La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella i a un agent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Ontinyent (València) a un home de 24 anys, d’origen armeni, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a un dels policies que li van arrestar.

A la matinada

Els fets van ocórrer sobre l’una i mitjana de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer d’Ontinyent, on un home estaria agredint a una dona, propinant-li empentes i punyades.

Una vegada allí, els policies van observar a un home agarrant fortament del coll a una dona, la qual es trobava plorant i sagnant pel nas, per la qual cosa li van interpel·lar perquè la deixés anar, fent este cas omís i manifestant que «era la seua noia i que feia el que volia».

En vista que no desistia de la seua actitud i continuava estrenyent el coll de la dona amb més força, un dels agents va intervenir ràpidament agafant el braç de l’home per a intentar alliberar-la, aprofitat en este instant el sospitós per a llançar-li un cop de puny al policia en la cara, que va impactar a l’altura de la cella.

Arrestat

Els agents van aconseguir reduir-ho, sent arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, l’home va oposar gran resistència, forcejant i escopint als actuants.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.