Sis anys de presó per violar a una empleada de la llar

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’agressió sexual, per al qual aprecia l’agreujant de reincidència, a un home que va violar a la dona que acabava de contractar perquè netejara el seu habitatge i cuidara dels seus pares.

La Sala també li condemna al pagament d’una multa de 360 euros per un delicte lleu de lesions, ja que la víctima va patir diferents ferides a conseqüència dels fets.

La sentència, dictada després que les parts aconseguiren un acord de conformitat, estableix la indemnització en 10.320 euros a favor de la víctima pels danys morals que va patir i pels dies que va tardar a curar de les seues lesions.

Els fets van començar al voltant de les 12 hores del migdia del 24 de setembre de 2020, quan el condemnat va coincidir amb la dona en un carrer de Benicarló i, després de seguir-la durant uns metres, va iniciar una conversa amb ella en la qual li va oferir 300 euros per netejar en el seu xalet i cuidar dels seus pares.

La víctima va acceptar i tots dos es van desplaçar en taxi fins a l’habitatge del penat, situada a Vinaròs. Després de començar a treballar, al voltant de les 16,30 hores, l’home va fer pujar a l’empleada a la planta superior de la casa, es va tancar amb ella en una de les habitacions i la va forçar sexualment, mentre li bufetejava i li agafava del pèl.

La perjudicada, que va aconseguir finalment escapar i telefonar a Emergències, va patir lesions en els homes i els genolls de les quals va tardar 8 dies a curar.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.