17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La Policia Nacional troba morta a Josefa, la veïna desapareguda de Blimea

 

La Policia Nacional de la localitat asturiana de Langreo-Sant Martín del Rei Aurelio va realitzar este dimecres 15 de novembre una cerca exhaustiva de Josefa García. La dona de 69 anys va desaparéixer el passat mes de febrer en la localitat d'Astúries, tal com relata ‘El Comerç’.

 

  

Segons apunten fonts policials, el cos de la dona va ser trobat al costat de les vies del tren, aproximadament a 25 metres de la seua casa, per la qual cosa s'ha hagut de suspendre el servei de trens per a poder dur a terme la investigació dels fets.

 

La primera hipòtesi apunta al fet que la dona es va precipitar a la zona, ja que va ser trobada per un gos especialitzat en la cerca de restes humanes que venia de la capital. Cal assenyalar que al costat d'ells també han treballat un equip de subsòl.

  

  

  

Durant les primeres recerques, dutes a terme en el moment de la desaparició, ja s'apuntava que la dona podria trobar-se molt prop del seu domicili, ja que patia problemes psiquiàtrics.

Cal destacar que la seua desaparició no va ser denunciada a la Policia Nacional per la seua família més propera, concretament la mare i la germana, fins a aproximadament set mesos després, prop del mes de setembre, ja que creien que havia escapat de casa.

 

Últimes notícies

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.