Presó sense fiança per agredir sexualment de dos menors a Xàbia

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Xàbia, a la comarca de la Marina Alta, a un jove de 20 anys acusat d’agredir sexualment a dos menors. El detingut ja ha ingressat en presó sense fiança per estos fets, tal com ha informat l’institut armat en un comunicat. La Guàrdia Civil va rebre el passat dia 15 una denúncia en la qual es comunicava que uns menors havien sigut presumptament agredides sexualment per un major d’edat. Amb eixa informació, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàbia va començar una investigació per a determinar l’autoria d’estos fets.

 

Segons sembla, els dos menors el conegueren el dia d’abans i quedaren amb ell en una zona aïllada de la localitat conegut com el camí de l’Emita del Calvario, per a vore una pluja d’estrelles. Va ser en eixe moment aprofitant l’oscuritat i la llunyania de la zona quan el major d’edat els va agredir sexualment.  Una vegada tingueren totes les dades, 24 hores després, els agents  detingueren de manera immediata al jove. Este ja ha passat a disposició judicial que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança, a l’espera del judici.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig