Un policia salva la vida a un home tapant la seua ferida amb una bossa de creïlles fregides

<

>

L’agent Ronald Kennedy

L’agent Ronald Kennedy demana als transeünts una borsa de creïlles fregides. Una vegada buida, amb cinta aïllant, la pega en el pit del ferit. Mentrestant, l’agent anima al ferit: «Et tenim, et tenim, no et toques!. Queda’t amb mi, queda’t amb mi!. Continua respirant, germà!»

Un mètode improvisat i rudimentari amb el qual aconsegueix tapar la ferida de l’home. Gràcies a la seua heroica intervenció, el ferit, de 29 anys, es recupera ja a l’hospital. I es que en arribar els agents al lloc dels fets van observar que si no intervenien amb urgència l’home moriria. Va ser llavors quan la intervenció del protagonista d’esta notícia, identificat com Ronald Kennedy, va salvar la vida a l’home. No ho va dubtar en cap moment i va cobrir la ferida amb una bossa buida de creïlles fregides i cinta adhesiva per a detenir l’hemorràgia.

El Cap del Departament de la Policia de Nova York va compartir el vídeo

Rodney Harrison, cap del Departament de la Policia de Nova York, va compartir el vídeo en xarxes socials. «Este és només un exemple del treball heroic que realitzen els oficials de la Policia de Nova York cada dia«, va comentar el cap de policia.

Detingut l’agressor

La policia va detenir a un home, Eric Rodríguez, acusat de l’apunyalament en el transcurs d’una discussió. Ara s’enfronta als delictes d’agressió i assassinat, a més de possessió il·legal d’una arma.

<

>

 

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.