Protestes en València contra el Govern per la gestió de la crisi sanitària

Protestes contra el Govern en el passeig de l'Alameda de València

Protestes en València contra el Govern de Sánchez | Twitter

 

Des de fa alguns dies, i des de què es van iniciar les primeres protestes contra el Govern de Sánchez per la gestió de la crisi sanitària en el barri madrileny de Salamanca, també alguns valencians han eixit al carrer per a unir-se a la protesta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este diumenge, més de 2.000 persones s’han concentrat davant de la caserna de Sant Joan de Ribera en la ciutat de València amb banderes d’Espanya i davall crits com «visca la Policia!», «visca l’Exèrcit!» o «Sánchez dimissió!».

 

 

A la concentració, en el passeig de l’Alameda, que ha començat sobre les 20.30 i s’ha allargat durant una hora, s’han desplaçat una quinzena de patrulles de la Policia Nacional, que han recordat als manifestants, a través de megafonia, que havien de mantindre la distància de seguretat.

 

 

Estes protestes van començar a celebrar-se en el mateix punt el passat dijous, encara que s’havien concentrat menys persones —entre 800 i 1.000—. Este diumenge, l’assistència ha augmentat i també s’han produït estes concentracions en altres ciutats espanyoles.

 

 

Juan Roig, president de Mercadona, en la protesta de dissabte

 

 

Entre els assistents a la protesta d’este dissabte, s’ha pogut vore a Juan Roig, el president de la cadena valenciana de supermercats Mercadona. L’empresari ha assistit també amb la suea dona, Hortensia Herrero, i l’exregidor del PP en l’Ajuntament de València, Mayrén Beneyto.

 

A pesar d’això, fonst pròximes a Roig, s’han desmarcat, en declaracions a ‘El Español’, d’estes protestes contra el Govern i han justificat la seua presència allí perquè estaven molt prop de sa casa.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.