El pis fantasma de Russafa

El passat mes d'agost el barri de Russafa de la ciutat de València va ser l'escenari d'un dels majors crims mai vistos. En quasi 48 hores tres persones perderen la vida: Pierre Danilo Laracuent, el narcotraficant suec; Blas, el perruquer i la del policia Blas. Totes les morts estigueren en mans de Laracuent qui primer va esquarterar al perruquer i el dia següent va apunyalar al policia Blas. 

 

Uns mesos després d'aquell malson per als familiars dels protagonistes així com per al veïnat d'este barri cèntric valencià, els propietaris del pis on tot va començar no troben cap persona que estiga interessada en alquilar-lo. Així tal com publica 'El Español', els propietaris d'este immoble tenen dificultats per a trobar algun inquilí. Però, el realment sorprenent d'esta situació és l'anunci que han posat: «En setembre hi havia un assassí al pis, per això és barat». 

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.