19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

L’home començà a pegar-li punyades en la cara perquè ella es va negar a comprar-li tabac | Pxhere

 

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha sentenciat a 18 anys i 9 mesos de presó a un home per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en mitat carrer en València mentres estava de permís penitenciari. 

 

L’acusat va declarar davant del tribunal el desembre de 2019 i va reconèixer tots els fets, i ara cumplirà la condemna per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència, un altre de lesions, i un altre d’intent d’assassinat amb la mateixa agreujant. 

 

L’agressor ja havia sigut condemnat en 2007 per un altre delicte d’agressió sexual i altre d’homicidi a 18 anys de presó. Després d’11 anys en el centre penitenciari de Picassent, va eixir amb un permís els dies 25 i 26 de setembre del 2018.

 

Estava de permís penitenciari

Els fets van passar el 25 de setembre de 2018 quan l’home anava pel carrer de Quevedo i es va trobar amb una xica, a la que li va tocar les mamelles i va intentar clavar la seua mà per baix de la camiseta. Quan ella es va resistir, el condemnat li va pegar amb el puny a la cara, provocant que es caiguera a terra. La víctima va tindre un traumatisme cranioencefàlic.

 

Per l’altra banda, l’intent d’homicidi va passar el 26 de setembre, quan l’agressor anava pel carrer d’Àngel Guimerà i es va encontrar amb una altra xica i, sense cap motiu, la va agarrar pel muscle esquerre i amb una navalla li va fer un tall en el coll, que li va provocar lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.