Presó per a dos xics per violar a una menor d’edat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Dos xics van violar a una menor | PIXABAY

 

La Fiscalia demana una pena de 10 anys de presó per a un xic que va violar a una menor, de 17 anys, durant una nit de festa en una localitat de l’Horta Nord (València). Durant eixa nit, el xic la va portar fins a un descampat en el que no hi havia gent, aprofitant que estava borratxa, i la va violar contra una furgoneta.

 

A demés, segons informa ‘Levante EMV’, la Fiscalia també demana 4 anys de presó per un altre xic que també va anar fins a la zona uns minuts després i va tocar, amb connotació sexual, a la víctima sense el seu consentiment i li va dir que havia de fer-li una fel·lació. Estos fets es van produir en setembre de l’any 2018.

 

La Fiscalia considera estes accions com uns delictes d’agressió sexual, un continu i altre en grau de temptativa, però la defensa dels dos acusats demana l’absolució, ja que segons la seua versió les relacions sexuals haurien estat consentides.

 

L’acusat es va contradir durant el juí

L’acusat que s’enfronta als 10 anys de presó va caure en diferents contradiccions durant el juí. Si ve en un primer moment va dir que van intentar el sexe anal perquè la víctima portava un tampó, ja que estava amb la regla, després va dir que es va enterar de què tenia la regla perquè va vore com li van caure tampons de la motxilla.

 

Per la seua banda, l’altre acusat no va voler respondre a l’acusació particular. A demés, va contar que quan ell va arribar al lloc dels fets, la xica estava rient-se i insultant al seu nóvio, i que es va inventar tot lo de la violació per por a la reacció de la seua parella. Ara, la decisió final està en mans del jurat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.