Sis anys de presó per violar a una empleada de la llar

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’agressió sexual, per al qual aprecia l’agreujant de reincidència, a un home que va violar a la dona que acabava de contractar perquè netejara el seu habitatge i cuidara dels seus pares.

La Sala també li condemna al pagament d’una multa de 360 euros per un delicte lleu de lesions, ja que la víctima va patir diferents ferides a conseqüència dels fets.

La sentència, dictada després que les parts aconseguiren un acord de conformitat, estableix la indemnització en 10.320 euros a favor de la víctima pels danys morals que va patir i pels dies que va tardar a curar de les seues lesions.

Els fets van començar al voltant de les 12 hores del migdia del 24 de setembre de 2020, quan el condemnat va coincidir amb la dona en un carrer de Benicarló i, després de seguir-la durant uns metres, va iniciar una conversa amb ella en la qual li va oferir 300 euros per netejar en el seu xalet i cuidar dels seus pares.

La víctima va acceptar i tots dos es van desplaçar en taxi fins a l’habitatge del penat, situada a Vinaròs. Després de començar a treballar, al voltant de les 16,30 hores, l’home va fer pujar a l’empleada a la planta superior de la casa, es va tancar amb ella en una de les habitacions i la va forçar sexualment, mentre li bufetejava i li agafava del pèl.

La perjudicada, que va aconseguir finalment escapar i telefonar a Emergències, va patir lesions en els homes i els genolls de les quals va tardar 8 dies a curar.

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.