19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

L’home començà a pegar-li punyades en la cara perquè ella es va negar a comprar-li tabac | Pxhere

 

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha sentenciat a 18 anys i 9 mesos de presó a un home per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en mitat carrer en València mentres estava de permís penitenciari. 

 

L’acusat va declarar davant del tribunal el desembre de 2019 i va reconèixer tots els fets, i ara cumplirà la condemna per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència, un altre de lesions, i un altre d’intent d’assassinat amb la mateixa agreujant. 

 

L’agressor ja havia sigut condemnat en 2007 per un altre delicte d’agressió sexual i altre d’homicidi a 18 anys de presó. Després d’11 anys en el centre penitenciari de Picassent, va eixir amb un permís els dies 25 i 26 de setembre del 2018.

 

Estava de permís penitenciari

Els fets van passar el 25 de setembre de 2018 quan l’home anava pel carrer de Quevedo i es va trobar amb una xica, a la que li va tocar les mamelles i va intentar clavar la seua mà per baix de la camiseta. Quan ella es va resistir, el condemnat li va pegar amb el puny a la cara, provocant que es caiguera a terra. La víctima va tindre un traumatisme cranioencefàlic.

 

Per l’altra banda, l’intent d’homicidi va passar el 26 de setembre, quan l’agressor anava pel carrer d’Àngel Guimerà i es va encontrar amb una altra xica i, sense cap motiu, la va agarrar pel muscle esquerre i amb una navalla li va fer un tall en el coll, que li va provocar lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.