Sis anys de presó per violar a una empleada de la llar

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’agressió sexual, per al qual aprecia l’agreujant de reincidència, a un home que va violar a la dona que acabava de contractar perquè netejara el seu habitatge i cuidara dels seus pares.

La Sala també li condemna al pagament d’una multa de 360 euros per un delicte lleu de lesions, ja que la víctima va patir diferents ferides a conseqüència dels fets.

La sentència, dictada després que les parts aconseguiren un acord de conformitat, estableix la indemnització en 10.320 euros a favor de la víctima pels danys morals que va patir i pels dies que va tardar a curar de les seues lesions.

Els fets van començar al voltant de les 12 hores del migdia del 24 de setembre de 2020, quan el condemnat va coincidir amb la dona en un carrer de Benicarló i, després de seguir-la durant uns metres, va iniciar una conversa amb ella en la qual li va oferir 300 euros per netejar en el seu xalet i cuidar dels seus pares.

La víctima va acceptar i tots dos es van desplaçar en taxi fins a l’habitatge del penat, situada a Vinaròs. Després de començar a treballar, al voltant de les 16,30 hores, l’home va fer pujar a l’empleada a la planta superior de la casa, es va tancar amb ella en una de les habitacions i la va forçar sexualment, mentre li bufetejava i li agafava del pèl.

La perjudicada, que va aconseguir finalment escapar i telefonar a Emergències, va patir lesions en els homes i els genolls de les quals va tardar 8 dies a curar.

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.