Positiu per alcoholèmia després d’estar prop de xocar contra el camió de bombers que atenia altre accident

La Policia Local d’Alboraia ha informat que aquesta matinada ha donat l’alt a dos conductors que han donat positiu als tests d’alcohol, el segon d’ells ho ha fet després d’estar a punt d’estavellar-se contra el camió de bombers que assistia l’accident del primer.

En la matinada d’aquest divendres, la policia va intervenir per un accident de circulació a l’avinguda del Tribunal de les Aigües per una eixida de via i un xoc amb el mur de la Ciutat de l’Esport. Després que es comprovara només estava ferit lleu, se l’ha sotmés un test d’alcoholèmia, en el qual ha donat positiu (0,54 mg/l) i la sanció es tramitarà per un Judici Ràpid.

Moments més tard, mentre es feien les labors per assegurar la zona, un altre vehicle quasi xoca amb el camió de bombers que hi era al punt sinistrat. En aquest cas, la conductora també ha donat positiu per alcohol (0,88 mg/l) però serà jutjada per un possible delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.