La protesta de taxistes bloqueja el trànsit en alguns punts de València

Diversos sindicats de treballadors del taxi s'han mobilitzat este dimarts pel centre de València i front a la seu de la Conselleria de la Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del Territori per a reclamar que es regule amb urgència el sector de les VTC. D'aquesta manera diversos taxis han bloquejat alguns punts del centre i de la ciutat de València, cosa que està generant problemes de trànsit en el centre de la ciutat. Hi ha circulació densa en Guillem de Castro i Ferran el Catòlic, segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit, així mateix ha tancat el pas inferior del passeig de la Petxina i d'alguns ponts. La protesta convocada per associacions de taxistes degut a la mala situació del sector ha partit des de la Ciutat Administrativa 9 d'Octubre amb una mica de retard. A continuació s'han desplaçat fins a la plaça de l'Ajuntament per la plaça Tetuán i el carrer la Pau i Sant Vicent, on estava previst llegir el manifest. Posteriorment el recorregut torna cap a l'edifici per a repetir la lectura davant la seu de la Conselleria d'Obres Públiques.

Front a la vulnerabilitat del sector els taxistes exigixen «justícia» en el que consideren «una amenaça per part de la trama econòmica i política». Sostenen que des de 2009, totes les actuacions, siguen per error o no, afavorixen a les multinacionals  les seues plataformes fraudulentes. Asseguren que tant el Ministeri de Foment com els representants polítics en el Congrés dels diputats i els responsables autonòmics han de donar-li solució al problema amb una legislació clara i justa del sector de les VTC, «que torne l'equilibri entre taxis i VTC en el transport que realitzen a la Comunitat Valenciana».

Últimes notícies

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.