La Policia Nacional deté a un home després d’agredir a la seua parella i a un agent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Ontinyent (València) a un home de 24 anys, d’origen armeni, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a un dels policies que li van arrestar.

A la matinada

Els fets van ocórrer sobre l’una i mitjana de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer d’Ontinyent, on un home estaria agredint a una dona, propinant-li empentes i punyades.

Una vegada allí, els policies van observar a un home agarrant fortament del coll a una dona, la qual es trobava plorant i sagnant pel nas, per la qual cosa li van interpel·lar perquè la deixés anar, fent este cas omís i manifestant que «era la seua noia i que feia el que volia».

En vista que no desistia de la seua actitud i continuava estrenyent el coll de la dona amb més força, un dels agents va intervenir ràpidament agafant el braç de l’home per a intentar alliberar-la, aprofitat en este instant el sospitós per a llançar-li un cop de puny al policia en la cara, que va impactar a l’altura de la cella.

Arrestat

Els agents van aconseguir reduir-ho, sent arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, l’home va oposar gran resistència, forcejant i escopint als actuants.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.