Un professor s’enfronta a deu anys de presó per haver abusat d’un alumne menor d’edat de Quart de Poblet

Este dilluns l'Audiència Nacional jutjarà a l'expresident d'una escola coral de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. La Fiscalia demana deu anys de presó per abusar d'un alumne quan es trobaven de viatge a Àustria ell i la resta de components del cor; format per 47 menors d'entre 12 i 17 anys. Com ja ha avançat 'Las Provincias', els fets s'han dut a terme en fora d'Espanya, per tant és competència de l'Audiència Nacional per tractar-se d'un delicte comés per un espanyol en l'estranger.

Segons l'escrit de l'acusació de la Fiscalia, a part dels deu anys de pena, es demana una indemnització de 6.000 euros per al menor. El pederasta, de 55 anys, segons sembla va compartir habitació durant el viatge a Viena (Àustria), amb cinc xiquets en un hostal, on es van allotjar el 2 d'agost de 2016.

Segons consta en l'escrit, els fets van ocórrer quan el menor, que aleshores tenia 12 anys, tenia malsons i en la matinada es va traslladar al llit ocupat per l'acusat. Aquest «aprofitant l'ascendència que tenia sobre el menor, per l'amistat que mantenia amb els seus pares com per ser el president de la Coral, amb ànim libidinós, va introduir la seua mà per davall del pantaló de pijama i li va acariciar els genitals». A continuació va fer el mateix amb la mà del xiquet i la va dirigir cap als seus genitals introduint-la per davall del seu pantaló de pijama, mentre el besava en la galta.

La nit següent, quan es trobaven en un alberg de la ciutat de Wells (Àustria), l'acusat va tornar a compartir llit amb el menut i altre dels menors. Esta vegada, va aprofitar que el xiquet es trobava adormit per a fer el mateix que la nit anterior però en aquest cas el xiquet es va despertar i va començar a cridar «que estava abusant del seu cos i que no tenia dret a fer-ho». A continuació va demanar cridar als seus pares, però l'agressor es va negar excusant-se en què era molt tard per a cridar-los. Els fets són, segons la Fiscalia, constitutius de dos delictes d'abús sexual amb prevalença, per la qual cosa demana una pena de 5 anys de presó per cadascun d'ells i set anys de llibertat vigilada a l'eixir de la presó. Es demana a més una inhabilitació especial per a la seua professió o un altre ofici que comporte contacte regular i directe amb menors d'edat per un temps superior a cinc anys a la duració de la pena de presó.

Segons sembla, hi ha altres quatre denúncies més per abusos a menors en el jutjat d'Instrucció número 6 de València, que va tramitar la denúncia del menor abans que passara a l'Audiència Nacional. En aquestes denúncies consta el mateix 'modus operandi'. El pederasta, aleshores president de la Coral s'emportava els xiquets de viatge a alguna ciutat espanyola o a l'estranger i aprofitant la seua influència sobre ells i la seua autoritat es gitava amb ells o els realitzava tocaments.

 

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.