13.9 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

A presó el detingut per apunyalar i deixar molt greu a la seua parella a Benidorm

 

L’home de 39 anys que va ser detingut ahir per presumptament apunyalar a Benidorm a la seua parella sentimental, de 34 i a la qual va deixar molt greu, ha sigut enviat a presó sense fiança.

  

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el Jutjat de Violència Sobre la Dona de Benidorm ha acordat hui l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home.

 

La dona continua greu i amb pronòstic reservat

  

L’arrestat està investigat en una causa oberta, inicialment, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, i no consten antecedents ni denúncies prèvies contra ell per violència de gènere respecte a la víctima ni tampoc en relació a anteriors parelles.

  

La dona continua greu i amb pronòstic reservat a l’hospital General d’Alacant, amb una ferida en el pulmó per arma blanca.

La víctima va ser apunyalada després d’una discussió

  

Els fets van ocórrer sobre les 3:30 hores d’ahir, dijous, al carrer Veneçuela de Benidorm i la parella sentimental, un home de 39 anys de nacionalitat colombiana —igual que la dona—, ha sigut detingut per la Policia Nacional.

    

Els veïns van sentir crits del carrer i quan van arribar els agents la dona va assegurar que havia sigut apunyalada per la seua parella després d’una discussió.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.