13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El pis fantasma de Russafa

El passat mes d'agost el barri de Russafa de la ciutat de València va ser l'escenari d'un dels majors crims mai vistos. En quasi 48 hores tres persones perderen la vida: Pierre Danilo Laracuent, el narcotraficant suec; Blas, el perruquer i la del policia Blas. Totes les morts estigueren en mans de Laracuent qui primer va esquarterar al perruquer i el dia següent va apunyalar al policia Blas. 

 

Uns mesos després d'aquell malson per als familiars dels protagonistes així com per al veïnat d'este barri cèntric valencià, els propietaris del pis on tot va començar no troben cap persona que estiga interessada en alquilar-lo. Així tal com publica 'El Español', els propietaris d'este immoble tenen dificultats per a trobar algun inquilí. Però, el realment sorprenent d'esta situació és l'anunci que han posat: «En setembre hi havia un assassí al pis, per això és barat». 

Últimes notícies

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.