La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella i a un agent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Ontinyent (València) a un home de 24 anys, d’origen armeni, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a un dels policies que li van arrestar.

A la matinada

Els fets van ocórrer sobre l’una i mitjana de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer d’Ontinyent, on un home estaria agredint a una dona, propinant-li empentes i punyades.

Una vegada allí, els policies van observar a un home agarrant fortament del coll a una dona, la qual es trobava plorant i sagnant pel nas, per la qual cosa li van interpel·lar perquè la deixés anar, fent este cas omís i manifestant que “era la seua noia i que feia el que volia”.

En vista que no desistia de la seua actitud i continuava estrenyent el coll de la dona amb més força, un dels agents va intervenir ràpidament agafant el braç de l’home per a intentar alliberar-la, aprofitat en este instant el sospitós per a llançar-li un cop de puny al policia en la cara, que va impactar a l’altura de la cella.

Arrestat

Els agents van aconseguir reduir-ho, sent arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, l’home va oposar gran resistència, forcejant i escopint als actuants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.