-la fortament del coll amb la mà i colpejant-li en la cara. A més, també l’hauria amenaçat amb un ganivet de cuina.

La víctima va avisar

Els agents van poder saber que la víctima hauria avisat a la seua parella que anava a cridar a la Policia, per la qual cosa l’home li hauria llevat el telèfon mòbil. La dona va aconseguir finalment fugir del domicili i una vegada al carrer, va començar a cridar als timbres dels edificis pròxims per a demanar ajuda als veïns, sol·licitant que avisaren a la Policia. Va ser en este moment quan, pel que sembla, el seu xicot li va disparar amb una escopeta de balins.

Els policies van traslladar a la víctima fins a un centre sanitari per a ser assistida, ja que presentava un hematoma en el coll, així com en totes dos espatlles, a més d’esgarrapades en les nines i una erosió en un turmell.

Els agents van localitzar i van detenir a la parella com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.