La Policia Nacional deté a un home que va intentar escanyar a la seua parella en la via pública

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 35 anys d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’intentar escanyar a la seua parella i posteriorment increpar i amenaçar a una agent quan anaven a detenir-li.

Els fets van ocórrer el dissabte, sobre dos quarts de set del matí, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al carrer del districte de Proveïments de València, on pel que sembla un home estava agredint a una dona.

Ràpidament, els agents van arribar lloc i allí van observar a una dona que presentava marques enrogides al voltant de la gola. Els policies van esbrinar que moments previs, pel que sembla la seua parella li hauria agarrat fortament del coll amb les dos mans i hauria intentat asfixiar-la mentre la subjectava contra un banc situat en la via pública.

Va ser un vianant que estava presenciant l’agressió el que es va acostar a l’home i li va recriminar la seua acció alertant-li que anava a avisar a la Policia, per la qual cosa el sospitós va emprendre la fugida.

No obstant això, després de realitzar les perquisicions policials els agents van localitzar a l’home en els voltants de la zona, i quan anaven a identificar-lo va començar a increpar a una component de la patrulla policial. L’home en actitud agressiva, va començar a ridiculitzar i faltar al respecte a l’agent amb comentaris discriminatoris pel fet de ser dona. A més, en un moment donat va intentar li va aixecar la mà a l’agent.

Finalment, els policies van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.