Troben proves físiques de Madeleine  McCann en la furgoneta del principal sospitós

Hans-Christian Wolters, investigador al capdavant del cas contra el pedòfil i violador alemany, Christian Brueckner, principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCan ha informat que han trobat «nous fets i noves proves» del cas».

«No són proves forenses sinó proves i, gràcies a les nostres proves, estem segurs que ell és l’assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar a Madeleine«, ha afirmat, segons publica el diari britànic The Sun.

La revelació es produeix després dels rumors dels últims dies que es van recuperar proves en la caravana de Brueckner. Es va especular que es tractava de fibres del pijama de la xicoteta quan es compleixen 15 anys de la seua desaparició.

No s’havien trobat rastres de la xiqueta des que va desaparéixer a Praia da Luz. Madeleine McCann vestia un pijama rosa estampat amb Winnie the Pooh. No obstant això, recentment van eixir rumors sobre que s’havia trobat alguna cosa en el vehicle que conduïa el sospitós en aquell moment.

Però recentment van sorgir rumors que s’havia trobat alguna cosa en el VW groc i blanc que conduïa Christian Brueckner en aqueix moment. Felgueiras va preguntar a Walters si era cert que van trobar alguna cosa que pertanyia a Madeleine en la caravana de Christian Brueckner. Wolters va respondre amb un «no puc comentar detalls de la investigació«.

La llei alemanya indica que els detalls d’una investigació policial no poden fer-se públics fins que el sospitós i el seu equip legal reben els detalls del cas en contra seua.

Coartada del sospitós

Christian Brueckner, el sospitós, sempre ha negat la seua participació en el segrest de la xicoteta. En els últims dies va afirmar que té coartada, perquè es trobava passant la nit amb una xica a diversos quilòmetres de la zona on va desaparéixer Madeleine.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.