11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Es preveu que l’economia valenciana siga de les que més creixement experimentaran en 2018

Funcas preveu que la Comunitat Valenciana siga una de les autonomies que més cresca en 2018, amb un augment del seu PIB similar o superior al 3%, la qual cosa, no obstant açò, suposa una desena menys que en 2017. Així mateix, estima que la taxa de desocupació arribe al 17,9% a la fi d'este any i al 15,8% en 2018. Així consta en les previsions per a les CCAA que Funcas ha presentat este passat dijous a València i que ha donat a conéixer el seu director general, Carlos Ocaña, acompanyat pel director de conjuntura i economia internacional de Funcas, Raymon Torres i el director de negoci d'empreses de Bankia a la Comunitat, Múrcia i Balears, José María García. Concretament, este creixement ve marcat pel dinamisme en el turisme i la construcció que han permés a la Comunitat créixer en els últims trimestres a un ritme similar a la mitjana espanyola. De fet, han apuntat que la regió valenciana ha sigut una de les comunitats que més s'ha beneficiat de l'intens ritme d'arribades de turistes en la primera meitat de l'any.

  

  

 

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.