Detenen en Alacant a un home per tres robatoris consecutius i una agressió sexual

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home per presumptament dur a terme tres robatoris amb violència en el centre de la ciutat. Tal com pareix, en pocs minuts, el sospitós va ser capaç d’entrar en diferents establiments per endur-se el botí de la caixa registradora.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a l’home també se li imputa una agressió sexual que va tindre lloc en ple carrer de la ciutat d’Alacant unes hores abans. A demés, a causa de la seua actitud violenta, l’agressor ha sigut posat a disposició judicial, ja que va ferir a un agent.

 

Les autoritats van rebre l’avís dels tres robatoris amb violència, en menys de mitja hora, en tres carrers pròxims del centre de la ciutat. 

 

Va tractar d’emportar-se la caixa registradora

El primer avís es va produir cap a les 17.30 hores d’este dissabte, quan es comunicava que un home havia intentat forçar i emportar-se la caixa registradora d’un establiment. En vore que no hi havia diners, el lladre hauria fugit corrent.

 

Una patrulla de Policia Nacional es va personar immediatament en el lloc dels fets, al mateix temps que altres agents buscaven pels voltants a persones que coincidiren amb la descripció de l’autor.

 

Tan sols uns minuts després, les autoritats van rebre una segona crida per un altre fet similar en un establiment pròxim, i pocs minuts després una tercera telefonada alertava de la comissió d’un altre robatori violent.

 

Agressió a un agent

El treball en conjunt de les diferents patrulles va culminar amb la localització i detenció del presumpte autor dels fets en un temps menor de 25 minuts.

 

Segons fonts policials, l’individu mostrava una gran agressivitat en tots els fets comesos, una actitud que va mantindre durant la seua detenció i posterior ingrés en el calabós, fins al punt que un agent va acabar lesionat durant la intervenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ingressa a la presó un membre d’un grup criminal per un alunizaje a València

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys que ha ingressat a la presó per la seua presumpta participació en un alunizaje a València. La investigació ho vincula a un grup especialitzat que usava cotxes d'alta gamma sostrets.

Elevar l’agricultura ecològica al 50% millora la salut del sòl sense sacrificar productivitat

Un estudi internacional liderat per la Universitat d'Alacant conclou que quan almenys la mitat del paisatge és ecològic es maximitzen la salut del sòl, la biodiversitat i la producció. La transició resulta més eficaç en sòls degradats i recolza metes més ambicioses que el 25% europeu.

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida