Detenen a una tia per oferir serveis sexuals de la seua neboda a Elx

 

Succés molt dur a Elx. El passat 10 de febrer sobre les 19:00 hores, la Sala d’Operacions va rebre l’avís per part d’una persona que va assenyalar haver escoltat en

  

una taula propera d’una cafeteria l’oferiment sexual d’una menor a un grup d’homes per part d’una dona. Sent facilitada la descripció dels implicats, i comptant amb la presència de component femení en la patrulla de Policia Local i agents de paisà de Policia Nacional, es va recaptar informació dels implicats amb la major discreció possible.

 

 

 

  

Els agents intervinents van poder comprovar el consum d’alcohol per part de la menor, així com l’ús d’una vestimenta marcadament provocativa. En un primer moment, la possible víctima va afirmar tenir 17 anys, reconeixent poc després ser menor de 14, obtenint les dades precises per a la intervenció de forma progressiva i de manera acorde a la situació.

 

 

La tia-iaia de la xiqueta era qui la oferia als tres individus

 

L’oferent, de 50 anys, va esgrimir que era la tutora legal de la menor, encara que no va aportar cap tipus de justificant, i que tan solament es trobava en el bar al costat d’un amic, si bé es van produir diverses contradiccions entre les parts. Es va arribar a dubtar fins i tot de l’escolarització de la menor, que es trobava empadronada en un municipi proper.

 

La gestió dels agents de paisà va permetre recaptar la informació oportuna per a la instrucció de diligències davant un possible delicte de prostitució infantil. La menor va ser traslladada per Policia Local a dependències policials, informant a la seua mare dels fets esdevinguts.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.