Multen a la monitora i uns alumnes d’una classe de pilates d’Ontinyent després de la denúncia d’un gimnàs

 

Este dilluns, 15 de febrer, diferents agents de la Policia Nacional es van dirigir fins a l’Escola Pública d’Adults (EPA) d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per a multar a una desena d’alumnes d’una classe de pilates i a la monitora que estava desenvolupant la sessió.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el propietari d’un gimnàs privat d’Ontinyent va denunciar la realització d’estes classes, ja que no estarien incloses entre les activitats permeses en el marc de les actuals restriccions per l’activitat sanitària.

 

L’Escola Pública d’Adults de la localitat ha defensat que el curs de pilates sí que està ajustat a la normativa i preveu aclarir els fets. No obstant això, fins al moment la denúncia als assistents i a la monitora seguix el seu curs.

 

La defensa del director de l’EPA d’Ontinyent

El director de L’EPA ha informat al citat mitjà que el centre està treballant amb la Conselleria d’Educació i el mateix consistori d’Ontinyent per a justificar que les classes de pilates que desenvolupen estan permeses. «A priori, veiem que tenim possibilitats que la denúncia no prospere, amb el que podrem tornar a la normalitat», va expressar.  

 

Segons va detallar el director d’este centre, les classes de pilates que han sigut objecte de denúncia «estan dins del programa formatiu al costat d’altres activitats, deportives o de balls, totes elles reconegudes per la Conselleria com a part del projecte educatiu per a adults».

 

El suport de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els gimnasos i centres deportius d’Ontinyent porten tancats des que es va decretar el tancament perimetral de la localitat el passat 7 de gener. Després dels quinze dies durant què va estar vigent, les noves restriccions imposades en tot el territori valencià van allargar el tancament d’estos establiments per un altre lapse que es prolongarà, com a mínim, fins a març.

 

La regidoria d’Educació d’Ontinyent ha traslladat a l’Escola Pública d’Adults el seu suport i, en cas que la denúncia seguisca el seu curs, han promès fer-se càrrec d’esta situació per a solucionar el problema», segons va traslladar el director del centre, que va afegir que els alumnes i la monitora multats complien amb totes les mesures enfront del coronavirus.

Últimes notícies

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.