Protestes en València contra el Govern per la gestió de la crisi sanitària

Protestes contra el Govern en el passeig de l'Alameda de València

Protestes en València contra el Govern de Sánchez | Twitter

 

Des de fa alguns dies, i des de què es van iniciar les primeres protestes contra el Govern de Sánchez per la gestió de la crisi sanitària en el barri madrileny de Salamanca, també alguns valencians han eixit al carrer per a unir-se a la protesta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este diumenge, més de 2.000 persones s’han concentrat davant de la caserna de Sant Joan de Ribera en la ciutat de València amb banderes d’Espanya i davall crits com «visca la Policia!», «visca l’Exèrcit!» o «Sánchez dimissió!».

 

 

A la concentració, en el passeig de l’Alameda, que ha començat sobre les 20.30 i s’ha allargat durant una hora, s’han desplaçat una quinzena de patrulles de la Policia Nacional, que han recordat als manifestants, a través de megafonia, que havien de mantindre la distància de seguretat.

 

 

Estes protestes van començar a celebrar-se en el mateix punt el passat dijous, encara que s’havien concentrat menys persones —entre 800 i 1.000—. Este diumenge, l’assistència ha augmentat i també s’han produït estes concentracions en altres ciutats espanyoles.

 

 

Juan Roig, president de Mercadona, en la protesta de dissabte

 

 

Entre els assistents a la protesta d’este dissabte, s’ha pogut vore a Juan Roig, el president de la cadena valenciana de supermercats Mercadona. L’empresari ha assistit també amb la suea dona, Hortensia Herrero, i l’exregidor del PP en l’Ajuntament de València, Mayrén Beneyto.

 

A pesar d’això, fonst pròximes a Roig, s’han desmarcat, en declaracions a ‘El Español’, d’estes protestes contra el Govern i han justificat la seua presència allí perquè estaven molt prop de sa casa.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.