Presó sense fiança per agredir sexualment de dos menors a Xàbia

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Xàbia, a la comarca de la Marina Alta, a un jove de 20 anys acusat d’agredir sexualment a dos menors. El detingut ja ha ingressat en presó sense fiança per estos fets, tal com ha informat l’institut armat en un comunicat. La Guàrdia Civil va rebre el passat dia 15 una denúncia en la qual es comunicava que uns menors havien sigut presumptament agredides sexualment per un major d’edat. Amb eixa informació, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàbia va començar una investigació per a determinar l’autoria d’estos fets.

 

Segons sembla, els dos menors el conegueren el dia d’abans i quedaren amb ell en una zona aïllada de la localitat conegut com el camí de l’Emita del Calvario, per a vore una pluja d’estrelles. Va ser en eixe moment aprofitant l’oscuritat i la llunyania de la zona quan el major d’edat els va agredir sexualment.  Una vegada tingueren totes les dades, 24 hores després, els agents  detingueren de manera immediata al jove. Este ja ha passat a disposició judicial que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança, a l’espera del judici.

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.