Una professora és investigada per agredir a xiquets de 3 anys

 

La mestra, que imparteix classe en una escola de Gijón, està sent investigada per suposades agressions a xiquets i xiquetes de 3 i 4 anys. Els pares denuncien vexacions, crits, insults i que a vegades la professora arriba a pegar al cap als menuts.

La docent investigada per maltractaments imparteix classe a xiquets i xiquetes de primer d’Infantil en un col·legi de Gijón. No es tractaria d’un fet aïllat amb un xiquets en concret sinó amb varis. Els pares demanen l’expulsió immediata de la docent, que després de la denúncia continua fent classe.

Mónica és la mare d’un dels xiquets que ha contat a Antena 3 que la professora els pega. ‘Compte que des que va començar el curs diversos pares van comentar entre ells la ‘mala praxi’ d’esta mestra’.

Tot va començar quan un dels escolars li va dir a la seua mare que s’havia fet pipí en classe i no li ho havia dit a la mestra per por de què li peguera. Després que esta mare comentara este comportament en el grup de pares, Mónica va preguntar al seu fill com s’ho passava en el col·legi i el xiquet li va contar que la professora els castigava si eren “dolents” i també els pegava. “El meu fill em va dir directament que la professora els pegava al cap i en el ‘papo‘. Esta mare es va posar en contacte amb altres pares i mares i van comprovar que la majoria dels xiquets i xiquetes de la classe comptaven el mateix.

‘Espejo Público’ s’ha posat en contacte amb la Conselleria d’Educació. Asseguren que estan treballant amb el centre de manera coordinada i que s’estan seguint els protocols habituals, que és entrevistar-se amb les parts fins a prendre una determinació.

 

Com saber si un mestre fa bullying?

Este tipus d’assetjament pot definir-se com un abús d’autoritat, maltractament físic, verbal o psicològic, vexacions o humiliacions repetides diverses vegades, esteses al llarg del temps i que tenen com a víctima a una persona o a un grup.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.