Presó per a dos xics per violar a una menor d’edat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Dos xics van violar a una menor | PIXABAY

 

La Fiscalia demana una pena de 10 anys de presó per a un xic que va violar a una menor, de 17 anys, durant una nit de festa en una localitat de l’Horta Nord (València). Durant eixa nit, el xic la va portar fins a un descampat en el que no hi havia gent, aprofitant que estava borratxa, i la va violar contra una furgoneta.

 

A demés, segons informa ‘Levante EMV’, la Fiscalia també demana 4 anys de presó per un altre xic que també va anar fins a la zona uns minuts després i va tocar, amb connotació sexual, a la víctima sense el seu consentiment i li va dir que havia de fer-li una fel·lació. Estos fets es van produir en setembre de l’any 2018.

 

La Fiscalia considera estes accions com uns delictes d’agressió sexual, un continu i altre en grau de temptativa, però la defensa dels dos acusats demana l’absolució, ja que segons la seua versió les relacions sexuals haurien estat consentides.

 

L’acusat es va contradir durant el juí

L’acusat que s’enfronta als 10 anys de presó va caure en diferents contradiccions durant el juí. Si ve en un primer moment va dir que van intentar el sexe anal perquè la víctima portava un tampó, ja que estava amb la regla, després va dir que es va enterar de què tenia la regla perquè va vore com li van caure tampons de la motxilla.

 

Per la seua banda, l’altre acusat no va voler respondre a l’acusació particular. A demés, va contar que quan ell va arribar al lloc dels fets, la xica estava rient-se i insultant al seu nóvio, i que es va inventar tot lo de la violació per por a la reacció de la seua parella. Ara, la decisió final està en mans del jurat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.