Positiu per alcoholèmia després d’estar prop de xocar contra el camió de bombers que atenia altre accident

La Policia Local d’Alboraia ha informat que aquesta matinada ha donat l’alt a dos conductors que han donat positiu als tests d’alcohol, el segon d’ells ho ha fet després d’estar a punt d’estavellar-se contra el camió de bombers que assistia l’accident del primer.

En la matinada d’aquest divendres, la policia va intervenir per un accident de circulació a l’avinguda del Tribunal de les Aigües per una eixida de via i un xoc amb el mur de la Ciutat de l’Esport. Després que es comprovara només estava ferit lleu, se l’ha sotmés un test d’alcoholèmia, en el qual ha donat positiu (0,54 mg/l) i la sanció es tramitarà per un Judici Ràpid.

Moments més tard, mentre es feien les labors per assegurar la zona, un altre vehicle quasi xoca amb el camió de bombers que hi era al punt sinistrat. En aquest cas, la conductora també ha donat positiu per alcohol (0,88 mg/l) però serà jutjada per un possible delicte contra la seguretat viària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.