Troben proves físiques de Madeleine  McCann en la furgoneta del principal sospitós

Hans-Christian Wolters, investigador al capdavant del cas contra el pedòfil i violador alemany, Christian Brueckner, principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCan ha informat que han trobat “nous fets i noves proves” del cas”.

No són proves forenses sinó proves i, gràcies a les nostres proves, estem segurs que ell és l’assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar a Madeleine“, ha afirmat, segons publica el diari britànic The Sun.

La revelació es produeix després dels rumors dels últims dies que es van recuperar proves en la caravana de Brueckner. Es va especular que es tractava de fibres del pijama de la xicoteta quan es compleixen 15 anys de la seua desaparició.

No s’havien trobat rastres de la xiqueta des que va desaparéixer a Praia da Luz. Madeleine McCann vestia un pijama rosa estampat amb Winnie the Pooh. No obstant això, recentment van eixir rumors sobre que s’havia trobat alguna cosa en el vehicle que conduïa el sospitós en aquell moment.

Però recentment van sorgir rumors que s’havia trobat alguna cosa en el VW groc i blanc que conduïa Christian Brueckner en aqueix moment. Felgueiras va preguntar a Walters si era cert que van trobar alguna cosa que pertanyia a Madeleine en la caravana de Christian Brueckner. Wolters va respondre amb un “no puc comentar detalls de la investigació“.

La llei alemanya indica que els detalls d’una investigació policial no poden fer-se públics fins que el sospitós i el seu equip legal reben els detalls del cas en contra seua.

Coartada del sospitós

Christian Brueckner, el sospitós, sempre ha negat la seua participació en el segrest de la xicoteta. En els últims dies va afirmar que té coartada, perquè es trobava passant la nit amb una xica a diversos quilòmetres de la zona on va desaparéixer Madeleine.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.