17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Presó sense fiança per agredir sexualment de dos menors a Xàbia

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Xàbia, a la comarca de la Marina Alta, a un jove de 20 anys acusat d’agredir sexualment a dos menors. El detingut ja ha ingressat en presó sense fiança per estos fets, tal com ha informat l’institut armat en un comunicat. La Guàrdia Civil va rebre el passat dia 15 una denúncia en la qual es comunicava que uns menors havien sigut presumptament agredides sexualment per un major d’edat. Amb eixa informació, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàbia va començar una investigació per a determinar l’autoria d’estos fets.

 

Segons sembla, els dos menors el conegueren el dia d’abans i quedaren amb ell en una zona aïllada de la localitat conegut com el camí de l’Emita del Calvario, per a vore una pluja d’estrelles. Va ser en eixe moment aprofitant l’oscuritat i la llunyania de la zona quan el major d’edat els va agredir sexualment.  Una vegada tingueren totes les dades, 24 hores després, els agents  detingueren de manera immediata al jove. Este ja ha passat a disposició judicial que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança, a l’espera del judici.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.