Un policia salva la vida a un home tapant la seua ferida amb una bossa de creïlles fregides

<

>

L’agent Ronald Kennedy

L’agent Ronald Kennedy demana als transeünts una borsa de creïlles fregides. Una vegada buida, amb cinta aïllant, la pega en el pit del ferit. Mentrestant, l’agent anima al ferit: “Et tenim, et tenim, no et toques!. Queda’t amb mi, queda’t amb mi!. Continua respirant, germà!”

Un mètode improvisat i rudimentari amb el qual aconsegueix tapar la ferida de l’home. Gràcies a la seua heroica intervenció, el ferit, de 29 anys, es recupera ja a l’hospital. I es que en arribar els agents al lloc dels fets van observar que si no intervenien amb urgència l’home moriria. Va ser llavors quan la intervenció del protagonista d’esta notícia, identificat com Ronald Kennedy, va salvar la vida a l’home. No ho va dubtar en cap moment i va cobrir la ferida amb una bossa buida de creïlles fregides i cinta adhesiva per a detenir l’hemorràgia.

El Cap del Departament de la Policia de Nova York va compartir el vídeo

Rodney Harrison, cap del Departament de la Policia de Nova York, va compartir el vídeo en xarxes socials. “Este és només un exemple del treball heroic que realitzen els oficials de la Policia de Nova York cada dia“, va comentar el cap de policia.

Detingut l’agressor

La policia va detenir a un home, Eric Rodríguez, acusat de l’apunyalament en el transcurs d’una discussió. Ara s’enfronta als delictes d’agressió i assassinat, a més de possessió il·legal d’una arma.

<

>

 

Últimes notícies

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.