11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Fiscalia demana 13 anys de presó per a l’home que intentà matar a punyalades a la seua exdona en Sagunt

Estació Sagunt

La parella es va citar en l’estació de tren de Sagunt | Wikipedia

La Fiscalia Provincial de València demana una pena de 12 anys i 11 mesos de presó per a un home acusat d’intentar matar a la seua exdona en les proximitats de l’estació de tren de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

L’home, que havia estat casat amb la víctima durant 47 anys i que s’asseurà dijous que ve en el banc dels acusats de la secció primera de l’Audiència de València, s’enfronta als delictes d’homicidi en grau de temptativa, de maltractament en l’àmbit familiar i d’amenaces.

 

L’acusat, segons l’escrit fiscal, va mantindre una relació sentimental amb la víctima i tenien dos fills en comú. En febrer de 2018, la parella es va separar de paraula i la dona se’n va anar a Astúries, a on residia el seu fill. En juny d’eixe mateix any, la víctima va manifestar a la seua parella la intenció de separar-se, esta volta ja legalment.

 

Va acudir a la cita amb la intenció de matar-la

La parella va quedar en l’estació de Renfe de Sagunt per a parlar de la situació, però l’acusat es va proveir d’una navalla d’uns 10 centímetres de fulla, brides de plàstic, un esprai de defensa personal gas-pebre, sis botelles d’aigua, una llibreta amb anotacions, un rotllo de cel·lo i cinta americana. Tot això amb l’objectiu de matar-la.

 

Però la dona va acudir a l’estació acompanyada del seu fill, fet amb el que l’acusat no comptava. En aproximar-se al cotxe, l’home va arremetre bruscament contra la dona amb la navalla, la va agafar amb un braç per darrere a l’altura del coll i li va assestar diverses punyalades fallides dirigides cap a l’estómac i els costats. El fill va intervindre, pel que l’home va intentar clavar-li a ell també la navalla en la zona de l’estómac i costats, però va conseguir reduir a l’acusat en terra i la dona va aprofitar per a llevar-li l’arma.

 

No era la primera volta que l’agredia

A conseqüència d’estos fets, la dona va patir diferents lesions en el nas i el mentó. A més, esta no era la primera volta que l’acusat agredia a la víctima, ja que el 16 de febrer de 2018, estant els dos en el domicili comú de Gilet, ell li pegà punyades i espentes, i la tirà per les escales, fet que li va causar hematomes per tot el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.