Multen a la monitora i uns alumnes d’una classe de pilates d’Ontinyent després de la denúncia d’un gimnàs

 

Este dilluns, 15 de febrer, diferents agents de la Policia Nacional es van dirigir fins a l’Escola Pública d’Adults (EPA) d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per a multar a una desena d’alumnes d’una classe de pilates i a la monitora que estava desenvolupant la sessió.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el propietari d’un gimnàs privat d’Ontinyent va denunciar la realització d’estes classes, ja que no estarien incloses entre les activitats permeses en el marc de les actuals restriccions per l’activitat sanitària.

 

L’Escola Pública d’Adults de la localitat ha defensat que el curs de pilates sí que està ajustat a la normativa i preveu aclarir els fets. No obstant això, fins al moment la denúncia als assistents i a la monitora seguix el seu curs.

 

La defensa del director de l’EPA d’Ontinyent

El director de L’EPA ha informat al citat mitjà que el centre està treballant amb la Conselleria d’Educació i el mateix consistori d’Ontinyent per a justificar que les classes de pilates que desenvolupen estan permeses. «A priori, veiem que tenim possibilitats que la denúncia no prospere, amb el que podrem tornar a la normalitat», va expressar.  

 

Segons va detallar el director d’este centre, les classes de pilates que han sigut objecte de denúncia «estan dins del programa formatiu al costat d’altres activitats, deportives o de balls, totes elles reconegudes per la Conselleria com a part del projecte educatiu per a adults».

 

El suport de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els gimnasos i centres deportius d’Ontinyent porten tancats des que es va decretar el tancament perimetral de la localitat el passat 7 de gener. Després dels quinze dies durant què va estar vigent, les noves restriccions imposades en tot el territori valencià van allargar el tancament d’estos establiments per un altre lapse que es prolongarà, com a mínim, fins a març.

 

La regidoria d’Educació d’Ontinyent ha traslladat a l’Escola Pública d’Adults el seu suport i, en cas que la denúncia seguisca el seu curs, han promès fer-se càrrec d’esta situació per a solucionar el problema», segons va traslladar el director del centre, que va afegir que els alumnes i la monitora multats complien amb totes les mesures enfront del coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.