La Policia Nacional deté a un jove de 14 anys per agredir a un company de classe

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 14 anys, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla propinar-li una patada a un company de classe, que en intentar repel·lir-la amb el braç va resultar lesionat. La víctima, un jove de 13 anys, va estar enguixada durant un mes a causa d'una fractura del rodete del radi distal.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar a principis de març en tenir coneixement els policies a través d'un jutjat de València que un jove havia sigut atès en el servei d'urgències d'un hospital de València per una fractura del rodete del radi distal.

 

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que el jove tenia un company de classe que quasi diàriament insultava i colpejava a alguns dels seus companys de classe, inclòs a ell.

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que quan estaven en classe d'educació física, pel que sembla, un company va començar a agafar-lo dels peus i a arrossegar-lo cap a ell i tirar-se damunt, moment en què la víctima va intentar escapar donant puntades a l'aire, impactant una d'elles sobre l'altre.

 

  

  

En eixe moment, el presumpte autor es va enfadar i pel que sembla va llançar una puntada que anava dirigida a la cara de la víctima, que en intentar repel·lir l'agressió, va posar el braç, resultant lesionada. La víctima presentava una fractura del rodete del radi distal per la qual va estar enguixada durant un mes.

  

  

 

Com a conseqüència de les recerques, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de presentar-se en la comissaria al costat de la seua mare va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions.  El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat i lliurat a la seua mare.

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.