Un policia salva la vida a un home tapant la seua ferida amb una bossa de creïlles fregides

<

>

L’agent Ronald Kennedy

L’agent Ronald Kennedy demana als transeünts una borsa de creïlles fregides. Una vegada buida, amb cinta aïllant, la pega en el pit del ferit. Mentrestant, l’agent anima al ferit: “Et tenim, et tenim, no et toques!. Queda’t amb mi, queda’t amb mi!. Continua respirant, germà!”

Un mètode improvisat i rudimentari amb el qual aconsegueix tapar la ferida de l’home. Gràcies a la seua heroica intervenció, el ferit, de 29 anys, es recupera ja a l’hospital. I es que en arribar els agents al lloc dels fets van observar que si no intervenien amb urgència l’home moriria. Va ser llavors quan la intervenció del protagonista d’esta notícia, identificat com Ronald Kennedy, va salvar la vida a l’home. No ho va dubtar en cap moment i va cobrir la ferida amb una bossa buida de creïlles fregides i cinta adhesiva per a detenir l’hemorràgia.

El Cap del Departament de la Policia de Nova York va compartir el vídeo

Rodney Harrison, cap del Departament de la Policia de Nova York, va compartir el vídeo en xarxes socials. “Este és només un exemple del treball heroic que realitzen els oficials de la Policia de Nova York cada dia“, va comentar el cap de policia.

Detingut l’agressor

La policia va detenir a un home, Eric Rodríguez, acusat de l’apunyalament en el transcurs d’una discussió. Ara s’enfronta als delictes d’agressió i assassinat, a més de possessió il·legal d’una arma.

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.