12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Multen a la monitora i uns alumnes d’una classe de pilates d’Ontinyent després de la denúncia d’un gimnàs

 

Este dilluns, 15 de febrer, diferents agents de la Policia Nacional es van dirigir fins a l’Escola Pública d’Adults (EPA) d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per a multar a una desena d’alumnes d’una classe de pilates i a la monitora que estava desenvolupant la sessió.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el propietari d’un gimnàs privat d’Ontinyent va denunciar la realització d’estes classes, ja que no estarien incloses entre les activitats permeses en el marc de les actuals restriccions per l’activitat sanitària.

 

L’Escola Pública d’Adults de la localitat ha defensat que el curs de pilates sí que està ajustat a la normativa i preveu aclarir els fets. No obstant això, fins al moment la denúncia als assistents i a la monitora seguix el seu curs.

 

La defensa del director de l’EPA d’Ontinyent

El director de L’EPA ha informat al citat mitjà que el centre està treballant amb la Conselleria d’Educació i el mateix consistori d’Ontinyent per a justificar que les classes de pilates que desenvolupen estan permeses. «A priori, veiem que tenim possibilitats que la denúncia no prospere, amb el que podrem tornar a la normalitat», va expressar.  

 

Segons va detallar el director d’este centre, les classes de pilates que han sigut objecte de denúncia «estan dins del programa formatiu al costat d’altres activitats, deportives o de balls, totes elles reconegudes per la Conselleria com a part del projecte educatiu per a adults».

 

El suport de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els gimnasos i centres deportius d’Ontinyent porten tancats des que es va decretar el tancament perimetral de la localitat el passat 7 de gener. Després dels quinze dies durant què va estar vigent, les noves restriccions imposades en tot el territori valencià van allargar el tancament d’estos establiments per un altre lapse que es prolongarà, com a mínim, fins a març.

 

La regidoria d’Educació d’Ontinyent ha traslladat a l’Escola Pública d’Adults el seu suport i, en cas que la denúncia seguisca el seu curs, han promès fer-se càrrec d’esta situació per a solucionar el problema», segons va traslladar el director del centre, que va afegir que els alumnes i la monitora multats complien amb totes les mesures enfront del coronavirus.

Últimes notícies

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.