La Policia Nacional deté a un home pel trencament del cristall d’un autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’home va llançar el seu monopatí contra el cristall d’un autobús i el va fracturar.

Els fets van tenir lloc el dissabte sobre dos quarts d’una del migdia en el districte de Maritim a València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la parada d’autobús del carrer Mendizabal, on pel que sembla un home havia trencat el cristall d’un autobús urbà i el tenien retingut.

Els agents van acudir al lloc immediatament, on van localitzar al conductor de l’autobús agafant al sospitós perquè no fugís, per la qual cosa la patrulla ràpidament va separar a les parts..

Els policies van esbrinar que moments abans el sospitós va intentar pujar a l’autobús sense abonar el bitllet pel que el conductor va tancar la porta, moment en el qual l’home va llançar diverses vegades el seu patinet contra un els cristalls, ocasionant la fractura d’este. En este moment el conductor va cridar a la policia i el sospitós va intentar fugir del lloc, sent retingut pel conductor que va rebre diversos cops, fins a l’arribada dels agents.

Finalment home després de ser identificat va ser detingut en el dia d’ahir com a presumpte autor d’un delicte de danys en tenir coneixement els investigadors, que la reparació del cristall ascendia a 1200 euros.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.