Protestes en València contra el Govern per la gestió de la crisi sanitària

Protestes contra el Govern en el passeig de l'Alameda de València

Protestes en València contra el Govern de Sánchez | Twitter

 

Des de fa alguns dies, i des de què es van iniciar les primeres protestes contra el Govern de Sánchez per la gestió de la crisi sanitària en el barri madrileny de Salamanca, també alguns valencians han eixit al carrer per a unir-se a la protesta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este diumenge, més de 2.000 persones s’han concentrat davant de la caserna de Sant Joan de Ribera en la ciutat de València amb banderes d’Espanya i davall crits com «visca la Policia!», «visca l’Exèrcit!» o «Sánchez dimissió!».

 

 

A la concentració, en el passeig de l’Alameda, que ha començat sobre les 20.30 i s’ha allargat durant una hora, s’han desplaçat una quinzena de patrulles de la Policia Nacional, que han recordat als manifestants, a través de megafonia, que havien de mantindre la distància de seguretat.

 

 

Estes protestes van començar a celebrar-se en el mateix punt el passat dijous, encara que s’havien concentrat menys persones —entre 800 i 1.000—. Este diumenge, l’assistència ha augmentat i també s’han produït estes concentracions en altres ciutats espanyoles.

 

 

Juan Roig, president de Mercadona, en la protesta de dissabte

 

 

Entre els assistents a la protesta d’este dissabte, s’ha pogut vore a Juan Roig, el president de la cadena valenciana de supermercats Mercadona. L’empresari ha assistit també amb la suea dona, Hortensia Herrero, i l’exregidor del PP en l’Ajuntament de València, Mayrén Beneyto.

 

A pesar d’això, fonst pròximes a Roig, s’han desmarcat, en declaracions a ‘El Español’, d’estes protestes contra el Govern i han justificat la seua presència allí perquè estaven molt prop de sa casa.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.