Presó per a dos xics per violar a una menor d’edat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Dos xics van violar a una menor | PIXABAY

 

La Fiscalia demana una pena de 10 anys de presó per a un xic que va violar a una menor, de 17 anys, durant una nit de festa en una localitat de l’Horta Nord (València). Durant eixa nit, el xic la va portar fins a un descampat en el que no hi havia gent, aprofitant que estava borratxa, i la va violar contra una furgoneta.

 

A demés, segons informa ‘Levante EMV’, la Fiscalia també demana 4 anys de presó per un altre xic que també va anar fins a la zona uns minuts després i va tocar, amb connotació sexual, a la víctima sense el seu consentiment i li va dir que havia de fer-li una fel·lació. Estos fets es van produir en setembre de l’any 2018.

 

La Fiscalia considera estes accions com uns delictes d’agressió sexual, un continu i altre en grau de temptativa, però la defensa dels dos acusats demana l’absolució, ja que segons la seua versió les relacions sexuals haurien estat consentides.

 

L’acusat es va contradir durant el juí

L’acusat que s’enfronta als 10 anys de presó va caure en diferents contradiccions durant el juí. Si ve en un primer moment va dir que van intentar el sexe anal perquè la víctima portava un tampó, ja que estava amb la regla, després va dir que es va enterar de què tenia la regla perquè va vore com li van caure tampons de la motxilla.

 

Per la seua banda, l’altre acusat no va voler respondre a l’acusació particular. A demés, va contar que quan ell va arribar al lloc dels fets, la xica estava rient-se i insultant al seu nóvio, i que es va inventar tot lo de la violació per por a la reacció de la seua parella. Ara, la decisió final està en mans del jurat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descobrim una de les serralleries millor valorades de València i per què tants clients la recomanen

Cerrajeros disponibles 24 hores a València. Troba els millors serveis de serralleria amb rapidesa i professionalitat.

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.