18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Una professora és investigada per agredir a xiquets de 3 anys

 

La mestra, que imparteix classe en una escola de Gijón, està sent investigada per suposades agressions a xiquets i xiquetes de 3 i 4 anys. Els pares denuncien vexacions, crits, insults i que a vegades la professora arriba a pegar al cap als menuts.

La docent investigada per maltractaments imparteix classe a xiquets i xiquetes de primer d’Infantil en un col·legi de Gijón. No es tractaria d’un fet aïllat amb un xiquets en concret sinó amb varis. Els pares demanen l’expulsió immediata de la docent, que després de la denúncia continua fent classe.

Mónica és la mare d’un dels xiquets que ha contat a Antena 3 que la professora els pega. ‘Compte que des que va començar el curs diversos pares van comentar entre ells la ‘mala praxi’ d’esta mestra’.

Tot va començar quan un dels escolars li va dir a la seua mare que s’havia fet pipí en classe i no li ho havia dit a la mestra per por de què li peguera. Després que esta mare comentara este comportament en el grup de pares, Mónica va preguntar al seu fill com s’ho passava en el col·legi i el xiquet li va contar que la professora els castigava si eren “dolents” i també els pegava. “El meu fill em va dir directament que la professora els pegava al cap i en el ‘papo‘. Esta mare es va posar en contacte amb altres pares i mares i van comprovar que la majoria dels xiquets i xiquetes de la classe comptaven el mateix.

‘Espejo Público’ s’ha posat en contacte amb la Conselleria d’Educació. Asseguren que estan treballant amb el centre de manera coordinada i que s’estan seguint els protocols habituals, que és entrevistar-se amb les parts fins a prendre una determinació.

 

Com saber si un mestre fa bullying?

Este tipus d’assetjament pot definir-se com un abús d’autoritat, maltractament físic, verbal o psicològic, vexacions o humiliacions repetides diverses vegades, esteses al llarg del temps i que tenen com a víctima a una persona o a un grup.

Últimes notícies

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en la comissió sobre la DANA que no va atendre les crides de Salomé Pradas per un motiu logístic i que l'autorització del missatge d'alerta no li corresponia.

189 conductors passen a disposició judicial a l’octubre per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de Trànsit va posar a disposició judicial a 189 conductors a l'octubre en la Comunitat Valenciana, amb l'alcohol i la falta de permís com a motius principals.

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.

Morant avisa a Mazón: diga la veritat en el Congrés o hi haurà accions legals

Diana Morant exigix que Carlos Mazón diga la veritat en la seua compareixença en la Comissió del Congrés i avisa que, segons el que declare, emprendran accions legals.

Mazón compareix en el Congrés després de ser assenyalat per les víctimes de la DANA

Carlos Mazón obri les compareixences polítiques en la comissió del Congrés sobre la DANA després de les acusacions de familiars de víctimes. La sessió arriba en ple pols per la successió en la Generalitat.

Ajornada la declaració de Martín Villa en la causa per la primera víctima de la Transició

El Jutjat d'Elda ha posposat a febrer de 2026 les declaracions com investigats de Daniel Aroca i de l'exministre Rodolfo Martín Villa per la mort de Teófilo de la Vall. L'ajornament obeïx a problemes logístics i el jutjat ha desestimat un recurs de Martín Villa, mantenint visca la causa.