Protestes en València contra el Govern per la gestió de la crisi sanitària

Protestes contra el Govern en el passeig de l'Alameda de València

Protestes en València contra el Govern de Sánchez | Twitter

 

Des de fa alguns dies, i des de què es van iniciar les primeres protestes contra el Govern de Sánchez per la gestió de la crisi sanitària en el barri madrileny de Salamanca, també alguns valencians han eixit al carrer per a unir-se a la protesta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este diumenge, més de 2.000 persones s’han concentrat davant de la caserna de Sant Joan de Ribera en la ciutat de València amb banderes d’Espanya i davall crits com «visca la Policia!», «visca l’Exèrcit!» o «Sánchez dimissió!».

 

 

A la concentració, en el passeig de l’Alameda, que ha començat sobre les 20.30 i s’ha allargat durant una hora, s’han desplaçat una quinzena de patrulles de la Policia Nacional, que han recordat als manifestants, a través de megafonia, que havien de mantindre la distància de seguretat.

 

 

Estes protestes van començar a celebrar-se en el mateix punt el passat dijous, encara que s’havien concentrat menys persones —entre 800 i 1.000—. Este diumenge, l’assistència ha augmentat i també s’han produït estes concentracions en altres ciutats espanyoles.

 

 

Juan Roig, president de Mercadona, en la protesta de dissabte

 

 

Entre els assistents a la protesta d’este dissabte, s’ha pogut vore a Juan Roig, el president de la cadena valenciana de supermercats Mercadona. L’empresari ha assistit també amb la suea dona, Hortensia Herrero, i l’exregidor del PP en l’Ajuntament de València, Mayrén Beneyto.

 

A pesar d’això, fonst pròximes a Roig, s’han desmarcat, en declaracions a ‘El Español’, d’estes protestes contra el Govern i han justificat la seua presència allí perquè estaven molt prop de sa casa.

Últimes notícies

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.