La Policia Nacional deté a un home que va intentar escanyar a la seua parella en la via pública

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 35 anys d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’intentar escanyar a la seua parella i posteriorment increpar i amenaçar a una agent quan anaven a detenir-li.

Els fets van ocórrer el dissabte, sobre dos quarts de set del matí, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al carrer del districte de Proveïments de València, on pel que sembla un home estava agredint a una dona.

Ràpidament, els agents van arribar lloc i allí van observar a una dona que presentava marques enrogides al voltant de la gola. Els policies van esbrinar que moments previs, pel que sembla la seua parella li hauria agarrat fortament del coll amb les dos mans i hauria intentat asfixiar-la mentre la subjectava contra un banc situat en la via pública.

Va ser un vianant que estava presenciant l’agressió el que es va acostar a l’home i li va recriminar la seua acció alertant-li que anava a avisar a la Policia, per la qual cosa el sospitós va emprendre la fugida.

No obstant això, després de realitzar les perquisicions policials els agents van localitzar a l’home en els voltants de la zona, i quan anaven a identificar-lo va començar a increpar a una component de la patrulla policial. L’home en actitud agressiva, va començar a ridiculitzar i faltar al respecte a l’agent amb comentaris discriminatoris pel fet de ser dona. A més, en un moment donat va intentar li va aixecar la mà a l’agent.

Finalment, els policies van detenir a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU