16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Un pres es dona a la fuga mentres una ambulància el trasllada a l’Hospital General de València

 

Este matí de diumenge, un pres de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), s’ha donat a la fuga en el moment en el que l’ambulància que el transportava ha arribat a la porta d’urgències de l’Hospital General de València.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el pres, que només duia una setmana en el centre, havia ingerit lleixiu a primera hora del matí. El metge de la presó, després d’avaluar els fets, ha cridat a una ambulància que ha anat escortada per la Guàrdia Civil.

 

D’esta forma, amb el vehicle encara en marxa i amb tot premeditat, ha trencat el cristall de la finestra i ha eixit corrent. Els agents no han sigut conscients dels fets i no ho han pogut impedir. I és que, s’ha conseguit llevar les esposes.

 

El pres és un home de 36 anys i nacionalitat espanyola, que ha ingressat en el centre penitenciari per un assalt violent i la seua fugida ha provocat l’alerta en totes les forces de seguretat, que encara no han pogut localitzar-lo.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.