Sis anys de presó per violar a una empleada de la llar

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’agressió sexual, per al qual aprecia l’agreujant de reincidència, a un home que va violar a la dona que acabava de contractar perquè netejara el seu habitatge i cuidara dels seus pares.

La Sala també li condemna al pagament d’una multa de 360 euros per un delicte lleu de lesions, ja que la víctima va patir diferents ferides a conseqüència dels fets.

La sentència, dictada després que les parts aconseguiren un acord de conformitat, estableix la indemnització en 10.320 euros a favor de la víctima pels danys morals que va patir i pels dies que va tardar a curar de les seues lesions.

Els fets van començar al voltant de les 12 hores del migdia del 24 de setembre de 2020, quan el condemnat va coincidir amb la dona en un carrer de Benicarló i, després de seguir-la durant uns metres, va iniciar una conversa amb ella en la qual li va oferir 300 euros per netejar en el seu xalet i cuidar dels seus pares.

La víctima va acceptar i tots dos es van desplaçar en taxi fins a l’habitatge del penat, situada a Vinaròs. Després de començar a treballar, al voltant de les 16,30 hores, l’home va fer pujar a l’empleada a la planta superior de la casa, es va tancar amb ella en una de les habitacions i la va forçar sexualment, mentre li bufetejava i li agafava del pèl.

La perjudicada, que va aconseguir finalment escapar i telefonar a Emergències, va patir lesions en els homes i els genolls de les quals va tardar 8 dies a curar.

Últimes notícies

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.