32 anys de presó per a un jove per agredir sexualment dos dones

Un xic de 21 anys ha assumit a l’Audiència d’Alacant l’autoria de l’assalt comés el 9 de desembre passat sobre dos dones, que va retenir de manera il·legal, va robar i va agredir sexualment el mateix dia, en un interval de només unes hores.

El jove ha reconegut els fets aquest dilluns i ha acceptat l’acord de conformitat negociat amb la Fiscalia i amb l’acusació particular, pel qual se li imposa una pena total de 32 anys i 6 mesos de presó, en lloc dels 45 anys i 7 mesos a què s’exposava a partir dels escrits d’acusació inicial.

L’acord s’ha aconseguit després que tant la Fiscalia com l’acusació particular hagen acceptat rebaixar a la pena mínima prevista al Codi Penal les 014seues peticions respectives respecte a cadascun dels delictes.

D’acord amb l’escrit d’acusació de la Fiscalia, al voltant de les 2.00 hores del 9 de desembre de 2020, el jove, de nacionalitat marroquina, va abordar al mig del carrer la primera de les seues víctimes, una jove de 23 anys, a qui va amenaçar amb una navalla per robar-li una jaqueta i un telèfon mòbil. A més, també la va obligar a acompanyar-lo fins al’entrada d’un garatge, on la va violar.

La segona de les agressions es va produir quatre hores després en un altre carrer al voltant de la ciutat, quan, segons el relat de l’acusació pública, el processat va assaltar una dona de 53 anys quan es disposava a pujar al vehicle.

En aquell moment, va obligar la sea víctima a lliurar-li el telèfon mòbil, un rellotge i diners, mentre que, després, la va amenaçar per forçar-la a conduir per diversos carrers i va arribar a ferir-la en una cuixa amb la navalla que portava en intentar agredir-la sexualment.

Al marge d’això, el processat haurà d’indemnitzar la primera víctima amb el pagament de 12.230 euros i amb 20.192 més la segona, en concepte de responsabilitat civil.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.