20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a una tia per oferir serveis sexuals de la seua neboda a Elx

 

Succés molt dur a Elx. El passat 10 de febrer sobre les 19:00 hores, la Sala d’Operacions va rebre l’avís per part d’una persona que va assenyalar haver escoltat en

  

una taula propera d’una cafeteria l’oferiment sexual d’una menor a un grup d’homes per part d’una dona. Sent facilitada la descripció dels implicats, i comptant amb la presència de component femení en la patrulla de Policia Local i agents de paisà de Policia Nacional, es va recaptar informació dels implicats amb la major discreció possible.

 

 

 

  

Els agents intervinents van poder comprovar el consum d’alcohol per part de la menor, així com l’ús d’una vestimenta marcadament provocativa. En un primer moment, la possible víctima va afirmar tenir 17 anys, reconeixent poc després ser menor de 14, obtenint les dades precises per a la intervenció de forma progressiva i de manera acorde a la situació.

 

 

La tia-iaia de la xiqueta era qui la oferia als tres individus

 

L’oferent, de 50 anys, va esgrimir que era la tutora legal de la menor, encara que no va aportar cap tipus de justificant, i que tan solament es trobava en el bar al costat d’un amic, si bé es van produir diverses contradiccions entre les parts. Es va arribar a dubtar fins i tot de l’escolarització de la menor, que es trobava empadronada en un municipi proper.

 

La gestió dels agents de paisà va permetre recaptar la informació oportuna per a la instrucció de diligències davant un possible delicte de prostitució infantil. La menor va ser traslladada per Policia Local a dependències policials, informant a la seua mare dels fets esdevinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.