La Fiscalia demana 13 anys de presó per a l’home que intentà matar a punyalades a la seua exdona en Sagunt

Estació Sagunt

La parella es va citar en l’estació de tren de Sagunt | Wikipedia

La Fiscalia Provincial de València demana una pena de 12 anys i 11 mesos de presó per a un home acusat d’intentar matar a la seua exdona en les proximitats de l’estació de tren de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

L’home, que havia estat casat amb la víctima durant 47 anys i que s’asseurà dijous que ve en el banc dels acusats de la secció primera de l’Audiència de València, s’enfronta als delictes d’homicidi en grau de temptativa, de maltractament en l’àmbit familiar i d’amenaces.

 

L’acusat, segons l’escrit fiscal, va mantindre una relació sentimental amb la víctima i tenien dos fills en comú. En febrer de 2018, la parella es va separar de paraula i la dona se’n va anar a Astúries, a on residia el seu fill. En juny d’eixe mateix any, la víctima va manifestar a la seua parella la intenció de separar-se, esta volta ja legalment.

 

Va acudir a la cita amb la intenció de matar-la

La parella va quedar en l’estació de Renfe de Sagunt per a parlar de la situació, però l’acusat es va proveir d’una navalla d’uns 10 centímetres de fulla, brides de plàstic, un esprai de defensa personal gas-pebre, sis botelles d’aigua, una llibreta amb anotacions, un rotllo de cel·lo i cinta americana. Tot això amb l’objectiu de matar-la.

 

Però la dona va acudir a l’estació acompanyada del seu fill, fet amb el que l’acusat no comptava. En aproximar-se al cotxe, l’home va arremetre bruscament contra la dona amb la navalla, la va agafar amb un braç per darrere a l’altura del coll i li va assestar diverses punyalades fallides dirigides cap a l’estómac i els costats. El fill va intervindre, pel que l’home va intentar clavar-li a ell també la navalla en la zona de l’estómac i costats, però va conseguir reduir a l’acusat en terra i la dona va aprofitar per a llevar-li l’arma.

 

No era la primera volta que l’agredia

A conseqüència d’estos fets, la dona va patir diferents lesions en el nas i el mentó. A més, esta no era la primera volta que l’acusat agredia a la víctima, ja que el 16 de febrer de 2018, estant els dos en el domicili comú de Gilet, ell li pegà punyades i espentes, i la tirà per les escales, fet que li va causar hematomes per tot el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.