7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Una professora és investigada per agredir a xiquets de 3 anys

 

La mestra, que imparteix classe en una escola de Gijón, està sent investigada per suposades agressions a xiquets i xiquetes de 3 i 4 anys. Els pares denuncien vexacions, crits, insults i que a vegades la professora arriba a pegar al cap als menuts.

La docent investigada per maltractaments imparteix classe a xiquets i xiquetes de primer d’Infantil en un col·legi de Gijón. No es tractaria d’un fet aïllat amb un xiquets en concret sinó amb varis. Els pares demanen l’expulsió immediata de la docent, que després de la denúncia continua fent classe.

Mónica és la mare d’un dels xiquets que ha contat a Antena 3 que la professora els pega. ‘Compte que des que va començar el curs diversos pares van comentar entre ells la ‘mala praxi’ d’esta mestra’.

Tot va començar quan un dels escolars li va dir a la seua mare que s’havia fet pipí en classe i no li ho havia dit a la mestra per por de què li peguera. Després que esta mare comentara este comportament en el grup de pares, Mónica va preguntar al seu fill com s’ho passava en el col·legi i el xiquet li va contar que la professora els castigava si eren “dolents” i també els pegava. “El meu fill em va dir directament que la professora els pegava al cap i en el ‘papo‘. Esta mare es va posar en contacte amb altres pares i mares i van comprovar que la majoria dels xiquets i xiquetes de la classe comptaven el mateix.

‘Espejo Público’ s’ha posat en contacte amb la Conselleria d’Educació. Asseguren que estan treballant amb el centre de manera coordinada i que s’estan seguint els protocols habituals, que és entrevistar-se amb les parts fins a prendre una determinació.

 

Com saber si un mestre fa bullying?

Este tipus d’assetjament pot definir-se com un abús d’autoritat, maltractament físic, verbal o psicològic, vexacions o humiliacions repetides diverses vegades, esteses al llarg del temps i que tenen com a víctima a una persona o a un grup.

Últimes notícies

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.