19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

L’home començà a pegar-li punyades en la cara perquè ella es va negar a comprar-li tabac | Pxhere

 

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha sentenciat a 18 anys i 9 mesos de presó a un home per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en mitat carrer en València mentres estava de permís penitenciari. 

 

L’acusat va declarar davant del tribunal el desembre de 2019 i va reconèixer tots els fets, i ara cumplirà la condemna per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència, un altre de lesions, i un altre d’intent d’assassinat amb la mateixa agreujant. 

 

L’agressor ja havia sigut condemnat en 2007 per un altre delicte d’agressió sexual i altre d’homicidi a 18 anys de presó. Després d’11 anys en el centre penitenciari de Picassent, va eixir amb un permís els dies 25 i 26 de setembre del 2018.

 

Estava de permís penitenciari

Els fets van passar el 25 de setembre de 2018 quan l’home anava pel carrer de Quevedo i es va trobar amb una xica, a la que li va tocar les mamelles i va intentar clavar la seua mà per baix de la camiseta. Quan ella es va resistir, el condemnat li va pegar amb el puny a la cara, provocant que es caiguera a terra. La víctima va tindre un traumatisme cranioencefàlic.

 

Per l’altra banda, l’intent d’homicidi va passar el 26 de setembre, quan l’agressor anava pel carrer d’Àngel Guimerà i es va encontrar amb una altra xica i, sense cap motiu, la va agarrar pel muscle esquerre i amb una navalla li va fer un tall en el coll, que li va provocar lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.