12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home pel trencament del cristall d’un autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’home va llançar el seu monopatí contra el cristall d’un autobús i el va fracturar.

Els fets van tenir lloc el dissabte sobre dos quarts d’una del migdia en el districte de Maritim a València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la parada d’autobús del carrer Mendizabal, on pel que sembla un home havia trencat el cristall d’un autobús urbà i el tenien retingut.

Els agents van acudir al lloc immediatament, on van localitzar al conductor de l’autobús agafant al sospitós perquè no fugís, per la qual cosa la patrulla ràpidament va separar a les parts..

Els policies van esbrinar que moments abans el sospitós va intentar pujar a l’autobús sense abonar el bitllet pel que el conductor va tancar la porta, moment en el qual l’home va llançar diverses vegades el seu patinet contra un els cristalls, ocasionant la fractura d’este. En este moment el conductor va cridar a la policia i el sospitós va intentar fugir del lloc, sent retingut pel conductor que va rebre diversos cops, fins a l’arribada dels agents.

Finalment home després de ser identificat va ser detingut en el dia d’ahir com a presumpte autor d’un delicte de danys en tenir coneixement els investigadors, que la reparació del cristall ascendia a 1200 euros.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.
 

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.