La Policia Nacional deté a un jove de 14 anys per agredir a un company de classe

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 14 anys, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla propinar-li una patada a un company de classe, que en intentar repel·lir-la amb el braç va resultar lesionat. La víctima, un jove de 13 anys, va estar enguixada durant un mes a causa d'una fractura del rodete del radi distal.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar a principis de març en tenir coneixement els policies a través d'un jutjat de València que un jove havia sigut atès en el servei d'urgències d'un hospital de València per una fractura del rodete del radi distal.

 

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que el jove tenia un company de classe que quasi diàriament insultava i colpejava a alguns dels seus companys de classe, inclòs a ell.

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que quan estaven en classe d'educació física, pel que sembla, un company va començar a agafar-lo dels peus i a arrossegar-lo cap a ell i tirar-se damunt, moment en què la víctima va intentar escapar donant puntades a l'aire, impactant una d'elles sobre l'altre.

 

  

  

En eixe moment, el presumpte autor es va enfadar i pel que sembla va llançar una puntada que anava dirigida a la cara de la víctima, que en intentar repel·lir l'agressió, va posar el braç, resultant lesionada. La víctima presentava una fractura del rodete del radi distal per la qual va estar enguixada durant un mes.

  

  

 

Com a conseqüència de les recerques, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de presentar-se en la comissaria al costat de la seua mare va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions.  El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat i lliurat a la seua mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.