La Policia Nacional deté a un home pel trencament del cristall d’un autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’home va llançar el seu monopatí contra el cristall d’un autobús i el va fracturar.

Els fets van tenir lloc el dissabte sobre dos quarts d’una del migdia en el districte de Maritim a València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la parada d’autobús del carrer Mendizabal, on pel que sembla un home havia trencat el cristall d’un autobús urbà i el tenien retingut.

Els agents van acudir al lloc immediatament, on van localitzar al conductor de l’autobús agafant al sospitós perquè no fugís, per la qual cosa la patrulla ràpidament va separar a les parts..

Els policies van esbrinar que moments abans el sospitós va intentar pujar a l’autobús sense abonar el bitllet pel que el conductor va tancar la porta, moment en el qual l’home va llançar diverses vegades el seu patinet contra un els cristalls, ocasionant la fractura d’este. En este moment el conductor va cridar a la policia i el sospitós va intentar fugir del lloc, sent retingut pel conductor que va rebre diversos cops, fins a l’arribada dels agents.

Finalment home després de ser identificat va ser detingut en el dia d’ahir com a presumpte autor d’un delicte de danys en tenir coneixement els investigadors, que la reparació del cristall ascendia a 1200 euros.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.
 

Últimes notícies

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.

Xàfecs forts en l’interior de Castelló este dissabte i calor intensa

Este dissabte continuen els xàfecs amb tronades en l’interior nord de Castelló, que poden ser forts, amb temperatures encara molt altes al sud del golf de València.

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.
FILMOTECA D'ESTIU