19 anys de presó per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

L’home començà a pegar-li punyades en la cara perquè ella es va negar a comprar-li tabac | Pxhere

 

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València ha sentenciat a 18 anys i 9 mesos de presó a un home per abusar d’una xica i intentar matar a una altra en mitat carrer en València mentres estava de permís penitenciari. 

 

L’acusat va declarar davant del tribunal el desembre de 2019 i va reconèixer tots els fets, i ara cumplirà la condemna per un delicte d’agressió sexual amb l’agreujant de reincidència, un altre de lesions, i un altre d’intent d’assassinat amb la mateixa agreujant. 

 

L’agressor ja havia sigut condemnat en 2007 per un altre delicte d’agressió sexual i altre d’homicidi a 18 anys de presó. Després d’11 anys en el centre penitenciari de Picassent, va eixir amb un permís els dies 25 i 26 de setembre del 2018.

 

Estava de permís penitenciari

Els fets van passar el 25 de setembre de 2018 quan l’home anava pel carrer de Quevedo i es va trobar amb una xica, a la que li va tocar les mamelles i va intentar clavar la seua mà per baix de la camiseta. Quan ella es va resistir, el condemnat li va pegar amb el puny a la cara, provocant que es caiguera a terra. La víctima va tindre un traumatisme cranioencefàlic.

 

Per l’altra banda, l’intent d’homicidi va passar el 26 de setembre, quan l’agressor anava pel carrer d’Àngel Guimerà i es va encontrar amb una altra xica i, sense cap motiu, la va agarrar pel muscle esquerre i amb una navalla li va fer un tall en el coll, que li va provocar lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.