Protestes en València contra el Govern per la gestió de la crisi sanitària

Protestes contra el Govern en el passeig de l'Alameda de València

Protestes en València contra el Govern de Sánchez | Twitter

 

Des de fa alguns dies, i des de què es van iniciar les primeres protestes contra el Govern de Sánchez per la gestió de la crisi sanitària en el barri madrileny de Salamanca, també alguns valencians han eixit al carrer per a unir-se a la protesta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este diumenge, més de 2.000 persones s’han concentrat davant de la caserna de Sant Joan de Ribera en la ciutat de València amb banderes d’Espanya i davall crits com «visca la Policia!», «visca l’Exèrcit!» o «Sánchez dimissió!».

 

 

A la concentració, en el passeig de l’Alameda, que ha començat sobre les 20.30 i s’ha allargat durant una hora, s’han desplaçat una quinzena de patrulles de la Policia Nacional, que han recordat als manifestants, a través de megafonia, que havien de mantindre la distància de seguretat.

 

 

Estes protestes van començar a celebrar-se en el mateix punt el passat dijous, encara que s’havien concentrat menys persones —entre 800 i 1.000—. Este diumenge, l’assistència ha augmentat i també s’han produït estes concentracions en altres ciutats espanyoles.

 

 

Juan Roig, president de Mercadona, en la protesta de dissabte

 

 

Entre els assistents a la protesta d’este dissabte, s’ha pogut vore a Juan Roig, el president de la cadena valenciana de supermercats Mercadona. L’empresari ha assistit també amb la suea dona, Hortensia Herrero, i l’exregidor del PP en l’Ajuntament de València, Mayrén Beneyto.

 

A pesar d’això, fonst pròximes a Roig, s’han desmarcat, en declaracions a ‘El Español’, d’estes protestes contra el Govern i han justificat la seua presència allí perquè estaven molt prop de sa casa.

Últimes notícies

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.