32 anys de presó per a un jove per agredir sexualment dos dones

Un xic de 21 anys ha assumit a l’Audiència d’Alacant l’autoria de l’assalt comés el 9 de desembre passat sobre dos dones, que va retenir de manera il·legal, va robar i va agredir sexualment el mateix dia, en un interval de només unes hores.

El jove ha reconegut els fets aquest dilluns i ha acceptat l’acord de conformitat negociat amb la Fiscalia i amb l’acusació particular, pel qual se li imposa una pena total de 32 anys i 6 mesos de presó, en lloc dels 45 anys i 7 mesos a què s’exposava a partir dels escrits d’acusació inicial.

L’acord s’ha aconseguit després que tant la Fiscalia com l’acusació particular hagen acceptat rebaixar a la pena mínima prevista al Codi Penal les 014seues peticions respectives respecte a cadascun dels delictes.

D’acord amb l’escrit d’acusació de la Fiscalia, al voltant de les 2.00 hores del 9 de desembre de 2020, el jove, de nacionalitat marroquina, va abordar al mig del carrer la primera de les seues víctimes, una jove de 23 anys, a qui va amenaçar amb una navalla per robar-li una jaqueta i un telèfon mòbil. A més, també la va obligar a acompanyar-lo fins al’entrada d’un garatge, on la va violar.

La segona de les agressions es va produir quatre hores després en un altre carrer al voltant de la ciutat, quan, segons el relat de l’acusació pública, el processat va assaltar una dona de 53 anys quan es disposava a pujar al vehicle.

En aquell moment, va obligar la sea víctima a lliurar-li el telèfon mòbil, un rellotge i diners, mentre que, després, la va amenaçar per forçar-la a conduir per diversos carrers i va arribar a ferir-la en una cuixa amb la navalla que portava en intentar agredir-la sexualment.

Al marge d’això, el processat haurà d’indemnitzar la primera víctima amb el pagament de 12.230 euros i amb 20.192 més la segona, en concepte de responsabilitat civil.

Últimes notícies

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.