19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

L’home començà a pegar-li punyades en la cara perquè ella es va negar a comprar-li tabac | Pxhere

 

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha sentenciat a 18 anys i 9 mesos de presó a un home per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en mitat carrer en València mentres estava de permís penitenciari. 

 

L’acusat va declarar davant del tribunal el desembre de 2019 i va reconèixer tots els fets, i ara cumplirà la condemna per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència, un altre de lesions, i un altre d’intent d’assassinat amb la mateixa agreujant. 

 

L’agressor ja havia sigut condemnat en 2007 per un altre delicte d’agressió sexual i altre d’homicidi a 18 anys de presó. Després d’11 anys en el centre penitenciari de Picassent, va eixir amb un permís els dies 25 i 26 de setembre del 2018.

 

Estava de permís penitenciari

Els fets van passar el 25 de setembre de 2018 quan l’home anava pel carrer de Quevedo i es va trobar amb una xica, a la que li va tocar les mamelles i va intentar clavar la seua mà per baix de la camiseta. Quan ella es va resistir, el condemnat li va pegar amb el puny a la cara, provocant que es caiguera a terra. La víctima va tindre un traumatisme cranioencefàlic.

 

Per l’altra banda, l’intent d’homicidi va passar el 26 de setembre, quan l’agressor anava pel carrer d’Àngel Guimerà i es va encontrar amb una altra xica i, sense cap motiu, la va agarrar pel muscle esquerre i amb una navalla li va fer un tall en el coll, que li va provocar lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.