Presó per al líder de la secta de Castelló i dos dels seus sequaços

Aquest passat dimarts es desmantellava a Vistabella del Maestrat (Castelló) una secta destructiva que presumptament hauria estat durant anys sotmetent als seus adeptes, tant adults com menors, a abusos sexuals. Durant l’operació es va detindre al líder de la secta, així com a huit persones més.

Segons ha informat avui el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló, que investiga els fets, s’ha acordat presó provisional sense fiança per al capitost del grup i dos dels seus sequaços. Els restants sis detinguts han quedat en llibertat provisional amb mesures cautelars d’allunyament i prohibició de comunicació respecte a les víctimes.

“La causa, que està declarada secreta, està oberta, entre altres, per delictes d’agressió i abús sexual, tant contra adults com contra menors d’edat, tràfic d’éssers humans amb finalitats de dominació domèstica i sexual i exhibició de pornografia a menors, sense perjudici d’ulterior qualificació”, ha informat el Jutjat.

Se sospita que els membres abusaven de menors i violaven els adults que captaven. De moment s’han comptabilitzat dotze víctimes d’aquesta secta. Els investigadors analitzen la documentació i els ordinadors confiscats per a indagar si gravaven i difonien les agressions.

La investigació va començar fa quasi un any i ha estat dirigida pel grup de sectes de la Comissaria General d’Informació i la unitat central d’atenció a la família i a la dona (Ucfam) de la Comissaria General de Policia Judicial, amb el suport de la Brigada d’Informació i de la de Policia Judicial de la comissaria de Castelló, després de rebre una denúncia que parlava d’una secta destructiva assentada en una masia de Vistabella del Maestrat, en l’Alcalatén, en la qual s’estarien realitzant pràctiques sexuals amb menors i sotmetent a violacions als adults als quals anaven captant.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.