La Policia Nacional deté a un home que va intentar escanyar a la seua parella en la via pública

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 35 anys d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’intentar escanyar a la seua parella i posteriorment increpar i amenaçar a una agent quan anaven a detenir-li.

Els fets van ocórrer el dissabte, sobre dos quarts de set del matí, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al carrer del districte de Proveïments de València, on pel que sembla un home estava agredint a una dona.

Ràpidament, els agents van arribar lloc i allí van observar a una dona que presentava marques enrogides al voltant de la gola. Els policies van esbrinar que moments previs, pel que sembla la seua parella li hauria agarrat fortament del coll amb les dos mans i hauria intentat asfixiar-la mentre la subjectava contra un banc situat en la via pública.

Va ser un vianant que estava presenciant l’agressió el que es va acostar a l’home i li va recriminar la seua acció alertant-li que anava a avisar a la Policia, per la qual cosa el sospitós va emprendre la fugida.

No obstant això, després de realitzar les perquisicions policials els agents van localitzar a l’home en els voltants de la zona, i quan anaven a identificar-lo va començar a increpar a una component de la patrulla policial. L’home en actitud agressiva, va començar a ridiculitzar i faltar al respecte a l’agent amb comentaris discriminatoris pel fet de ser dona. A més, en un moment donat va intentar li va aixecar la mà a l’agent.

Finalment, els policies van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.