Detingut un home després d’agredir i disparar amb una escopeta de balins a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agarrar del coll i colpejar en la cara a la seua parella, amenaçar-la amb un ganivet i disparar-li amb una escopeta de balins.

Els fets van ocórrer al voltant de les tres del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de Paterna, on una dona hauria anomenat al timbre d’uns veïns sol·licitant ajuda.

Els Policies van poder averiguar el succeit

Una vegada en el lloc, els agents van observar en la via pública a una noia, que portava tres maletes, la qual es trobava plorant. Els policies van poder averiguar que moments abans, després d’una discussió amb la seua parella en el domicili, la dona hauria començat a recollir les seues coses. Després d’això, el seu xicot, presumptament s’hauria abalançat sobre ella, subjectant-la fortament del coll amb la mà i colpejant-li en la cara. A més, també l’hauria amenaçat amb un ganivet de cuina.

La víctima va avisar

Els agents van poder saber que la víctima hauria avisat a la seua parella que anava a cridar a la Policia, per la qual cosa l’home li hauria llevat el telèfon mòbil. La dona va aconseguir finalment fugir del domicili i una vegada al carrer, va començar a cridar als timbres dels edificis pròxims per a demanar ajuda als veïns, sol·licitant que avisaren a la Policia. Va ser en este moment quan, pel que sembla, el seu xicot li va disparar amb una escopeta de balins.

Els policies van traslladar a la víctima fins a un centre sanitari per a ser assistida, ja que presentava un hematoma en el coll, així com en totes dos espatlles, a més d’esgarrapades en les nines i una erosió en un turmell.

Els agents van localitzar i van detenir a la parella com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.