Multen a la monitora i uns alumnes d’una classe de pilates d’Ontinyent després de la denúncia d’un gimnàs

 

Este dilluns, 15 de febrer, diferents agents de la Policia Nacional es van dirigir fins a l’Escola Pública d’Adults (EPA) d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per a multar a una desena d’alumnes d’una classe de pilates i a la monitora que estava desenvolupant la sessió.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el propietari d’un gimnàs privat d’Ontinyent va denunciar la realització d’estes classes, ja que no estarien incloses entre les activitats permeses en el marc de les actuals restriccions per l’activitat sanitària.

 

L’Escola Pública d’Adults de la localitat ha defensat que el curs de pilates sí que està ajustat a la normativa i preveu aclarir els fets. No obstant això, fins al moment la denúncia als assistents i a la monitora seguix el seu curs.

 

La defensa del director de l’EPA d’Ontinyent

El director de L’EPA ha informat al citat mitjà que el centre està treballant amb la Conselleria d’Educació i el mateix consistori d’Ontinyent per a justificar que les classes de pilates que desenvolupen estan permeses. «A priori, veiem que tenim possibilitats que la denúncia no prospere, amb el que podrem tornar a la normalitat», va expressar.  

 

Segons va detallar el director d’este centre, les classes de pilates que han sigut objecte de denúncia «estan dins del programa formatiu al costat d’altres activitats, deportives o de balls, totes elles reconegudes per la Conselleria com a part del projecte educatiu per a adults».

 

El suport de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els gimnasos i centres deportius d’Ontinyent porten tancats des que es va decretar el tancament perimetral de la localitat el passat 7 de gener. Després dels quinze dies durant què va estar vigent, les noves restriccions imposades en tot el territori valencià van allargar el tancament d’estos establiments per un altre lapse que es prolongarà, com a mínim, fins a març.

 

La regidoria d’Educació d’Ontinyent ha traslladat a l’Escola Pública d’Adults el seu suport i, en cas que la denúncia seguisca el seu curs, han promès fer-se càrrec d’esta situació per a solucionar el problema», segons va traslladar el director del centre, que va afegir que els alumnes i la monitora multats complien amb totes les mesures enfront del coronavirus.

Últimes notícies

Cau a València un fugititu lituà que va anar a denunciar la pèrdua del passaport

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 61 anys, reclamat per Lituània per tràfic de drogues, després que acudira a una comissaria a denunciar que havia perdut el passaport.

Investiguen dos hòmens per matar amb un rifle un bou fugat en un festeig a Gàtova

La Guàrdia Civil ha investigat el director d’un festeig taurí i un veí caçador de Gàtova per ordenar i executar la mort amb rifle d’un bou fugat durant els bous al carrer del 18 de juliol. El cas s’ha remés a la Fiscalia de Medi Ambient de València.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet del pastisser alacantí Raúl Asencio

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat este estiu un panettone especial de mango i xocolate amb llet per desestacionalitzar este dolç típic de Nadal. El producte és més lleuger i fresc, amb mango deshidratat sense sucres afegits i sense glasejat.

Detingut amb una pistola carregada en ple carrer de Torrevella

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan passejava amb una pistola semiautomàtica carregada i documentació presumptament falsificada. Els dos sospitosos tenen antecedents per tinença il·lícita d'armes i pertinença a grup criminal.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet triomfa a Aspe

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat una edició especial de panettone de mango i xocolate amb llet per a consumir-lo també a l'estiu i trencar amb la seua tradicional associació al Nadal.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.
FILMOTECA D'ESTIU