Detenen a una tia per oferir serveis sexuals de la seua neboda a Elx

 

Succés molt dur a Elx. El passat 10 de febrer sobre les 19:00 hores, la Sala d’Operacions va rebre l’avís per part d’una persona que va assenyalar haver escoltat en

  

una taula propera d’una cafeteria l’oferiment sexual d’una menor a un grup d’homes per part d’una dona. Sent facilitada la descripció dels implicats, i comptant amb la presència de component femení en la patrulla de Policia Local i agents de paisà de Policia Nacional, es va recaptar informació dels implicats amb la major discreció possible.

 

 

 

  

Els agents intervinents van poder comprovar el consum d’alcohol per part de la menor, així com l’ús d’una vestimenta marcadament provocativa. En un primer moment, la possible víctima va afirmar tenir 17 anys, reconeixent poc després ser menor de 14, obtenint les dades precises per a la intervenció de forma progressiva i de manera acorde a la situació.

 

 

La tia-iaia de la xiqueta era qui la oferia als tres individus

 

L’oferent, de 50 anys, va esgrimir que era la tutora legal de la menor, encara que no va aportar cap tipus de justificant, i que tan solament es trobava en el bar al costat d’un amic, si bé es van produir diverses contradiccions entre les parts. Es va arribar a dubtar fins i tot de l’escolarització de la menor, que es trobava empadronada en un municipi proper.

 

La gestió dels agents de paisà va permetre recaptar la informació oportuna per a la instrucció de diligències davant un possible delicte de prostitució infantil. La menor va ser traslladada per Policia Local a dependències policials, informant a la seua mare dels fets esdevinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.