Detenen en Alacant a un home per tres robatoris consecutius i una agressió sexual

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home per presumptament dur a terme tres robatoris amb violència en el centre de la ciutat. Tal com pareix, en pocs minuts, el sospitós va ser capaç d’entrar en diferents establiments per endur-se el botí de la caixa registradora.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a l’home també se li imputa una agressió sexual que va tindre lloc en ple carrer de la ciutat d’Alacant unes hores abans. A demés, a causa de la seua actitud violenta, l’agressor ha sigut posat a disposició judicial, ja que va ferir a un agent.

 

Les autoritats van rebre l’avís dels tres robatoris amb violència, en menys de mitja hora, en tres carrers pròxims del centre de la ciutat. 

 

Va tractar d’emportar-se la caixa registradora

El primer avís es va produir cap a les 17.30 hores d’este dissabte, quan es comunicava que un home havia intentat forçar i emportar-se la caixa registradora d’un establiment. En vore que no hi havia diners, el lladre hauria fugit corrent.

 

Una patrulla de Policia Nacional es va personar immediatament en el lloc dels fets, al mateix temps que altres agents buscaven pels voltants a persones que coincidiren amb la descripció de l’autor.

 

Tan sols uns minuts després, les autoritats van rebre una segona crida per un altre fet similar en un establiment pròxim, i pocs minuts després una tercera telefonada alertava de la comissió d’un altre robatori violent.

 

Agressió a un agent

El treball en conjunt de les diferents patrulles va culminar amb la localització i detenció del presumpte autor dels fets en un temps menor de 25 minuts.

 

Segons fonts policials, l’individu mostrava una gran agressivitat en tots els fets comesos, una actitud que va mantindre durant la seua detenció i posterior ingrés en el calabós, fins al punt que un agent va acabar lesionat durant la intervenció.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.