Presó per a dos xics per violar a una menor d’edat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Dos xics van violar a una menor | PIXABAY

 

La Fiscalia demana una pena de 10 anys de presó per a un xic que va violar a una menor, de 17 anys, durant una nit de festa en una localitat de l’Horta Nord (València). Durant eixa nit, el xic la va portar fins a un descampat en el que no hi havia gent, aprofitant que estava borratxa, i la va violar contra una furgoneta.

 

A demés, segons informa ‘Levante EMV’, la Fiscalia també demana 4 anys de presó per un altre xic que també va anar fins a la zona uns minuts després i va tocar, amb connotació sexual, a la víctima sense el seu consentiment i li va dir que havia de fer-li una fel·lació. Estos fets es van produir en setembre de l’any 2018.

 

La Fiscalia considera estes accions com uns delictes d’agressió sexual, un continu i altre en grau de temptativa, però la defensa dels dos acusats demana l’absolució, ja que segons la seua versió les relacions sexuals haurien estat consentides.

 

L’acusat es va contradir durant el juí

L’acusat que s’enfronta als 10 anys de presó va caure en diferents contradiccions durant el juí. Si ve en un primer moment va dir que van intentar el sexe anal perquè la víctima portava un tampó, ja que estava amb la regla, després va dir que es va enterar de què tenia la regla perquè va vore com li van caure tampons de la motxilla.

 

Per la seua banda, l’altre acusat no va voler respondre a l’acusació particular. A demés, va contar que quan ell va arribar al lloc dels fets, la xica estava rient-se i insultant al seu nóvio, i que es va inventar tot lo de la violació per por a la reacció de la seua parella. Ara, la decisió final està en mans del jurat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.