La Policia Nacional deté a un home pels delictes d’abús sexual a menor d’edat i corrupció de menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 27 anys com a presumpte responsable dels delictes d’abús sexual a menor d’edat i corrupció de menors. Segons les perquisicions, l’arrestat hauria conegut al menor a través de les xarxes socials i, després de guanyar-se la seua confiança fent-se passar per una nena de 15 anys, el va convéncer per a intercanviar vídeos i fotografies de contingut sexual. Durant el registre efectuat en l’habitatge del detingut els agents han intervingut més de 4.000 arxius de pornografia infantil. L’autoritat judicial encarregada de la instrucció dels fets ha decretat el seu ingrés a la presó.

La investigació, que ha finalitzat amb la detenció a València del presumpte responsable dels fets, es va iniciar després que la Policia Nacional tingués coneixement d’un delicte d’abús sexual a un menor, arran de la denúncia presentada per la progenitora de la víctima en la Comissaria de Marbella (Màlaga). En ella la dona posa de manifest que el seu fill, menor d’edat, ha estat intercanviant-se fotos i vídeos de contingut sexual per mitjà de diverses aplicacions de missatgeria instantània amb una persona desconeguda.

Després de conéixer els fets, la UFAM de la Comissaria de Marbella va iniciar diverses gestions tendents a comprovar la veracitat dels fets, constatant que el presumpte autor es feia passar per una nena de 15 anys, engalipant a la víctima per a, de manera continuada i insistent, sol·licitar-li fotos i vídeos de contingut sexual.

La intensa i acurada investigació, duta a terme amb la col·laboració del Grup de Ciberdelinqüència de la Comissaria Provincial de Màlaga, va permetre identificar i localitzar al responsable, evidenciant que esta persona residia a la província de València.

Per això i a fi de procedir a la resolució de l’indagat, els agents de la UFAM de la Comissaria de Marbella en col·laboració amb especialistes en Ciberdelinqüència de la Prefectura Superior de València van procedir, el passat 11 de novembre, a la detenció del sospitós.

El registre efectuat en el domicili i més concretament sobre els dispositius electrònics i informàtics de l’arrestat va revelar, inicialment, un contingut de més de 4.000 arxius de pornografia infantil, entre els quals s’incloïen vídeos d’adults mantenint relacions amb menors d’edat.

Xarxa de pedofília a nivell internacional

Donada la ingent quantitat d’informació confiscada, així com la difusió nacional i internacional realitzada dels arxius, els agents consideren que estarien davant una xarxa de pedofília d’abast internacional. La recerca continua oberta.

El detingut per la seua presumpta responsabilitat en els delictes d’abús sexual a menor d’edat i corrupció de menors ha estat enviat a presó preventiva per ordre del jutge instructor de la causa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.