La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella i a un agent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Ontinyent (València) a un home de 24 anys, d’origen armeni, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a un dels policies que li van arrestar.

A la matinada

Els fets van ocórrer sobre l’una i mitjana de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer d’Ontinyent, on un home estaria agredint a una dona, propinant-li empentes i punyades.

Una vegada allí, els policies van observar a un home agarrant fortament del coll a una dona, la qual es trobava plorant i sagnant pel nas, per la qual cosa li van interpel·lar perquè la deixés anar, fent este cas omís i manifestant que «era la seua noia i que feia el que volia».

En vista que no desistia de la seua actitud i continuava estrenyent el coll de la dona amb més força, un dels agents va intervenir ràpidament agafant el braç de l’home per a intentar alliberar-la, aprofitat en este instant el sospitós per a llançar-li un cop de puny al policia en la cara, que va impactar a l’altura de la cella.

Arrestat

Els agents van aconseguir reduir-ho, sent arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, l’home va oposar gran resistència, forcejant i escopint als actuants.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.