La Policia Nacional deté a un home pel trencament del cristall d’un autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’home va llançar el seu monopatí contra el cristall d’un autobús i el va fracturar.

Els fets van tenir lloc el dissabte sobre dos quarts d’una del migdia en el districte de Maritim a València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la parada d’autobús del carrer Mendizabal, on pel que sembla un home havia trencat el cristall d’un autobús urbà i el tenien retingut.

Anuncios

Els agents van acudir al lloc immediatament, on van localitzar al conductor de l’autobús agafant al sospitós perquè no fugís, per la qual cosa la patrulla ràpidament va separar a les parts..

Els policies van esbrinar que moments abans el sospitós va intentar pujar a l’autobús sense abonar el bitllet pel que el conductor va tancar la porta, moment en el qual l’home va llançar diverses vegades el seu patinet contra un els cristalls, ocasionant la fractura d’este. En este moment el conductor va cridar a la policia i el sospitós va intentar fugir del lloc, sent retingut pel conductor que va rebre diversos cops, fins a l’arribada dels agents.

Finalment home després de ser identificat va ser detingut en el dia d’ahir com a presumpte autor d’un delicte de danys en tenir coneixement els investigadors, que la reparació del cristall ascendia a 1200 euros.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.
 

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.