Un policia salva la vida a un home tapant la seua ferida amb una bossa de creïlles fregides

<

>

L’agent Ronald Kennedy

L’agent Ronald Kennedy demana als transeünts una borsa de creïlles fregides. Una vegada buida, amb cinta aïllant, la pega en el pit del ferit. Mentrestant, l’agent anima al ferit: “Et tenim, et tenim, no et toques!. Queda’t amb mi, queda’t amb mi!. Continua respirant, germà!”

Un mètode improvisat i rudimentari amb el qual aconsegueix tapar la ferida de l’home. Gràcies a la seua heroica intervenció, el ferit, de 29 anys, es recupera ja a l’hospital. I es que en arribar els agents al lloc dels fets van observar que si no intervenien amb urgència l’home moriria. Va ser llavors quan la intervenció del protagonista d’esta notícia, identificat com Ronald Kennedy, va salvar la vida a l’home. No ho va dubtar en cap moment i va cobrir la ferida amb una bossa buida de creïlles fregides i cinta adhesiva per a detenir l’hemorràgia.

El Cap del Departament de la Policia de Nova York va compartir el vídeo

Rodney Harrison, cap del Departament de la Policia de Nova York, va compartir el vídeo en xarxes socials. “Este és només un exemple del treball heroic que realitzen els oficials de la Policia de Nova York cada dia“, va comentar el cap de policia.

Detingut l’agressor

La policia va detenir a un home, Eric Rodríguez, acusat de l’apunyalament en el transcurs d’una discussió. Ara s’enfronta als delictes d’agressió i assassinat, a més de possessió il·legal d’una arma.

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.