Presó per a dos xics per violar a una menor d’edat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Dos xics van violar a una menor | PIXABAY

 

La Fiscalia demana una pena de 10 anys de presó per a un xic que va violar a una menor, de 17 anys, durant una nit de festa en una localitat de l’Horta Nord (València). Durant eixa nit, el xic la va portar fins a un descampat en el que no hi havia gent, aprofitant que estava borratxa, i la va violar contra una furgoneta.

 

A demés, segons informa ‘Levante EMV’, la Fiscalia també demana 4 anys de presó per un altre xic que també va anar fins a la zona uns minuts després i va tocar, amb connotació sexual, a la víctima sense el seu consentiment i li va dir que havia de fer-li una fel·lació. Estos fets es van produir en setembre de l’any 2018.

 

La Fiscalia considera estes accions com uns delictes d’agressió sexual, un continu i altre en grau de temptativa, però la defensa dels dos acusats demana l’absolució, ja que segons la seua versió les relacions sexuals haurien estat consentides.

 

L’acusat es va contradir durant el juí

L’acusat que s’enfronta als 10 anys de presó va caure en diferents contradiccions durant el juí. Si ve en un primer moment va dir que van intentar el sexe anal perquè la víctima portava un tampó, ja que estava amb la regla, després va dir que es va enterar de què tenia la regla perquè va vore com li van caure tampons de la motxilla.

 

Per la seua banda, l’altre acusat no va voler respondre a l’acusació particular. A demés, va contar que quan ell va arribar al lloc dels fets, la xica estava rient-se i insultant al seu nóvio, i que es va inventar tot lo de la violació per por a la reacció de la seua parella. Ara, la decisió final està en mans del jurat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.