La Policia Nacional deté a un jove de 14 anys per agredir a un company de classe

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 14 anys, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla propinar-li una patada a un company de classe, que en intentar repel·lir-la amb el braç va resultar lesionat. La víctima, un jove de 13 anys, va estar enguixada durant un mes a causa d'una fractura del rodete del radi distal.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar a principis de març en tenir coneixement els policies a través d'un jutjat de València que un jove havia sigut atès en el servei d'urgències d'un hospital de València per una fractura del rodete del radi distal.

 

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que el jove tenia un company de classe que quasi diàriament insultava i colpejava a alguns dels seus companys de classe, inclòs a ell.

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que quan estaven en classe d'educació física, pel que sembla, un company va començar a agafar-lo dels peus i a arrossegar-lo cap a ell i tirar-se damunt, moment en què la víctima va intentar escapar donant puntades a l'aire, impactant una d'elles sobre l'altre.

 

  

  

En eixe moment, el presumpte autor es va enfadar i pel que sembla va llançar una puntada que anava dirigida a la cara de la víctima, que en intentar repel·lir l'agressió, va posar el braç, resultant lesionada. La víctima presentava una fractura del rodete del radi distal per la qual va estar enguixada durant un mes.

  

  

 

Com a conseqüència de les recerques, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de presentar-se en la comissaria al costat de la seua mare va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions.  El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat i lliurat a la seua mare.

Últimes notícies

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.

Bartzokas reivindica l’esforç de Olympiacos abans de la Final Four de l’Eurolliga

El tècnic de Olympiacos Georgios Bartzokas subratlla la dificultat d'aconseguir la Final Four de l'Eurolliga i confia que el seu equip faça l'últim pas per a conquistar un títol que se'ls resistix des de 2013.

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.