La Fiscalia demana 13 anys de presó per a l’home que intentà matar a punyalades a la seua exdona en Sagunt

Estació Sagunt

La parella es va citar en l’estació de tren de Sagunt | Wikipedia

La Fiscalia Provincial de València demana una pena de 12 anys i 11 mesos de presó per a un home acusat d’intentar matar a la seua exdona en les proximitats de l’estació de tren de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

L’home, que havia estat casat amb la víctima durant 47 anys i que s’asseurà dijous que ve en el banc dels acusats de la secció primera de l’Audiència de València, s’enfronta als delictes d’homicidi en grau de temptativa, de maltractament en l’àmbit familiar i d’amenaces.

 

L’acusat, segons l’escrit fiscal, va mantindre una relació sentimental amb la víctima i tenien dos fills en comú. En febrer de 2018, la parella es va separar de paraula i la dona se’n va anar a Astúries, a on residia el seu fill. En juny d’eixe mateix any, la víctima va manifestar a la seua parella la intenció de separar-se, esta volta ja legalment.

 

Va acudir a la cita amb la intenció de matar-la

La parella va quedar en l’estació de Renfe de Sagunt per a parlar de la situació, però l’acusat es va proveir d’una navalla d’uns 10 centímetres de fulla, brides de plàstic, un esprai de defensa personal gas-pebre, sis botelles d’aigua, una llibreta amb anotacions, un rotllo de cel·lo i cinta americana. Tot això amb l’objectiu de matar-la.

 

Però la dona va acudir a l’estació acompanyada del seu fill, fet amb el que l’acusat no comptava. En aproximar-se al cotxe, l’home va arremetre bruscament contra la dona amb la navalla, la va agafar amb un braç per darrere a l’altura del coll i li va assestar diverses punyalades fallides dirigides cap a l’estómac i els costats. El fill va intervindre, pel que l’home va intentar clavar-li a ell també la navalla en la zona de l’estómac i costats, però va conseguir reduir a l’acusat en terra i la dona va aprofitar per a llevar-li l’arma.

 

No era la primera volta que l’agredia

A conseqüència d’estos fets, la dona va patir diferents lesions en el nas i el mentó. A més, esta no era la primera volta que l’acusat agredia a la víctima, ja que el 16 de febrer de 2018, estant els dos en el domicili comú de Gilet, ell li pegà punyades i espentes, i la tirà per les escales, fet que li va causar hematomes per tot el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.