A presó el detingut per apunyalar i deixar molt greu a la seua parella a Benidorm

 

L’home de 39 anys que va ser detingut ahir per presumptament apunyalar a Benidorm a la seua parella sentimental, de 34 i a la qual va deixar molt greu, ha sigut enviat a presó sense fiança.

  

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el Jutjat de Violència Sobre la Dona de Benidorm ha acordat hui l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home.

 

La dona continua greu i amb pronòstic reservat

  

L’arrestat està investigat en una causa oberta, inicialment, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, i no consten antecedents ni denúncies prèvies contra ell per violència de gènere respecte a la víctima ni tampoc en relació a anteriors parelles.

  

La dona continua greu i amb pronòstic reservat a l’hospital General d’Alacant, amb una ferida en el pulmó per arma blanca.

La víctima va ser apunyalada després d’una discussió

  

Els fets van ocórrer sobre les 3:30 hores d’ahir, dijous, al carrer Veneçuela de Benidorm i la parella sentimental, un home de 39 anys de nacionalitat colombiana —igual que la dona—, ha sigut detingut per la Policia Nacional.

    

Els veïns van sentir crits del carrer i quan van arribar els agents la dona va assegurar que havia sigut apunyalada per la seua parella després d’una discussió.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.