Detingut un jove per simular haver sigut víctima d’un robatori per cobrar el segur a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta,  a un jove de 20 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte, després de denunciar que dos homes li havien abordat amb dos navalles i li havien sostret la bandolera amb diners que acabava d'extraure del caixer automàtic. Posteriorment va reconèixer als agents que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute i havia denunciat per a cobrar el segur.             

Les recerques es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un jove deia haver sigut abordat a l'eixida d'un caixer en una plaça d'Algemesí, a la mateixa comarca, quan acabava de realitzar una extracció de diners, per dos homes amb navalles i s'havien apoderat de la seua bandolera.         

 

Va manifestar després que no havia sigut víctima de cap robatori

 

En el transcurs de les recerques, la víctima de manera espontània va manifestar als agents que no havia sigut víctima de cap robatori, i que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute que tenia amb amic. Havia denunciat el robatori per a poder cobrar del segur, per la qual cosa els policies el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte.              

 

El detingut, posat en llibertat després de declarar

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan per a açò fora requerit.                     

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.