Un pres es dona a la fuga mentres una ambulància el trasllada a l’Hospital General de València

 

Este matí de diumenge, un pres de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), s’ha donat a la fuga en el moment en el que l’ambulància que el transportava ha arribat a la porta d’urgències de l’Hospital General de València.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el pres, que només duia una setmana en el centre, havia ingerit lleixiu a primera hora del matí. El metge de la presó, després d’avaluar els fets, ha cridat a una ambulància que ha anat escortada per la Guàrdia Civil.

 

D’esta forma, amb el vehicle encara en marxa i amb tot premeditat, ha trencat el cristall de la finestra i ha eixit corrent. Els agents no han sigut conscients dels fets i no ho han pogut impedir. I és que, s’ha conseguit llevar les esposes.

 

El pres és un home de 36 anys i nacionalitat espanyola, que ha ingressat en el centre penitenciari per un assalt violent i la seua fugida ha provocat l’alerta en totes les forces de seguretat, que encara no han pogut localitzar-lo.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.