Troben proves físiques de Madeleine  McCann en la furgoneta del principal sospitós

Hans-Christian Wolters, investigador al capdavant del cas contra el pedòfil i violador alemany, Christian Brueckner, principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCan ha informat que han trobat “nous fets i noves proves” del cas”.

No són proves forenses sinó proves i, gràcies a les nostres proves, estem segurs que ell és l’assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar a Madeleine“, ha afirmat, segons publica el diari britànic The Sun.

La revelació es produeix després dels rumors dels últims dies que es van recuperar proves en la caravana de Brueckner. Es va especular que es tractava de fibres del pijama de la xicoteta quan es compleixen 15 anys de la seua desaparició.

No s’havien trobat rastres de la xiqueta des que va desaparéixer a Praia da Luz. Madeleine McCann vestia un pijama rosa estampat amb Winnie the Pooh. No obstant això, recentment van eixir rumors sobre que s’havia trobat alguna cosa en el vehicle que conduïa el sospitós en aquell moment.

Però recentment van sorgir rumors que s’havia trobat alguna cosa en el VW groc i blanc que conduïa Christian Brueckner en aqueix moment. Felgueiras va preguntar a Walters si era cert que van trobar alguna cosa que pertanyia a Madeleine en la caravana de Christian Brueckner. Wolters va respondre amb un “no puc comentar detalls de la investigació“.

La llei alemanya indica que els detalls d’una investigació policial no poden fer-se públics fins que el sospitós i el seu equip legal reben els detalls del cas en contra seua.

Coartada del sospitós

Christian Brueckner, el sospitós, sempre ha negat la seua participació en el segrest de la xicoteta. En els últims dies va afirmar que té coartada, perquè es trobava passant la nit amb una xica a diversos quilòmetres de la zona on va desaparéixer Madeleine.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.