Presó per al líder de la secta de Castelló i dos dels seus sequaços

Aquest passat dimarts es desmantellava a Vistabella del Maestrat (Castelló) una secta destructiva que presumptament hauria estat durant anys sotmetent als seus adeptes, tant adults com menors, a abusos sexuals. Durant l’operació es va detindre al líder de la secta, així com a huit persones més.

Segons ha informat avui el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló, que investiga els fets, s’ha acordat presó provisional sense fiança per al capitost del grup i dos dels seus sequaços. Els restants sis detinguts han quedat en llibertat provisional amb mesures cautelars d’allunyament i prohibició de comunicació respecte a les víctimes.

“La causa, que està declarada secreta, està oberta, entre altres, per delictes d’agressió i abús sexual, tant contra adults com contra menors d’edat, tràfic d’éssers humans amb finalitats de dominació domèstica i sexual i exhibició de pornografia a menors, sense perjudici d’ulterior qualificació”, ha informat el Jutjat.

Se sospita que els membres abusaven de menors i violaven els adults que captaven. De moment s’han comptabilitzat dotze víctimes d’aquesta secta. Els investigadors analitzen la documentació i els ordinadors confiscats per a indagar si gravaven i difonien les agressions.

La investigació va començar fa quasi un any i ha estat dirigida pel grup de sectes de la Comissaria General d’Informació i la unitat central d’atenció a la família i a la dona (Ucfam) de la Comissaria General de Policia Judicial, amb el suport de la Brigada d’Informació i de la de Policia Judicial de la comissaria de Castelló, després de rebre una denúncia que parlava d’una secta destructiva assentada en una masia de Vistabella del Maestrat, en l’Alcalatén, en la qual s’estarien realitzant pràctiques sexuals amb menors i sotmetent a violacions als adults als quals anaven captant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.