La Policia Nacional deté a un home que va intentar escanyar a la seua parella en la via pública

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 35 anys d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’intentar escanyar a la seua parella i posteriorment increpar i amenaçar a una agent quan anaven a detenir-li.

Els fets van ocórrer el dissabte, sobre dos quarts de set del matí, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al carrer del districte de Proveïments de València, on pel que sembla un home estava agredint a una dona.

Ràpidament, els agents van arribar lloc i allí van observar a una dona que presentava marques enrogides al voltant de la gola. Els policies van esbrinar que moments previs, pel que sembla la seua parella li hauria agarrat fortament del coll amb les dos mans i hauria intentat asfixiar-la mentre la subjectava contra un banc situat en la via pública.

Va ser un vianant que estava presenciant l’agressió el que es va acostar a l’home i li va recriminar la seua acció alertant-li que anava a avisar a la Policia, per la qual cosa el sospitós va emprendre la fugida.

No obstant això, després de realitzar les perquisicions policials els agents van localitzar a l’home en els voltants de la zona, i quan anaven a identificar-lo va començar a increpar a una component de la patrulla policial. L’home en actitud agressiva, va començar a ridiculitzar i faltar al respecte a l’agent amb comentaris discriminatoris pel fet de ser dona. A més, en un moment donat va intentar li va aixecar la mà a l’agent.

Finalment, els policies van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.