21.5 C
València
Dimarts, 28 octubre, 2025

La Policia Nacional deté a un jove de 14 anys per agredir a un company de classe

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 14 anys, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla propinar-li una patada a un company de classe, que en intentar repel·lir-la amb el braç va resultar lesionat. La víctima, un jove de 13 anys, va estar enguixada durant un mes a causa d'una fractura del rodete del radi distal.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar a principis de març en tenir coneixement els policies a través d'un jutjat de València que un jove havia sigut atès en el servei d'urgències d'un hospital de València per una fractura del rodete del radi distal.

 

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que el jove tenia un company de classe que quasi diàriament insultava i colpejava a alguns dels seus companys de classe, inclòs a ell.

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que quan estaven en classe d'educació física, pel que sembla, un company va començar a agafar-lo dels peus i a arrossegar-lo cap a ell i tirar-se damunt, moment en què la víctima va intentar escapar donant puntades a l'aire, impactant una d'elles sobre l'altre.

 

  

  

En eixe moment, el presumpte autor es va enfadar i pel que sembla va llançar una puntada que anava dirigida a la cara de la víctima, que en intentar repel·lir l'agressió, va posar el braç, resultant lesionada. La víctima presentava una fractura del rodete del radi distal per la qual va estar enguixada durant un mes.

  

  

 

Com a conseqüència de les recerques, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de presentar-se en la comissaria al costat de la seua mare va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions.  El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat i lliurat a la seua mare.

Últimes notícies

La coordinadora del 112 admet que a les 18.35 ja s’estudiava enviar una alerta durant la DANA

La cap de coordinació del 112 ha declarat que a les 18.35 del 29 d'octubre es valorava enviar un missatge massiu durant la DANA, que es va emetre a les 20.11. La investigació analitza la cadena de decisions i el temps de resposta.

La portaveu del Consell defén que Mazón ja ha donat totes les explicacions i rehúye el minutaje

Camarero sosté que Mazón ha explicat la seua actuació durant la DANA i rehúye fixar un cronograma minut a minut. També ha garantit les seues compareixences i ha restat pes a les enquestes.

Camarero afirma que Mazón assistirà al funeral d’Estat amb màxim respecte cap a les víctimes

Camarero ha confirmat que Mazón acudirà al funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA i ha demanat evitar la confrontació per a centrar el dia en el dol.

La Generalitat declararà dol oficial este dimecres pel primer any de la DANA

El Consell ha fixat este dimecres com a jornada de dol per la DANA del 29 d'octubre de 2024, amb banderes a mitja asta. A més ha duplicat fins a 40 milions les ajudes i impulsat mesures per a l'àmbit cultural i del llibre.

DANA de València 2024: les xifres per a no oblidar d’una tragèdia

Les inundacions del 29 d'octubre de 2024 van devastar la província de València: 229 morts, més de 2.600 ferits i una factura que el Consell va elevar a 29.000 milions. La superfície arrasada va aconseguir 564 km² i es van registrar pluges rècord que van explicar les crescudes llampec.

Els noms dels 237 morts en la DANA sonaran en el funeral d’Estat a València

València acollirà un funeral d'Estat pel primer aniversari de la DANA amb lectura dels 237 noms, minut de silenci i ofrena floral dels reis. L'acte reunirà autoritats, familiars i representants dels municipis afectats en el Museu de les Ciències a les 18.00.

La Mostra estrena ‘Les capes de la memòria’ i dignifica el record de la dana

La Mostra de València-Cinema Mediterrani estrena 'Les capes de la memòria', un film col·lectiu d'estudiants de la UV que transforma fotos danyades per la dana en relats d'esperança.

El Govern aprova avals i noves ajudes de 6.000 milions per als afectats per la dana

El Consell de Ministres ha donat llum verda a un Reial decret llei amb avals de l'Estat, crèdits ICO i fons de prevenció per fins a 6.000 milions. El paquet reforça la reconstrucció i se suma a les ajudes ja mobilitzades.