Multen a la monitora i uns alumnes d’una classe de pilates d’Ontinyent després de la denúncia d’un gimnàs

 

Este dilluns, 15 de febrer, diferents agents de la Policia Nacional es van dirigir fins a l’Escola Pública d’Adults (EPA) d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per a multar a una desena d’alumnes d’una classe de pilates i a la monitora que estava desenvolupant la sessió.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el propietari d’un gimnàs privat d’Ontinyent va denunciar la realització d’estes classes, ja que no estarien incloses entre les activitats permeses en el marc de les actuals restriccions per l’activitat sanitària.

 

L’Escola Pública d’Adults de la localitat ha defensat que el curs de pilates sí que està ajustat a la normativa i preveu aclarir els fets. No obstant això, fins al moment la denúncia als assistents i a la monitora seguix el seu curs.

 

La defensa del director de l’EPA d’Ontinyent

El director de L’EPA ha informat al citat mitjà que el centre està treballant amb la Conselleria d’Educació i el mateix consistori d’Ontinyent per a justificar que les classes de pilates que desenvolupen estan permeses. «A priori, veiem que tenim possibilitats que la denúncia no prospere, amb el que podrem tornar a la normalitat», va expressar.  

 

Segons va detallar el director d’este centre, les classes de pilates que han sigut objecte de denúncia «estan dins del programa formatiu al costat d’altres activitats, deportives o de balls, totes elles reconegudes per la Conselleria com a part del projecte educatiu per a adults».

 

El suport de l’Ajuntament d’Ontinyent

Els gimnasos i centres deportius d’Ontinyent porten tancats des que es va decretar el tancament perimetral de la localitat el passat 7 de gener. Després dels quinze dies durant què va estar vigent, les noves restriccions imposades en tot el territori valencià van allargar el tancament d’estos establiments per un altre lapse que es prolongarà, com a mínim, fins a març.

 

La regidoria d’Educació d’Ontinyent ha traslladat a l’Escola Pública d’Adults el seu suport i, en cas que la denúncia seguisca el seu curs, han promès fer-se càrrec d’esta situació per a solucionar el problema», segons va traslladar el director del centre, que va afegir que els alumnes i la monitora multats complien amb totes les mesures enfront del coronavirus.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.