La Policia Nacional deté a un jove de 14 anys per agredir a un company de classe

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 14 anys, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla propinar-li una patada a un company de classe, que en intentar repel·lir-la amb el braç va resultar lesionat. La víctima, un jove de 13 anys, va estar enguixada durant un mes a causa d'una fractura del rodete del radi distal.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar a principis de març en tenir coneixement els policies a través d'un jutjat de València que un jove havia sigut atès en el servei d'urgències d'un hospital de València per una fractura del rodete del radi distal.

 

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que el jove tenia un company de classe que quasi diàriament insultava i colpejava a alguns dels seus companys de classe, inclòs a ell.

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que quan estaven en classe d'educació física, pel que sembla, un company va començar a agafar-lo dels peus i a arrossegar-lo cap a ell i tirar-se damunt, moment en què la víctima va intentar escapar donant puntades a l'aire, impactant una d'elles sobre l'altre.

 

  

  

En eixe moment, el presumpte autor es va enfadar i pel que sembla va llançar una puntada que anava dirigida a la cara de la víctima, que en intentar repel·lir l'agressió, va posar el braç, resultant lesionada. La víctima presentava una fractura del rodete del radi distal per la qual va estar enguixada durant un mes.

  

  

 

Com a conseqüència de les recerques, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de presentar-se en la comissaria al costat de la seua mare va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions.  El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat i lliurat a la seua mare.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.