Detingut un home després d’agredir i disparar amb una escopeta de balins a la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agarrar del coll i colpejar en la cara a la seua parella, amenaçar-la amb un ganivet i disparar-li amb una escopeta de balins.

Els fets van ocórrer al voltant de les tres del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de Paterna, on una dona hauria anomenat al timbre d’uns veïns sol·licitant ajuda.

Els Policies van poder averiguar el succeit

Una vegada en el lloc, els agents van observar en la via pública a una noia, que portava tres maletes, la qual es trobava plorant. Els policies van poder averiguar que moments abans, després d’una discussió amb la seua parella en el domicili, la dona hauria començat a recollir les seues coses. Després d’això, el seu xicot, presumptament s’hauria abalançat sobre ella, subjectant-la fortament del coll amb la mà i colpejant-li en la cara. A més, també l’hauria amenaçat amb un ganivet de cuina.

La víctima va avisar

Els agents van poder saber que la víctima hauria avisat a la seua parella que anava a cridar a la Policia, per la qual cosa l’home li hauria llevat el telèfon mòbil. La dona va aconseguir finalment fugir del domicili i una vegada al carrer, va començar a cridar als timbres dels edificis pròxims per a demanar ajuda als veïns, sol·licitant que avisaren a la Policia. Va ser en este moment quan, pel que sembla, el seu xicot li va disparar amb una escopeta de balins.

Els policies van traslladar a la víctima fins a un centre sanitari per a ser assistida, ja que presentava un hematoma en el coll, així com en totes dos espatlles, a més d’esgarrapades en les nines i una erosió en un turmell.

Els agents van localitzar i van detenir a la parella com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.