16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Positiu per alcoholèmia després d’estar prop de xocar contra el camió de bombers que atenia altre accident

La Policia Local d’Alboraia ha informat que aquesta matinada ha donat l’alt a dos conductors que han donat positiu als tests d’alcohol, el segon d’ells ho ha fet després d’estar a punt d’estavellar-se contra el camió de bombers que assistia l’accident del primer.

En la matinada d’aquest divendres, la policia va intervenir per un accident de circulació a l’avinguda del Tribunal de les Aigües per una eixida de via i un xoc amb el mur de la Ciutat de l’Esport. Després que es comprovara només estava ferit lleu, se l’ha sotmés un test d’alcoholèmia, en el qual ha donat positiu (0,54 mg/l) i la sanció es tramitarà per un Judici Ràpid.

Moments més tard, mentre es feien les labors per assegurar la zona, un altre vehicle quasi xoca amb el camió de bombers que hi era al punt sinistrat. En aquest cas, la conductora també ha donat positiu per alcohol (0,88 mg/l) però serà jutjada per un possible delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Taquilles tancades i retards en la primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat

La primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat transcorre sense incidents greus, però amb tancaments de taquilles, supressions i demores en Rodalia. Les línies C1 i C6 concentren la majoria de retards i s'ha activat transport per carretera per a trens suprimits.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava ‘fumat’

Marcos Benavent ha rebutjat ratificar el declarat en la instrucció del cas Imelsa en assegurar que acudia 'fumat' i en males condicions. Ha admés que va editar gravacions i que la seua estratègia anterior va ser implicar molts càrrecs, mentres els empresaris acusats neguen irregularitats.

Detingut un segon home pel segrest d’una parella a Corbera (València)

La Policia Nacional ha informat de la detenció a València d'un segon home, de 45 anys, per la seua presumpta autoria intel·lectual del segrest d'una parella a Corbera. La parella va ser alliberada després d'una persecució policial iniciada gràcies a la ubicació que la víctima va compartir des del maleter.

El Castelló suma 43 de 60 punts amb Pablo Hernández i aferma l’ascens directe

Des de l'arribada de Pablo Hernández, el Castelló ha sumat 43 de 60 punts possibles (71,6%) i s'assentisca en la zona d'ascens directe després de golejar al Valladolid a domicili.

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest amb ratxes de 90 km/h

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per ratxes de 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.