Detenen a una tia per oferir serveis sexuals de la seua neboda a Elx

 

Succés molt dur a Elx. El passat 10 de febrer sobre les 19:00 hores, la Sala d’Operacions va rebre l’avís per part d’una persona que va assenyalar haver escoltat en

  

una taula propera d’una cafeteria l’oferiment sexual d’una menor a un grup d’homes per part d’una dona. Sent facilitada la descripció dels implicats, i comptant amb la presència de component femení en la patrulla de Policia Local i agents de paisà de Policia Nacional, es va recaptar informació dels implicats amb la major discreció possible.

 

 

 

  

Els agents intervinents van poder comprovar el consum d’alcohol per part de la menor, així com l’ús d’una vestimenta marcadament provocativa. En un primer moment, la possible víctima va afirmar tenir 17 anys, reconeixent poc després ser menor de 14, obtenint les dades precises per a la intervenció de forma progressiva i de manera acorde a la situació.

 

 

La tia-iaia de la xiqueta era qui la oferia als tres individus

 

L’oferent, de 50 anys, va esgrimir que era la tutora legal de la menor, encara que no va aportar cap tipus de justificant, i que tan solament es trobava en el bar al costat d’un amic, si bé es van produir diverses contradiccions entre les parts. Es va arribar a dubtar fins i tot de l’escolarització de la menor, que es trobava empadronada en un municipi proper.

 

La gestió dels agents de paisà va permetre recaptar la informació oportuna per a la instrucció de diligències davant un possible delicte de prostitució infantil. La menor va ser traslladada per Policia Local a dependències policials, informant a la seua mare dels fets esdevinguts.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.