16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

La Fiscalia demana 13 anys de presó per a l’home que intentà matar a punyalades a la seua exdona en Sagunt

Estació Sagunt

La parella es va citar en l’estació de tren de Sagunt | Wikipedia

La Fiscalia Provincial de València demana una pena de 12 anys i 11 mesos de presó per a un home acusat d’intentar matar a la seua exdona en les proximitats de l’estació de tren de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

L’home, que havia estat casat amb la víctima durant 47 anys i que s’asseurà dijous que ve en el banc dels acusats de la secció primera de l’Audiència de València, s’enfronta als delictes d’homicidi en grau de temptativa, de maltractament en l’àmbit familiar i d’amenaces.

 

L’acusat, segons l’escrit fiscal, va mantindre una relació sentimental amb la víctima i tenien dos fills en comú. En febrer de 2018, la parella es va separar de paraula i la dona se’n va anar a Astúries, a on residia el seu fill. En juny d’eixe mateix any, la víctima va manifestar a la seua parella la intenció de separar-se, esta volta ja legalment.

 

Va acudir a la cita amb la intenció de matar-la

La parella va quedar en l’estació de Renfe de Sagunt per a parlar de la situació, però l’acusat es va proveir d’una navalla d’uns 10 centímetres de fulla, brides de plàstic, un esprai de defensa personal gas-pebre, sis botelles d’aigua, una llibreta amb anotacions, un rotllo de cel·lo i cinta americana. Tot això amb l’objectiu de matar-la.

 

Però la dona va acudir a l’estació acompanyada del seu fill, fet amb el que l’acusat no comptava. En aproximar-se al cotxe, l’home va arremetre bruscament contra la dona amb la navalla, la va agafar amb un braç per darrere a l’altura del coll i li va assestar diverses punyalades fallides dirigides cap a l’estómac i els costats. El fill va intervindre, pel que l’home va intentar clavar-li a ell també la navalla en la zona de l’estómac i costats, però va conseguir reduir a l’acusat en terra i la dona va aprofitar per a llevar-li l’arma.

 

No era la primera volta que l’agredia

A conseqüència d’estos fets, la dona va patir diferents lesions en el nas i el mentó. A més, esta no era la primera volta que l’acusat agredia a la víctima, ja que el 16 de febrer de 2018, estant els dos en el domicili comú de Gilet, ell li pegà punyades i espentes, i la tirà per les escales, fet que li va causar hematomes per tot el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baptista i Pedro Martínez entren en el quadre principal de l’Obert d’Austràlia

Baptista i Pedro Martínez accedixen per rànquing al quadre principal de l'Obert d'Austràlia, del 19 de gener a l'1 de febrer. En total, huit espanyols aconseguixen entrada directa.

CESM CV eleva al 90% el seguiment de la vaga de metges i Sanitat el situa en el 15%

La vaga de metges contra la reforma de l'Estatut Marc ha tingut en la Comunitat Valenciana un seguiment dispar: 90% per a CESM CV i 15% per a Sanitat. El sindicat denuncia servicis mínims 'abusius' i suma suports d'Atenció Primària i del Fòrum de la Professió.

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.

Revisar el lloguer en 2026 suposarà 1.735 € més a l’any; en la Comunitat Valenciana puja a 2.686

En 2026 venceran 632.369 contractes de lloguer i renovar costaria 1.735 € més a l'any de mitjana. Balears encapçala l'impacte i la Comunitat Valenciana aconseguix 2.686 €.

Pérez Llorca ha qualificat de greu el possible encobriment de Bernabé i Torró en el cas Salazar

El president de la Generalitat ha qüestionat que Pilar Bernabé i Rebeca Torró no hagen portat a la Fiscalia el suposat assetjament de Paco Salazar a dos militants. Ha parlat d'un fet greu i reprotxable.

Elena Congost es reivindica amb el rècord d’Europa a València després d’un any dur

Quinze mesos després de la seua desqualificació a París, Elena Congost va batre a València el rècord d'Europa (2h54:36) i va recuperar impuls en un any marcat per la salut.