Detingut un jove per simular haver sigut víctima d’un robatori per cobrar el segur a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta,  a un jove de 20 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte, després de denunciar que dos homes li havien abordat amb dos navalles i li havien sostret la bandolera amb diners que acabava d'extraure del caixer automàtic. Posteriorment va reconèixer als agents que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute i havia denunciat per a cobrar el segur.             

Les recerques es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un jove deia haver sigut abordat a l'eixida d'un caixer en una plaça d'Algemesí, a la mateixa comarca, quan acabava de realitzar una extracció de diners, per dos homes amb navalles i s'havien apoderat de la seua bandolera.         

 

Va manifestar després que no havia sigut víctima de cap robatori

 

En el transcurs de les recerques, la víctima de manera espontània va manifestar als agents que no havia sigut víctima de cap robatori, i que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute que tenia amb amic. Havia denunciat el robatori per a poder cobrar del segur, per la qual cosa els policies el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte.              

 

El detingut, posat en llibertat després de declarar

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan per a açò fora requerit.                     

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.