La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella i a un agent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Ontinyent (València) a un home de 24 anys, d’origen armeni, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a un dels policies que li van arrestar.

A la matinada

Els fets van ocórrer sobre l’una i mitjana de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer d’Ontinyent, on un home estaria agredint a una dona, propinant-li empentes i punyades.

Una vegada allí, els policies van observar a un home agarrant fortament del coll a una dona, la qual es trobava plorant i sagnant pel nas, per la qual cosa li van interpel·lar perquè la deixés anar, fent este cas omís i manifestant que “era la seua noia i que feia el que volia”.

En vista que no desistia de la seua actitud i continuava estrenyent el coll de la dona amb més força, un dels agents va intervenir ràpidament agafant el braç de l’home per a intentar alliberar-la, aprofitat en este instant el sospitós per a llançar-li un cop de puny al policia en la cara, que va impactar a l’altura de la cella.

Arrestat

Els agents van aconseguir reduir-ho, sent arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, l’home va oposar gran resistència, forcejant i escopint als actuants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.