Un policia salva la vida a un home tapant la seua ferida amb una bossa de creïlles fregides

<

>

L’agent Ronald Kennedy

L’agent Ronald Kennedy demana als transeünts una borsa de creïlles fregides. Una vegada buida, amb cinta aïllant, la pega en el pit del ferit. Mentrestant, l’agent anima al ferit: «Et tenim, et tenim, no et toques!. Queda’t amb mi, queda’t amb mi!. Continua respirant, germà!»

Un mètode improvisat i rudimentari amb el qual aconsegueix tapar la ferida de l’home. Gràcies a la seua heroica intervenció, el ferit, de 29 anys, es recupera ja a l’hospital. I es que en arribar els agents al lloc dels fets van observar que si no intervenien amb urgència l’home moriria. Va ser llavors quan la intervenció del protagonista d’esta notícia, identificat com Ronald Kennedy, va salvar la vida a l’home. No ho va dubtar en cap moment i va cobrir la ferida amb una bossa buida de creïlles fregides i cinta adhesiva per a detenir l’hemorràgia.

El Cap del Departament de la Policia de Nova York va compartir el vídeo

Rodney Harrison, cap del Departament de la Policia de Nova York, va compartir el vídeo en xarxes socials. «Este és només un exemple del treball heroic que realitzen els oficials de la Policia de Nova York cada dia«, va comentar el cap de policia.

Detingut l’agressor

La policia va detenir a un home, Eric Rodríguez, acusat de l’apunyalament en el transcurs d’una discussió. Ara s’enfronta als delictes d’agressió i assassinat, a més de possessió il·legal d’una arma.

<

>

 

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.