13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Sis anys de presó per violar a una empleada de la llar

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’agressió sexual, per al qual aprecia l’agreujant de reincidència, a un home que va violar a la dona que acabava de contractar perquè netejara el seu habitatge i cuidara dels seus pares.

La Sala també li condemna al pagament d’una multa de 360 euros per un delicte lleu de lesions, ja que la víctima va patir diferents ferides a conseqüència dels fets.

La sentència, dictada després que les parts aconseguiren un acord de conformitat, estableix la indemnització en 10.320 euros a favor de la víctima pels danys morals que va patir i pels dies que va tardar a curar de les seues lesions.

Els fets van començar al voltant de les 12 hores del migdia del 24 de setembre de 2020, quan el condemnat va coincidir amb la dona en un carrer de Benicarló i, després de seguir-la durant uns metres, va iniciar una conversa amb ella en la qual li va oferir 300 euros per netejar en el seu xalet i cuidar dels seus pares.

La víctima va acceptar i tots dos es van desplaçar en taxi fins a l’habitatge del penat, situada a Vinaròs. Després de començar a treballar, al voltant de les 16,30 hores, l’home va fer pujar a l’empleada a la planta superior de la casa, es va tancar amb ella en una de les habitacions i la va forçar sexualment, mentre li bufetejava i li agafava del pèl.

La perjudicada, que va aconseguir finalment escapar i telefonar a Emergències, va patir lesions en els homes i els genolls de les quals va tardar 8 dies a curar.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.