11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Troben proves físiques de Madeleine  McCann en la furgoneta del principal sospitós

Hans-Christian Wolters, investigador al capdavant del cas contra el pedòfil i violador alemany, Christian Brueckner, principal sospitós de la desaparició de Madeleine McCan ha informat que han trobat “nous fets i noves proves” del cas”.

No són proves forenses sinó proves i, gràcies a les nostres proves, estem segurs que ell és l’assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar a Madeleine“, ha afirmat, segons publica el diari britànic The Sun.

La revelació es produeix després dels rumors dels últims dies que es van recuperar proves en la caravana de Brueckner. Es va especular que es tractava de fibres del pijama de la xicoteta quan es compleixen 15 anys de la seua desaparició.

No s’havien trobat rastres de la xiqueta des que va desaparéixer a Praia da Luz. Madeleine McCann vestia un pijama rosa estampat amb Winnie the Pooh. No obstant això, recentment van eixir rumors sobre que s’havia trobat alguna cosa en el vehicle que conduïa el sospitós en aquell moment.

Però recentment van sorgir rumors que s’havia trobat alguna cosa en el VW groc i blanc que conduïa Christian Brueckner en aqueix moment. Felgueiras va preguntar a Walters si era cert que van trobar alguna cosa que pertanyia a Madeleine en la caravana de Christian Brueckner. Wolters va respondre amb un “no puc comentar detalls de la investigació“.

La llei alemanya indica que els detalls d’una investigació policial no poden fer-se públics fins que el sospitós i el seu equip legal reben els detalls del cas en contra seua.

Coartada del sospitós

Christian Brueckner, el sospitós, sempre ha negat la seua participació en el segrest de la xicoteta. En els últims dies va afirmar que té coartada, perquè es trobava passant la nit amb una xica a diversos quilòmetres de la zona on va desaparéixer Madeleine.

Últimes notícies

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.