La Policia Nacional troba morta a Josefa, la veïna desapareguda de Blimea

 

La Policia Nacional de la localitat asturiana de Langreo-Sant Martín del Rei Aurelio va realitzar este dimecres 15 de novembre una cerca exhaustiva de Josefa García. La dona de 69 anys va desaparéixer el passat mes de febrer en la localitat d'Astúries, tal com relata ‘El Comerç’.

 

  

Segons apunten fonts policials, el cos de la dona va ser trobat al costat de les vies del tren, aproximadament a 25 metres de la seua casa, per la qual cosa s'ha hagut de suspendre el servei de trens per a poder dur a terme la investigació dels fets.

 

La primera hipòtesi apunta al fet que la dona es va precipitar a la zona, ja que va ser trobada per un gos especialitzat en la cerca de restes humanes que venia de la capital. Cal assenyalar que al costat d'ells també han treballat un equip de subsòl.

  

  

  

Durant les primeres recerques, dutes a terme en el moment de la desaparició, ja s'apuntava que la dona podria trobar-se molt prop del seu domicili, ja que patia problemes psiquiàtrics.

Cal destacar que la seua desaparició no va ser denunciada a la Policia Nacional per la seua família més propera, concretament la mare i la germana, fins a aproximadament set mesos després, prop del mes de setembre, ja que creien que havia escapat de casa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.