Troben proves físiques de Madeleine  McCann en la furgoneta del principal sospitós

Hans-Christian Wolters, investigador al capdavant del cas contra el pedòfil i violador alemany, Christian Brueckner, principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCan ha informat que han trobat «nous fets i noves proves» del cas».

«No són proves forenses sinó proves i, gràcies a les nostres proves, estem segurs que ell és l’assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar a Madeleine«, ha afirmat, segons publica el diari britànic The Sun.

La revelació es produeix després dels rumors dels últims dies que es van recuperar proves en la caravana de Brueckner. Es va especular que es tractava de fibres del pijama de la xicoteta quan es compleixen 15 anys de la seua desaparició.

No s’havien trobat rastres de la xiqueta des que va desaparéixer a Praia da Luz. Madeleine McCann vestia un pijama rosa estampat amb Winnie the Pooh. No obstant això, recentment van eixir rumors sobre que s’havia trobat alguna cosa en el vehicle que conduïa el sospitós en aquell moment.

Però recentment van sorgir rumors que s’havia trobat alguna cosa en el VW groc i blanc que conduïa Christian Brueckner en aqueix moment. Felgueiras va preguntar a Walters si era cert que van trobar alguna cosa que pertanyia a Madeleine en la caravana de Christian Brueckner. Wolters va respondre amb un «no puc comentar detalls de la investigació«.

La llei alemanya indica que els detalls d’una investigació policial no poden fer-se públics fins que el sospitós i el seu equip legal reben els detalls del cas en contra seua.

Coartada del sospitós

Christian Brueckner, el sospitós, sempre ha negat la seua participació en el segrest de la xicoteta. En els últims dies va afirmar que té coartada, perquè es trobava passant la nit amb una xica a diversos quilòmetres de la zona on va desaparéixer Madeleine.

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.