12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home pel trencament del cristall d’un autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’home va llançar el seu monopatí contra el cristall d’un autobús i el va fracturar.

Els fets van tenir lloc el dissabte sobre dos quarts d’una del migdia en el districte de Maritim a València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la parada d’autobús del carrer Mendizabal, on pel que sembla un home havia trencat el cristall d’un autobús urbà i el tenien retingut.

Els agents van acudir al lloc immediatament, on van localitzar al conductor de l’autobús agafant al sospitós perquè no fugís, per la qual cosa la patrulla ràpidament va separar a les parts..

Els policies van esbrinar que moments abans el sospitós va intentar pujar a l’autobús sense abonar el bitllet pel que el conductor va tancar la porta, moment en el qual l’home va llançar diverses vegades el seu patinet contra un els cristalls, ocasionant la fractura d’este. En este moment el conductor va cridar a la policia i el sospitós va intentar fugir del lloc, sent retingut pel conductor que va rebre diversos cops, fins a l’arribada dels agents.

Finalment home després de ser identificat va ser detingut en el dia d’ahir com a presumpte autor d’un delicte de danys en tenir coneixement els investigadors, que la reparació del cristall ascendia a 1200 euros.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.
 

Últimes notícies

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.