Detingut un jove per simular haver sigut víctima d’un robatori per cobrar el segur a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta,  a un jove de 20 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte, després de denunciar que dos homes li havien abordat amb dos navalles i li havien sostret la bandolera amb diners que acabava d'extraure del caixer automàtic. Posteriorment va reconèixer als agents que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute i havia denunciat per a cobrar el segur.             

Les recerques es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un jove deia haver sigut abordat a l'eixida d'un caixer en una plaça d'Algemesí, a la mateixa comarca, quan acabava de realitzar una extracció de diners, per dos homes amb navalles i s'havien apoderat de la seua bandolera.         

 

Va manifestar després que no havia sigut víctima de cap robatori

 

En el transcurs de les recerques, la víctima de manera espontània va manifestar als agents que no havia sigut víctima de cap robatori, i que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute que tenia amb amic. Havia denunciat el robatori per a poder cobrar del segur, per la qual cosa els policies el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte.              

 

El detingut, posat en llibertat després de declarar

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan per a açò fora requerit.                     

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.