Detenen a una tia per oferir serveis sexuals de la seua neboda a Elx

 

Succés molt dur a Elx. El passat 10 de febrer sobre les 19:00 hores, la Sala d’Operacions va rebre l’avís per part d’una persona que va assenyalar haver escoltat en

  

una taula propera d’una cafeteria l’oferiment sexual d’una menor a un grup d’homes per part d’una dona. Sent facilitada la descripció dels implicats, i comptant amb la presència de component femení en la patrulla de Policia Local i agents de paisà de Policia Nacional, es va recaptar informació dels implicats amb la major discreció possible.

 

 

 

  

Els agents intervinents van poder comprovar el consum d’alcohol per part de la menor, així com l’ús d’una vestimenta marcadament provocativa. En un primer moment, la possible víctima va afirmar tenir 17 anys, reconeixent poc després ser menor de 14, obtenint les dades precises per a la intervenció de forma progressiva i de manera acorde a la situació.

 

 

La tia-iaia de la xiqueta era qui la oferia als tres individus

 

L’oferent, de 50 anys, va esgrimir que era la tutora legal de la menor, encara que no va aportar cap tipus de justificant, i que tan solament es trobava en el bar al costat d’un amic, si bé es van produir diverses contradiccions entre les parts. Es va arribar a dubtar fins i tot de l’escolarització de la menor, que es trobava empadronada en un municipi proper.

 

La gestió dels agents de paisà va permetre recaptar la informació oportuna per a la instrucció de diligències davant un possible delicte de prostitució infantil. La menor va ser traslladada per Policia Local a dependències policials, informant a la seua mare dels fets esdevinguts.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.