Detingut un jove per simular haver sigut víctima d’un robatori per cobrar el segur a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta,  a un jove de 20 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte, després de denunciar que dos homes li havien abordat amb dos navalles i li havien sostret la bandolera amb diners que acabava d'extraure del caixer automàtic. Posteriorment va reconèixer als agents que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute i havia denunciat per a cobrar el segur.             

Les recerques es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un jove deia haver sigut abordat a l'eixida d'un caixer en una plaça d'Algemesí, a la mateixa comarca, quan acabava de realitzar una extracció de diners, per dos homes amb navalles i s'havien apoderat de la seua bandolera.         

 

Va manifestar després que no havia sigut víctima de cap robatori

 

En el transcurs de les recerques, la víctima de manera espontània va manifestar als agents que no havia sigut víctima de cap robatori, i que els diners els havia utilitzat per a saldar un deute que tenia amb amic. Havia denunciat el robatori per a poder cobrar del segur, per la qual cosa els policies el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de simulació de delicte.              

 

El detingut, posat en llibertat després de declarar

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan per a açò fora requerit.                     

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.