Dos anys de presó per agredir i apallissar a la seua parella perquè volia tallar amb ell

Barres d'una cel·la de presó

L’home ha sigut condemnat a 2 anys de presó | Pixabay

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a dos anys de presó a un maltractador que li pegà una pallissa a la seua parella i la va amenaçar de mort, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) en un comunicat.

 

El tribunal considera a l’home com a autor d’un delicte de maltractament en l’àmbit familiar, pel que li imposa un any de presó, i d’un delicte d’amenaces en l’àmbit familiar, castigat amb un altre any.

 

A demés, la sentència, que pot ser recorreguda en apel·lació davant el TSJCV, establix una ordre d’allunyament i prohibició de comunicació del condemnat respecte a la víctima durant un total de quatre anys.

 

Absolt d’altres 5 delictes

En canvi, la Sala ha absolt a l’home d’altres cinc delictes: dos delictes de maltractament, dos delictes de violació, ben consumada bé en grau de temptativa, i d’un delicte de coaccions, en entendre que no han quedat prou acreditats.

 

Una discussió perquè la víctima volia posar fi a la relació

Segons arreplega el relat de fets provats de la resolució, l’ara condemnat va agredir a qui era la seua parella en aquell moment el 23 d’agost de 2017, en una casa de camp que compartien, durant una discussió motivada perquè ella volia deixar la relació. L’home li pegà diferents colps en la cara, li va trencar la roba que portava i va arribar fins i tot a donar-li puntades en un turmell en el que la dona patia un esquinç, abans d’advertir-li que la «trauria amb els peus per davant»

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.