La Fiscalia demana 13 anys de presó per a l’home que intentà matar a punyalades a la seua exdona en Sagunt

Estació Sagunt

La parella es va citar en l’estació de tren de Sagunt | Wikipedia

La Fiscalia Provincial de València demana una pena de 12 anys i 11 mesos de presó per a un home acusat d’intentar matar a la seua exdona en les proximitats de l’estació de tren de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

L’home, que havia estat casat amb la víctima durant 47 anys i que s’asseurà dijous que ve en el banc dels acusats de la secció primera de l’Audiència de València, s’enfronta als delictes d’homicidi en grau de temptativa, de maltractament en l’àmbit familiar i d’amenaces.

 

L’acusat, segons l’escrit fiscal, va mantindre una relació sentimental amb la víctima i tenien dos fills en comú. En febrer de 2018, la parella es va separar de paraula i la dona se’n va anar a Astúries, a on residia el seu fill. En juny d’eixe mateix any, la víctima va manifestar a la seua parella la intenció de separar-se, esta volta ja legalment.

 

Va acudir a la cita amb la intenció de matar-la

La parella va quedar en l’estació de Renfe de Sagunt per a parlar de la situació, però l’acusat es va proveir d’una navalla d’uns 10 centímetres de fulla, brides de plàstic, un esprai de defensa personal gas-pebre, sis botelles d’aigua, una llibreta amb anotacions, un rotllo de cel·lo i cinta americana. Tot això amb l’objectiu de matar-la.

 

Però la dona va acudir a l’estació acompanyada del seu fill, fet amb el que l’acusat no comptava. En aproximar-se al cotxe, l’home va arremetre bruscament contra la dona amb la navalla, la va agafar amb un braç per darrere a l’altura del coll i li va assestar diverses punyalades fallides dirigides cap a l’estómac i els costats. El fill va intervindre, pel que l’home va intentar clavar-li a ell també la navalla en la zona de l’estómac i costats, però va conseguir reduir a l’acusat en terra i la dona va aprofitar per a llevar-li l’arma.

 

No era la primera volta que l’agredia

A conseqüència d’estos fets, la dona va patir diferents lesions en el nas i el mentó. A més, esta no era la primera volta que l’acusat agredia a la víctima, ja que el 16 de febrer de 2018, estant els dos en el domicili comú de Gilet, ell li pegà punyades i espentes, i la tirà per les escales, fet que li va causar hematomes per tot el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.