Positiu per alcoholèmia després d’estar prop de xocar contra el camió de bombers que atenia altre accident

La Policia Local d’Alboraia ha informat que aquesta matinada ha donat l’alt a dos conductors que han donat positiu als tests d’alcohol, el segon d’ells ho ha fet després d’estar a punt d’estavellar-se contra el camió de bombers que assistia l’accident del primer.

En la matinada d’aquest divendres, la policia va intervenir per un accident de circulació a l’avinguda del Tribunal de les Aigües per una eixida de via i un xoc amb el mur de la Ciutat de l’Esport. Després que es comprovara només estava ferit lleu, se l’ha sotmés un test d’alcoholèmia, en el qual ha donat positiu (0,54 mg/l) i la sanció es tramitarà per un Judici Ràpid.

Moments més tard, mentre es feien les labors per assegurar la zona, un altre vehicle quasi xoca amb el camió de bombers que hi era al punt sinistrat. En aquest cas, la conductora també ha donat positiu per alcohol (0,88 mg/l) però serà jutjada per un possible delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.