La Policia Nacional deté a un home que va intentar escanyar a la seua parella en la via pública

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 35 anys d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’intentar escanyar a la seua parella i posteriorment increpar i amenaçar a una agent quan anaven a detenir-li.

Els fets van ocórrer el dissabte, sobre dos quarts de set del matí, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al carrer del districte de Proveïments de València, on pel que sembla un home estava agredint a una dona.

Ràpidament, els agents van arribar lloc i allí van observar a una dona que presentava marques enrogides al voltant de la gola. Els policies van esbrinar que moments previs, pel que sembla la seua parella li hauria agarrat fortament del coll amb les dos mans i hauria intentat asfixiar-la mentre la subjectava contra un banc situat en la via pública.

Va ser un vianant que estava presenciant l’agressió el que es va acostar a l’home i li va recriminar la seua acció alertant-li que anava a avisar a la Policia, per la qual cosa el sospitós va emprendre la fugida.

No obstant això, després de realitzar les perquisicions policials els agents van localitzar a l’home en els voltants de la zona, i quan anaven a identificar-lo va començar a increpar a una component de la patrulla policial. L’home en actitud agressiva, va començar a ridiculitzar i faltar al respecte a l’agent amb comentaris discriminatoris pel fet de ser dona. A més, en un moment donat va intentar li va aixecar la mà a l’agent.

Finalment, els policies van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.