15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Detingut un jove per simular haver sigut víctima d’un robatori per cobrar el segur a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta,  a un jove de 20 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte, després de denunciar que dos homes li havien abordat amb dos navalles i li havien sostret la bandolera amb diners que acabava d'extraure del caixer automàtic. Posteriorment va reconèixer als agents que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute i havia denunciat per a cobrar el segur.             

Les recerques es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un jove deia haver sigut abordat a l'eixida d'un caixer en una plaça d'Algemesí, a la mateixa comarca, quan acabava de realitzar una extracció de diners, per dos homes amb navalles i s'havien apoderat de la seua bandolera.         

 

Va manifestar després que no havia sigut víctima de cap robatori

 

En el transcurs de les recerques, la víctima de manera espontània va manifestar als agents que no havia sigut víctima de cap robatori, i que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute que tenia amb amic. Havia denunciat el robatori per a poder cobrar del segur, per la qual cosa els policies el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte.              

 

El detingut, posat en llibertat després de declarar

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan per a açò fora requerit.                     

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.