Anuncios

32 anys de presó per a un jove per agredir sexualment dos dones

Un xic de 21 anys ha assumit a l’Audiència d’Alacant l’autoria de l’assalt comés el 9 de desembre passat sobre dos dones, que va retenir de manera il·legal, va robar i va agredir sexualment el mateix dia, en un interval de només unes hores.

El jove ha reconegut els fets aquest dilluns i ha acceptat l’acord de conformitat negociat amb la Fiscalia i amb l’acusació particular, pel qual se li imposa una pena total de 32 anys i 6 mesos de presó, en lloc dels 45 anys i 7 mesos a què s’exposava a partir dels escrits d’acusació inicial.

Anuncios

L’acord s’ha aconseguit després que tant la Fiscalia com l’acusació particular hagen acceptat rebaixar a la pena mínima prevista al Codi Penal les 014seues peticions respectives respecte a cadascun dels delictes.

D’acord amb l’escrit d’acusació de la Fiscalia, al voltant de les 2.00 hores del 9 de desembre de 2020, el jove, de nacionalitat marroquina, va abordar al mig del carrer la primera de les seues víctimes, una jove de 23 anys, a qui va amenaçar amb una navalla per robar-li una jaqueta i un telèfon mòbil. A més, també la va obligar a acompanyar-lo fins al’entrada d’un garatge, on la va violar.

La segona de les agressions es va produir quatre hores després en un altre carrer al voltant de la ciutat, quan, segons el relat de l’acusació pública, el processat va assaltar una dona de 53 anys quan es disposava a pujar al vehicle.

En aquell moment, va obligar la sea víctima a lliurar-li el telèfon mòbil, un rellotge i diners, mentre que, després, la va amenaçar per forçar-la a conduir per diversos carrers i va arribar a ferir-la en una cuixa amb la navalla que portava en intentar agredir-la sexualment.

Al marge d’això, el processat haurà d’indemnitzar la primera víctima amb el pagament de 12.230 euros i amb 20.192 més la segona, en concepte de responsabilitat civil.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios