32 anys de presó per a un jove per agredir sexualment dos dones

Un xic de 21 anys ha assumit a l’Audiència d’Alacant l’autoria de l’assalt comés el 9 de desembre passat sobre dos dones, que va retenir de manera il·legal, va robar i va agredir sexualment el mateix dia, en un interval de només unes hores.

El jove ha reconegut els fets aquest dilluns i ha acceptat l’acord de conformitat negociat amb la Fiscalia i amb l’acusació particular, pel qual se li imposa una pena total de 32 anys i 6 mesos de presó, en lloc dels 45 anys i 7 mesos a què s’exposava a partir dels escrits d’acusació inicial.

L’acord s’ha aconseguit després que tant la Fiscalia com l’acusació particular hagen acceptat rebaixar a la pena mínima prevista al Codi Penal les 014seues peticions respectives respecte a cadascun dels delictes.

D’acord amb l’escrit d’acusació de la Fiscalia, al voltant de les 2.00 hores del 9 de desembre de 2020, el jove, de nacionalitat marroquina, va abordar al mig del carrer la primera de les seues víctimes, una jove de 23 anys, a qui va amenaçar amb una navalla per robar-li una jaqueta i un telèfon mòbil. A més, també la va obligar a acompanyar-lo fins al’entrada d’un garatge, on la va violar.

La segona de les agressions es va produir quatre hores després en un altre carrer al voltant de la ciutat, quan, segons el relat de l’acusació pública, el processat va assaltar una dona de 53 anys quan es disposava a pujar al vehicle.

En aquell moment, va obligar la sea víctima a lliurar-li el telèfon mòbil, un rellotge i diners, mentre que, després, la va amenaçar per forçar-la a conduir per diversos carrers i va arribar a ferir-la en una cuixa amb la navalla que portava en intentar agredir-la sexualment.

Al marge d’això, el processat haurà d’indemnitzar la primera víctima amb el pagament de 12.230 euros i amb 20.192 més la segona, en concepte de responsabilitat civil.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.