12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Una professora és investigada per agredir a xiquets de 3 anys

 

La mestra, que imparteix classe en una escola de Gijón, està sent investigada per suposades agressions a xiquets i xiquetes de 3 i 4 anys. Els pares denuncien vexacions, crits, insults i que a vegades la professora arriba a pegar al cap als menuts.

La docent investigada per maltractaments imparteix classe a xiquets i xiquetes de primer d’Infantil en un col·legi de Gijón. No es tractaria d’un fet aïllat amb un xiquets en concret sinó amb varis. Els pares demanen l’expulsió immediata de la docent, que després de la denúncia continua fent classe.

Mónica és la mare d’un dels xiquets que ha contat a Antena 3 que la professora els pega. ‘Compte que des que va començar el curs diversos pares van comentar entre ells la ‘mala praxi’ d’esta mestra’.

Tot va començar quan un dels escolars li va dir a la seua mare que s’havia fet pipí en classe i no li ho havia dit a la mestra per por de què li peguera. Després que esta mare comentara este comportament en el grup de pares, Mónica va preguntar al seu fill com s’ho passava en el col·legi i el xiquet li va contar que la professora els castigava si eren “dolents” i també els pegava. “El meu fill em va dir directament que la professora els pegava al cap i en el ‘papo‘. Esta mare es va posar en contacte amb altres pares i mares i van comprovar que la majoria dels xiquets i xiquetes de la classe comptaven el mateix.

‘Espejo Público’ s’ha posat en contacte amb la Conselleria d’Educació. Asseguren que estan treballant amb el centre de manera coordinada i que s’estan seguint els protocols habituals, que és entrevistar-se amb les parts fins a prendre una determinació.

 

Com saber si un mestre fa bullying?

Este tipus d’assetjament pot definir-se com un abús d’autoritat, maltractament físic, verbal o psicològic, vexacions o humiliacions repetides diverses vegades, esteses al llarg del temps i que tenen com a víctima a una persona o a un grup.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.