Es preveu que l’economia valenciana siga de les que més creixement experimentaran en 2018

Funcas preveu que la Comunitat Valenciana siga una de les autonomies que més cresca en 2018, amb un augment del seu PIB similar o superior al 3%, la qual cosa, no obstant açò, suposa una desena menys que en 2017. Així mateix, estima que la taxa de desocupació arribe al 17,9% a la fi d'este any i al 15,8% en 2018. Així consta en les previsions per a les CCAA que Funcas ha presentat este passat dijous a València i que ha donat a conéixer el seu director general, Carlos Ocaña, acompanyat pel director de conjuntura i economia internacional de Funcas, Raymon Torres i el director de negoci d'empreses de Bankia a la Comunitat, Múrcia i Balears, José María García. Concretament, este creixement ve marcat pel dinamisme en el turisme i la construcció que han permés a la Comunitat créixer en els últims trimestres a un ritme similar a la mitjana espanyola. De fet, han apuntat que la regió valenciana ha sigut una de les comunitats que més s'ha beneficiat de l'intens ritme d'arribades de turistes en la primera meitat de l'any.

  

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.